15 Şubat 2012 Çarşamba

Kia Cee'd


İlk fotoğrafları geçtiğimiz ay basınla paylaşılan 2. nesil Kia Cee'd'in yeni fotoğrafları yayınlandı. Bu fotoğraflar arasında iç mekanın üzerindeki sır perdesini kaldıran kareler de bulunuyor.

Yandan bakıldığında Opel Astra'ya olan benzerliğiyle dikkat çeken otomobilin ön kısmında tipik Kia ızgarası, uzun burun yapısı ve LED gündüz farları dikkat çekiyor. Arka kısmının tasarımı önüne nazaran daha tutucu olan araçta kromajlı egzoz çıkışı ve büyük jantlar gibi donanımlar bulunmakta.


İç mekana geçildiğinde deri ile kaplanmış, üzerinde bir sürü kumanda düğmesi bulunan ve piyano siyahı kaplamalarla dikkat çeken direksiyon simidi bizleri karşılarken alüminyum pedal seti ve kromajlı süslemeler şıklığı artıran detaylar arasında.

Üç büyük daireden oluşan gösterge tablosunda merkezi hız göstergesinin içerisinde büyük bir bilgi ekranı bulunurken küçük bir ekran da orta konsolun üzerine yerleştirilmiş. Otomobilin orta konsolunda da piyano siyahı kaplamalar dikkat çekerken aynı yerde opsiyonel olarak entegre navigasyon sistemi alınabiliyor.

14 yorum:

  1. peter kia ya iyi geldi son tasarımlar on numara oluyor. pro ceed çok güzel olacak o kesin

    YanıtlaSil
  2. Ben de merakla bekliyorum Pro Cee'd'i. Güncel versiyonu bile gayet şık ki ikinci nesil modellerinin temeli de güzel atıldı hatchback versiyonla.

    YanıtlaSil
  3. Ford focus/fiesta, Opel corsa karışımı kendini bulamamış klasik kore saçmalaması.

    YanıtlaSil
  4. astra'yı da andırıyor. ama saçmalama değil güzel olmuş beğendim ben. bu devirde ona bakarsan her araç ucundan kıyısından bir araca benziyor. yeni focus sedan'ın, yeni hyundai i30'un ve renault latitude'un stopları neredeyse birbirinin aynı. biri birilerini çok pis yiyor ama neyse :)

    YanıtlaSil
  5. Diğer araçlardan epeyi etkilenmiş Kia ama bence de güzel görünüyor. Motor seçenekleri de mantıklı olursa rekabete yeni bir boyut getirebilecek gibi.

    YanıtlaSil
  6. ne zaman türkiye'ye gelecek acaba 2.nesil yeni kialar?

    YanıtlaSil
  7. Türkiye'ye ne zaman gelecek bilemiyorum ama Avrupa pazarında Mart ayında başlıyor satılmaya. Büyük ihtimalle yaz başında Türkiye'ye de giriş yapacaktır.

    YanıtlaSil
  8. Ceed cidden harika bir araç şuan ceed kullanıyorum.Bu kasayıda çok merak ediyorum.şuan ki hedefim yeni kia ceed almak.Ceed i bilmeyenler laf atmasın.siz gidin o muhteşem bildiğiniz markalara binin...

    YanıtlaSil
  9. içi birebir yeni citroen c4 ile aynı olmuş

    YanıtlaSil
  10. Çok benziyor gerçekten de.

    YanıtlaSil
  11. ama güzel olmuş başarılı satış rakamı yakalar kia bu araçla 1.6 crdi 128 hp motor güzel olur

    YanıtlaSil
  12. Evet, şık gerçekten de. Diesel motorun hem gücü yerinde hem de otomatik şanzıman seçeneğinin bulunması çok avantajlı olacak Türkiye'de de.

    YanıtlaSil
  13. Autoshow 2012 de beni en çok etkileyen iç tasarımlardan birine sahipti bu araç.

    YanıtlaSil
  14. C4'ün iç mekan tasarımına, astranın da dış tasarımına bayılmıştım. Yeni ceed iki aracın da güzel yanlarından esinlenmiş. Donanım zenginliği ve malzeme kalitesi de cabası. C4 almaya niyetlenmişken ceed'i gördüm ve ceed aldım. Herkese de tavsiye ederim...

    YanıtlaSil