8 Haziran 2012 Cuma

Heico Volvo V40


Bir süredir sesi sedası çıkmayan Volvo V40'ı tekrar gündeme taşımak isteyen Heico Sportiv bu otomobil için geliştirdiği gövde kitini tanıttı.

Önden bakıldığında daha sportif görünümlü tamponuyla dikkat çeken otomobilin yan etekleri de yenilenmiş. Değişik renklere boyanmış olarak alınabilen ince kollu jantlar ve bagaj kapağı üstü için bir spoiler de sunan üretici yenilediği arka tamponun altına yeni egzoz sisteminin dörtlü çıkışını yerleştirmiş.

Süspansiyon sistemi için alçaltma da sunan Heico'nun motor modifikasyonuyla ilgili bir yeniliği henüz duyurulmamış olsa da Volvo'nun T5 motorundan daha önce 270 beygir güç, 365 Nm tork alınmıştı.

16 yorum:

  1. V40'la birlikte C sınıfından işler çok karıştı. Bmw F20, Audi A3, Mercedes A hem tasarım hem de motor ve sürüş özelliklerinde çok büyük yenilikler olan otomobiller. 2012'nin sonunda satış rakamlarını çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. v40'ın fiyatlarını bilmiyorum ama merc-bmw'den ziyade golf-astra seviyesine yakın fiyatlandırma yaparlarsa iyi satar ve premium almanları sağlam zorlar

    YanıtlaSil
  3. golf astra alacagima 3-5 neyse ekler v40 alirim. cok acik ve net.

    YanıtlaSil
  4. 55 60 bin tl civarından başlıcağını düşünüyorum

    YanıtlaSil
  5. 60 bin TL T3 motor manuel şanzıman ve baz donanım başlangıç fiyatı.Dizel+Otomatik baz donanım 70 bin TLden başlayacak.

    YanıtlaSil
  6. Giulietta seviyesinde olmasını umuyordum fiyatların ki daha da iyi haber geldi :)

    YanıtlaSil
  7. Bir yanlışınız var sanırım;

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir TCT (Otomatik) Distinctiv

    En dolu Guilietta 1.4 170 hp +Otomatik vites 62 bin TL'ye geliyor.V40'ın ise 150 hp düz vites ve baz donanımı 60 bin TL'nin biraz üstünde olacak.Tabii doldurmaya başlayıncada fiyatlar biraz şişecektir.Nasıl iyi haber çıkarımı yaptınız anlamadım :)

    YanıtlaSil
  8. Onur bey,

    Ayrıca Volvo S60 için S60 R versiyonu geliyor.4.4 litre 500HP gücünde 4 çeker bir alet.Bence bunuda radarınıza ekleyip ortadaki verilere göre burada Volvo kısmına ekleseniz ilgi çekecektir.

    YanıtlaSil
  9. S60 R'ı duymuştum ama V8'i kullanacağını tahmin etmiyordum. Bakalım ne olacak o konu.

    YanıtlaSil
  10. Alfa fiyatları indirmiş bu ay ama en pahalısı Quadrifoglio hala 85.000 üstü :)

    O değil de ben 120 beygir seviyesinde sunulan Giulietta ile karşılaştırmıştım. Şu durumda 120 yerine 170'lik Alfa almak çok daha mantıklı oluyor.

    Diesel otomatik kombinasyonu Volvo'nun avantajı olacak. Bakalım daha güçlü versiyonlarda fark nasıl olacak.

    YanıtlaSil
  11. s60 r türkiyeye gelir mi? tahminimce eğer gelirse m3 veya c63 amg ye göre büyük fiyat avantajı olmazsa satışları sürünebilir

    YanıtlaSil
  12. Ben o seviyede güce sahip olacağını sanmıyorum pek ama şayet olursa fiyatı daha düşük olmak zorunda. Yoksa sadece İskandinav ülkelerinde tercih edilir büyük ihtimalle dört tekerlekten çekişli olacağından.

    YanıtlaSil
  13. C63 tamamda M3 ile kağıt üstünde kiyaslanmamasi icin bir sebep göremiyorum.Fiyatida 350 bin TL civarı bisey olur tahminim.

    YanıtlaSil
  14. Birisi dört, diğeri iki kapılı fakat asıl önemli olan Volvo'nun 400 beygir seviyesine ulaşıp ulaşmayacağı. Bekleyip göreceğiz.

    YanıtlaSil
  15. S60 Polestar'ın V8 olacağı ile ilgili çok ciddi iddialar vardı ancak sanırım S80 için böyle bişey düşünülüyor.

    S60 Polestar 3.0 Turbo motorlu T6'nın modifiye edilmiş hali.508 HP 0-100 3.7 saniye.Kağıt üstünde veriler muhteşem gözüküyor.(M3'ün 0-100 4.9 saniye olduğunu düşünürsek)

    http://carfanaticsforum.com/thread-16564.html

    YanıtlaSil
  16. Seri üretimde bu performans seviyesini koruyabilir mi bilemiyorum ama Polestar ile bu tip ciddi bir işbirliğine gidiliyorsa fiyatı rekabetçi olacaktır.

    Çin etkisi çok iyi oldu gibi Volvo için. Bu derece bir atılım beklemezdim.

    YanıtlaSil