2 Nisan 2013 Salı
Citroën C4 Picasso
Şubat ayında tanıttığı MPV konsepti Technospace ile dikkatleri üzerine çeken Citroën bu araç üzerinde hemen hemen hiç değişiklik yapmadan seri üretime aldı.
Jeep'in yeni nesil Cherokee'de denediği dağınık far tasarımını başarılı bir şekilde uygulamış gibi duran Fransız üreticinin yuvarlak hatlı aracında daha da büyük A sütunu kelebek camları yer alıyor. 4.43 metre boya, 1.83 metre genişliğe ve 1.61 metre yüksekliğe sahip olan aracın boyu bir önceki nesil modellere göre 40 mm kısalırken aks mesafesi 55 mm uzamış.
Tavana doğru uzanan ön cam ve cam tavan opsyionları sunan otomobilde 16, 17 ve 18 inç çaplı jant seçenekleri sunuluyor. Arka kısmında Audi Q7'yi andıran bir bagaj kapağı ve 6. nesil Volkswagen Golf modellerinden alınmış gibi duran stoplar dikkat çekiyor.
İç mekanda daha kaliteli malzemeler kullanılan yeni nesil C4 Picasso'nun çok fonksiyonlu direksiyon simidinin alt kısmı düzleştirilirken çift renkli döşemeler donanıma eklenmiş. Orta konsolun üst kısmına 12 inç büyüklüğünde bir gösterge ekranı yerleştirilirken havalandırma ızgaralarının arkasında 7 inç büyüklüğünde bir ekran daha bulunuyor.
Asimetrik görünüm sunan döşemelere sahip olan otomobilin kafalıkları yan desteklere sahip. Arka kısımda tamamı düzleştirilmiş tabana gizlenen kapaklı gözler dikkat çekerken üç yolcuya da tekli koltuklar sunulmakta. İleriye kaydırılabilen bu koltuklar sayesinde bagaj hacmi 537 litreden 630 litreye ulaşıyor.
Yeni platformu sayesinde ağırlığı 140 kg aşağıya çekilen otomobilde güçleri 90 ile 150 beygir arasında değişen turbo Diesel ve 120 ile 155 beygir arasında güç üretebilen benzinli motorlar görev yapıyor.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Juke, naptın Juke... Ne çılgın trend başlattın otomobillerin önü ışıl ışıl oldu senin yüzünden.
YanıtlaSilHer yerde FAR var, kalbim senin bu gece...
YanıtlaSilsirf conceptlerine asiri derecede sadik olduklari icin bile takdir ettim. hani bu sinifta bir araca ihtiyacim olsa beni kazanmislardi o kadar net diyorum gider alirdim. ha cok mu begendim araci? gordugum en super mpv degil ama oldukca ilgi cekici duruyor.
YanıtlaSilgüncel modeli seviyordum ama bunu sevmedim. tabi öznel bi mesele beğeni. özgün olmayan tasarım detayları da ayrı mesele.
YanıtlaSilOrta kısmı sabit direksiyondan vazgeçtikleri çok iyi olmuş, ama keşke koldan vites olsaymış.
YanıtlaSilFarlara acil düzeltme gerekiyor. Arkadan harika, yandan oturaklı ve güzel ama önden son derece kişiliksiz görünüyor.
YanıtlaSillan dur daha yeni tanitildi bir kac sene gecsin makyaj gelir
YanıtlaSilbence arkadaş doğru söylüyor hazır üretim devam ederken değiştirip üretsinler.
YanıtlaSilahahahaha yok bea o kadar da kotu degil cidden
Silarkadan çok alman olmamış mı ya?
YanıtlaSilne alakaysa volkswagen arka tasarımı üstlenmiş
Silfotoğrafları görür görmez lan bu ne lan ? diye bağırdım ekrana karşı. tabi ki tek başımaydım. Citroen ne yaptın sen ? dünyadaki en kötü mpv'yi ürettin, en kötü ön tasarımlı mpv'de bir numarasın.. ne olur şaka de.. yanlışlıkla oldu de, inandır.. bu kadar güzelken mpv c4 serisi neden içine ettin ?
YanıtlaSilBence ön farlar ve ön tasarım gayet güzel.Citroen bir ızgara tasarımını sonunda oturtmayı başardı ve farları da ona göre konumlandırmış.Gayet güzel,iç tasarımına bayıldım ortası sabit direksiyondan vazgeçmeleri biraz kötü olsa da bence gayet güzel bir Picasso.
YanıtlaSilTasarımı mükemmel olmuş bence
YanıtlaSil