28 Şubat 2012 Salı

Kia K9


Kia'nın dev sedan modeli sonunda tanıtıldı. Şimdilik Güney Kore pazarına özel bir model olarak kalması düşünülen otomobil Hyundai Genesis temelleri üzerine geliştirilmiş.

Güney kore'de K5 ismiyle satılan Optima ve K7 olarak tanınan Cadenza'nın üzerinde konumlandırılan araç aynı zamanda markanın ilk arkadan itişli otomobili. Ön görünümü BMW 5 Serisi GT'den alınmış gibi duran K9 arkadan da Lexus modellerini andırıyor.

Büyük jantlar ve ön çamurluklarının hemen gerisine yerleştirilen solungaçlar sportif bir görünüm sağlamaya çalışırken tamamı LED teknolojisi kullanan farlar Alman markaları haricinde ilk defa Kia'da sunulacak gibi görünüyor.

5 yorum:

  1. güzel görünüyor da orjinal değil ki.

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum. Hoş ama yapılmışı var zaten.

    YanıtlaSil
  3. world wide bir model şansı var mı?

    YanıtlaSil
  4. A.B.D.'ye kesin gözüyle bakıyorum ben ama Avrupa için aynı şeyi düşünmüyorum. Daha K5 ve K7'nin piyasaya sürülmesi gerek bu modelin gelebilmesi için. Gerçi kardeş marka Hyundai Genesis'i getirdi ama Kia aynı cesareti gösterebilir mi bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  5. tıpkı bmw 7 serisi

    YanıtlaSil