10 Ocak 2012 Salı

Acura NSX


90'lı yıllarda Honda'nın Ferrari modelleriyle başa çıkabilen otomobili NSX geri dönecek gibi görünüyor. The Avengers'da Tony Starks'ın otomobili olarak karşımıza çıkan NSX konsepti 2012 Detroit otomobil fuarında sergilendi.

Honda'nın A.B.D.'de satış yapan lüks kolu Acura logosunu taşıyan araç için hala kesin bir üretim kararı alınmadığını açıklayan firma köşeli tasarımıyla etkileyici bir görünüme sahip bir araç tasarlamış. Kubbe biçimli yaşam kabini ve cam altında görülebilen bir motora sahip olan konseptte LED aydınlatma grubu, dikey yerleştirilmiş egzoz çıkışları ve çift parçalı difüzör görev yapıyor.

İç mekan fotoğrafları veya performans verileri açıklanmayan otomobilde benzinli bir v6 motorun iki adet elektrik motoruyla eşleştirildiği belirtildi.

5 yorum:

  1. sizce üretim versiyonuna getirilme ihtimali nedir? tabi concept model biraz törpülenir falan ama.. yeniden bir nsx görme şansımız nedir?

    YanıtlaSil
  2. Bence görmememizden daha büyük. Nissan'ın GT-R'ı global bir araç haline getirmesinin ardından Toyota'nın Lexus LFA atağı ve bu aracı anormal fiyatlara satabilmesine Honda seyirci kalamaz diye düşünüyorum.

    Kendilerine özel bir şey yapmak için de hibrit bir sistem kullanabilirler konseptte olduğu gibi.

    YanıtlaSil
  3. umarım seri üretim versiyonunu görürüz. bu arada cidden o lfa ne güzel araç, ne süper araçtır öyle. ama fiyatı benim diyen adamı 2 kez düşündürttürür :)

    YanıtlaSil
  4. Bu ne yav... Auidi R8'e çevirmişler güzelim NSX'i. Eskisi daha güzeldi valla.

    YanıtlaSil
  5. Daha sadeleşecektir. Ben asıl kapaklı farları istiyorum geri.

    YanıtlaSil