9 Mayıs 2010 Pazar

BÖ! 2010


Sevgili okurlar;

Bildiğiniz gibi, iki ay kadar önce 2010 Blog Ödülleri organizasyonuna Fiat tarafından Otomobil Blogları kategorisinde aday gösterilmiştim. O tarihte henüz yedinci ayını doldurmamış olan blog daha dokuzuncu ayını doldurmadan bu dalda üçüncü seçildi.

Blogu bu derece popüler yapan siz okurlarıma teşekkürü borç bilirim. Umarım yazılarımı okurken, benim onları yazarken aldığım zevki alıyorsunuzdur. Her zamanki gibi blogu geliştirmek için önerilerinize açığım. Bu önerileri mesaj yoluyla veya sağ tarafta bulunan iletişim kutusunda bulunan elektronik posta vasıtasıyla bana ulaştırabilirsiniz.

Tekrar teşekkürler.

M.Onur Koray

11 yorum:

  1. tebrikler...tebrikler...tebrikler!! valla çok sevindim:) daha 1 yılını bile doldurmamışken bu ödülü almış olmak mutluluk verici...artık kendi blogumuz gibi sahiplendik burayı:) ben şahsen hergün facebooktan önce burayı açıyorum (o kadar yani :))...habersiz bir gün olduğunda acaba bi şey mi oldu diyorum:) daha yepyeni başarılarla ilerleyeceğiz inşallah...çok yaşa onurkoray.blogspot.com...otomobil aşkına :)

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler! Daha iyileri de gelir umarim. Yalniz sozlugu boslamayin :)

    YanıtlaSil
  3. cok sevindim hocam, tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler...

    Mümkünse kişisel inceleme ve görüşlerinizi bizimle daha fazla paylaşmanızı ve Türkiye' de piyasaya sürülen a-b-c-d segmentindeki araçlar için test sürüşleri bekliyoruz.

    Özellikle test sürüşlerinde maalesef güvenilir kaynak çok az hatta yok.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler arkadaşlar.

    İnanın ben de test yapıp yayınlamak istiyorum fakat birkaç saatliğine de olsa araç vermek isteyen satıcı bulmak zor. Organizasyonlar çerçevesinde kullanabildiğim araçların yazılarını zaten görmüşsünüzdür. Halen A.B.D.'de yaşıyor olsaydım hoş testler yazabilirdim fakat Türkiye'de markaların araçları çok değerli :)

    Yalnız ümitsizliğe kapılmayın. En kısa zamanda başlayacağım bayi bayi gezmeye.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,

    Afer.in olarak sizinle birlikte elimizden gelen en iyi sonucu alabilmek icin katilim gosterdigimiz 2010 Blog Odulleri`nde gostermis oldugunuz basariyi tum afer.in ekibi olarak kutlamak isteriz.

    Blog dunyasinda boylesi guzel olusumlarin ve bu bilincin olusmasi icin gostermis oldugunuz caba ve emekler icin size ve tum diger blog yazarlarina ve bloglara tesekkurlerimizi sunariz.

    Hep beraber keyifle yarattigimiz blog dunyasinda sizinle birlikte yer almaktan cok memnunuz ve yine bu nedenle basarilarinizin her daim devamini diliyoruz.

    Iyi yazmalar :)
    Afer.in Ekibi

    YanıtlaSil
  7. hocam tebrikler ben ve arkadaslarım senin yakından takip ediyoruz ve destekliyoruz.

    YanıtlaSil
  8. Onur Bey,iletişime geçebilirmsiniz benimle birşey danışacağım size,benimde facebook üzerinden yayın yaptığım otomobil grubum var onunla ilgili birşey soracağım size.
    http://www.facebook.com/EREN34

    YanıtlaSil
  9. tebrikler hocam başarılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ediyorum hepinize.

    YanıtlaSil