19 Ekim 2012 Cuma

PBMS Subaru BRZ


Subaru'nun küçük coupé modeli BRZ için hazırlanan kitler Avustralya'da görücüye çıkıyor. Possum Bourne Motorsport tarafından hazırlanan kitler pist kullanımına yönelik.


Giriş paketinde Recaro yarış koltukları, modifiye edilmiş yakıt besleme sistemi, takla kafesi, 6 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri ve kapı içlerini de kapsayan karbon fiber parçalar seti sunulurken ikinci etapta STI el freni kiti, kenar korumaları da olan koltuklar, 18 inç çaplı jantlar, Pirelli P-Zero Trofeo R lastikler, süspansiyon ve fren sistemi modifikasyonları yer alıyor.

En üst kademe modifikasyon kitinde daha önce sunulan aksesuarların yanında motor ve şanzıman üzerinde de performans artırıcı işlemler yapılıyor. Motor kaputuna dışarıdan kilit açma özelliği eklenirken tavana da havalandırma yarığı açılmış.

6 yorum:

  1. pms diye okudum iyi mi allah beni kahretmesin...

    YanıtlaSil
  2. Ben de yamıştım aynı şeyi. :)

    YanıtlaSil
  3. Onur bey yeri burasi degil biliyorum ama kisa bir sorum olacakti. en yuksek donanimli paketleri ve un guclu 'benzinli' motorlari ile alinacak olsa pro ceed mi i30 coupe mi?

    YanıtlaSil
  4. Teknik ikiz olduklarından hangisinin tasarımı daha çok beğeniliyorsa onu almalı bence.

    YanıtlaSil
  5. dis gorunum disinda bir farklari yok gibi yani araclarin? hmm.. peki sizce hangisi daha guzel? siz arabada dis gorunume onem veren ve zevk sahibi birisiniz sormasam olmaz :)

    YanıtlaSil
  6. Şayet yarışmak için alacaksam en üst seviyeyi tercih ederdim kesinlikle. Yarışmayacaksam iç mekan dışında kalan modifikasyonları tercih ederdim.

    YanıtlaSil