14 Kasım 2012 Çarşamba

Suzuki Jimny


Japon üretici Suzuki'nin minik arazi aracı Jimny makyajlandı. Tasarımında büyük bir değişim gerçekleşmeyen otomobil teknik olarak da aynı kalmış.

Yeni sis farı yerleşimine sahip makyajlı tampon nedeniyle 30 mm uzayan Jimny'nin ön panjur ve kaputu da yeniden şekillendirilmiş. Jant seçenekleri de yenilenen aracın gövde rengi seçeneklerine yeni bir lacivert tonu eklenmiş.


İç mekan tasarımında bir yenilik bulunmayan Jimny'nin bazı modellerinde daha kaliteli kumaşla kaplanmış koltuklar ve yeni koltuk kafalıkları bulunuyor.

1.3 litre hacimli motoru 85 beygir güç, 110 Nm tork üretebilen araçta dört tekerlekten çekiş sistemi ve manuel şanzıman standart olarak sunulurken otomatik şanzıman opsiyonel olarak alınabiliyor.

11 yorum:

  1. Sizce Suzuki’nin bu motoru ve bu arabada kullandığı 4 ileri otomatik şanzımanı güvenilir mi?

    Ayrıca içi çok basit olmasına rağmen 4x4 özelliğini ve yerden yüksek yapısını beğendiğim için 40bin liralık bu aracı almam ne kadar mantıklı olur?

    YanıtlaSil
  2. Bende bu aracı almayı düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  3. 1.3 litre hacimli motor Suzuki'nin diğer otomobillerinde de büyük sorunlar çıkarmadan görev yapıyor. Otomatik şanzıman eski teknoloji olsa da artık evladiyelik kıvamına geldi seneler sonunda. Düşük fiyata araziye çıkmak isteyenler için gayet makul bir araç. Kalite seviyesi olarak Lada ile karşılaştırılamayacak olsa da Dacia Duster rakip olarak görülebilir. Bu arada turbo Diesel seçeneği bence daha uygun araziye ama onun da otomatik şanzıman opsiyonu yok malesef.

    YanıtlaSil
  4. Jimny'yi duster'a eşdeğer görmek için suzuki hakkında hiçbir şey bilmemek gerekir.
    Orta ve mini arazi taşıtlarında uzman ve sorunsuz bir markadr suzuki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nissan da öyledir. Duster da Nissan know-how'ına sahip bir araç olduğundan hiç de fena değil. Dacia hakkında da bir şeyler bilmek gerek yorum yapmak için.

      Sil
    2. Onur Bey'e böyle bir yorum yapmak için terbiyesiz olmak gerekir.

      Sil
    3. adam haklı. onur bey body on frame suzuki ile monokok şasili dusteri asıl işi olan arazi performansı konusunda kıyaslıyorsa bence lansmanları test sürüşlerini bıraksın azıcık sanayide çıraklık yapsın. suzuki dusteri sırtında taşır arazide. şehiriçinde duster muhakkak daha iyidir.

      Sil
  5. Adam haksız. İki aracın arazi performanslarını karşılaştırdığım düşünülüyorsa buraya yorum yapmayı bırakıp ilkokula başlamanızı öneririm. Eşek kadar yazıyor yukarıda "Kalite açısından" diye. Duster kendi kategorisinde hiç de fana bir arazi performansına sahip değil. Bunun yanında aks mesafesi yarım metre daha kısa olan bir araçla aşık atması, markası ne olursa olsun zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duster 4*4 uygun! fiyata gayet güzel iş yapıyor fakat Suzuki Jimny ile kıyaslamak falan bunlar komik şeyler agamemnun bey. Siz bağımsız süspansiyon nedir live axle nedir merdiven şasi body on frame nedir çok iyi biliyorsunuz. Dacia logan iyidir tabi de mamayı bol veren otomobil üreticisi daha iyidir.

      Sil
    2. Gerçekten yazılanı okuyup anlayan ve sonrasında yorum yapan insan kalmadı sanırsam.

      Sil