10 Kasım 2009 Salı

Onuk Sazan


Artık Türkiye'nin de bir süperspor otomobili var!

Ekber Onuk tarafından kurulan şirket, kurucusunun trafik kazasında kaybettiği oğlu Kaan'ın projesini devam ettirerek Sazan'ı yaratmış. Araç ismini Kaan'ın takma adından almakta.

Etkileyici bir görünüme sahip olan otomobilin Nissan'dan alınan v6 motoru turbo besleme yardımıyla 450 beygir civarında bir güce ulaşabilmiş. Yaklaşık 910 kg ağırlığında olan otomobilin fiyatının 300000 Dolar civarında olacağı söyleniyor.

13 yorum:

  1. Selam,

    Daha detaylı bilgi nereden bulabiliriz?

    YanıtlaSil
  2. Ekşisözlük'te, aracın başlığı altında verilen linkler en güncelleri olacak sanırsam. Ayrıca TRTUNING'in sitesinde de araçla ilgili haberler var.

    YanıtlaSil
  3. Onur bu arabanin Kaan Onuk'a ithaf edildigini de biliyorsundur sanirim; ve Kaan Onuk'un SJ'den abimiz oldugunu.

    YanıtlaSil
  4. Ufak bir düzeltme yapmak istiyorum.Motor olarak 512 beygirlik Chevrolet LS7 kullanılmış. En azından internet sitesinde öyle yazıyor.

    www.onukcars.com

    YanıtlaSil
  5. @ikucukertunc
    Evet, aracın burnunda bulunan imzanın kendisinin olduğunu duydum. Ne kadar doğru bilemiyorum.
    Bir süre düşünmüştüm Kaan Onuk ismini nereden hatırladığımı ama hatırladım haberi yazarken.

    YanıtlaSil
  6. @kirkiki
    Corvette motoru "S" versiyonunda kullanılacak diye bildiğim için ayrı bir haberde işleyecektim. Sitede de "Sazan/S" yazılmış. Şahsen biraz daha bekleyip diğer motor seçeneğini de görmek istedim.

    YanıtlaSil
  7. Prototipte Chevy LS7 var. Normal üretim versiyonunda Nissan VR38 kullanılması planlanıyor.

    Resimleri çıkan araç Sazan S modelinin prototipidir.
    Sazan modeli biraz daha uygun bir model olacak. Onun tamamlanmasına daha epey bir zaman var.

    İmza Kaan'ın kendisine ait.

    YanıtlaSil
  8. Lotus'a benziyor...

    YanıtlaSil
  9. arka kısımlarda sorun var biraz ama ön taraf çok şık.

    YanıtlaSil
  10. Abi ne oldu bu arabaya, 2013'te çıkacaktı hani?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sipariş üzerine üretiliyor diye biliyorum. Hatta bir de S56 diye model çıkacakmış piyasaya.

      Sil