21 Kasım 2012 Çarşamba

Renault Fluence GT


Türkiye, yüksek vergileri nedeniyle bazı araçların güçlü modellerini malesef göremiyor. Bu araçlardan birisi olması muhtemel Mégane Estate GT 220'nin ardından bir başkası, yine Renault logosuyla Brezilya'da tanıtıldı.

Makyaj öncesi bir Fluence olan GT'nin görünümünde büyük bir sürpriz yok. Türkiye'de satılan versiyonlarda aksesuar olarak alınabilen bazı parçalara sahip olan otomobilde 17 inç çaplı jantlar, ön ve arka tampon ekleri, kromajlı egzoz çıkışı ve yan etekler bulunuyor. Bagaj kapağına bir spoiler eklenen Fluence GT'nin yan ayna ve kapı kolları gri renkli.


İç mekanında GT Line aksesuarları göze çarpan otomobilde deri kaplı direksiyon simidi, yükseltilmiş yan desteklere sahip koltuklar, kırmızı dikiş iplikleri, siyah renkli konsol kaplamaları ve metal pedal seti gibi donanımlar standart olarak sunuluyor.

Turbo beslemeye sahip 2 litre hacimli motoru 180 beygir güç, 300 Nm tork üretebilen Fluence GT, 6 ileri vitesli manuel şanzımana sahip. 0'dan 100 km/s sürate 8 saniyede ulaşabilen otomobilin maksimum süratiyse 220 km/s.

18 yorum:

  1. araba gt ise niye hala belediye otobüsü gibi yerden 50 cm yüksek. bi kere de şaşırt insanları renault.

    YanıtlaSil
  2. Dünyanın en fuzuli aracı. Lamborghini LM002 bile bundan daha gerekli bir araç.

    YanıtlaSil
  3. megane rs varken uzaktan bile bakmamak lazim bu gereksiz araca

    YanıtlaSil
  4. Türkiye'de vergilerle fiyatın geleceği seviye düşünüldüğünde mantıksız oluyor ama fiyatı Mégane RS'in yarısı olsaydı farklı olabilirdi. Bir de pazarları çok farklı iki aracın. Büyük bagaj ve arka kapı isteyenlere Mégane RS yok malesef.

    Gerçi onlar için de Estate GT 220 var ama onun da fiyatı tuzluca.

    YanıtlaSil
  5. bu araç türkiyeye gelse tahmini olarak vergiler falan düşünülünce 90.000 tl falan olur. 10 tane satsa başarıdır. kalitesiz vasat bir araç değmez. tr a gelmemesi de çok doğal.

    YanıtlaSil
  6. Aynen öyle. Zaten pazarı olsaydı Türkiye'de bile üretebilirlerdi.

    YanıtlaSil
  7. İlaç mümessili arabası, filo kiralamaları dışında para verip fluence alan insanları pek anlayamıyorum :p
    GT demek için biraz sportif kana ve heyecana ihtiyacı var bu arabanın kanında GT olmak için tek bir damla bile yok ve görünce de heyecan yaratmaktan uzak. Mümessil bir arkadaşımın aracını iziniyle biraz kullanmıştı, oda memnun değildi arabadan bende pek mutlu inmedim araçtan. Ama GT ne yav bu kasaya :)))

    YanıtlaSil
  8. bu araç 40 bin tl olsun 400 beygir olsun yine de alınmaz ki

    YanıtlaSil
  9. Brezilyalıların standartları düşük. :)

    YanıtlaSil
  10. Peugeot bile 1.6 motordan 200 beygir çıkartabiliyorken 2 litre motordan anca 180 beygir çıkarmak büyük başarı olsa gerek.

    YanıtlaSil
  11. Renault da Clio RS'te 1.6-200 beygir sunacak. Bu motor Avrupa'da da satıldığı için tercih edildi büyük ihtimalle. Daha güçlü veriyonlarını da tercih edebilirlerdi ama güvenemediler heralde Fluence yapısına.

    YanıtlaSil
  12. clio rs'de 3 kapi sunmayarak bir sevenlerini uzdu renault. ne de guzel aslinda bu yeni clio. her neyse bu arac renault'nun guncel model gaminin yuz karasi. twingo dahil (turkiye'ye getirmiyorlar) her araci begeniyorum. hele laguna coupe harika. ama su fluence yani resmen rezillik. anca turkiye brezilya gibi ulkelerde satarlar avrupada 1 tane yoktur bu aractan sattiklarindan bile supheliyim.

    YanıtlaSil
  13. Fluence satılıyor Avrupa'da ama GT satılmayacak. Avrupa pazarında daha çok tercih edilen Station Wagon Mégane'a 220 beygir gücünde motor koyduktan sonra zaten bedava verseler alan olmaz büyük ihtimalle.

    YanıtlaSil
  14. Bu fluenceyi karalayanlar iyi okuyun
    1- fluencenin yüksek olmasının nedeni şehir içinde veya dışında rahat ulaşımdir. Kalite açısından en kaliteli arabalara orenk verebilirim. Avrupada az satilma nedeni türkiyede 80 bin olan fluence fransa Brezilya da en fazla 50 bin Türkiyede fazla olmasının sebebi vergilerdir.hız konusunda Megan 3 le aynı motoru taşıyan fluence şanzıman açısından biraz daha yavaş kalıyor şanzıman farklı olma nedeni araba zaten yüksek olası kazaları dahada aza dusurmek. Fluencenin türkiyede en fazla satılan arabalar arasında yer alıyor hem parçası ucuz hemde konforlu burda boş yorum yapıp arabayi karalamaktansa gidin az arabanın teknik özelliklerini okuyun öyle gelin burda arabayi karalayin.

    NOT: Fluence kullanıcısiyim ve suana kadar en ufak pismanlik duymadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük enişte hoşgeldin

      Sil
  15. ya boş boş konusmayın gelmiş burada laf yapıyosunuz hayatında fluya binmeyen adam laf yapıyo gelmiş bide megane 3 rs dururken bunamı binerim bakmam bile falan
    arkadaşlar bu araç c segmenti sport sedan bilmeyen için söliyim 2.0 tce 180 bg renault F1 teknolojisi var şuanda tek kafa tutuan octavia RS bizim türklerde adettir marka lafı adın çıktıysa yandın biri kötü diyo agızdan agıza yayılıyor buneya azcık mantıklı konusun kendiniz araştırın bakın milletin agzına bakıyorsunuz örnek yeni jetta çokmu iyi kapılar plastil parmagım kadar bagaj direklri var he ama volkswagen dimi tabiyaa gördük malzemeden çalıyorlar yani demem şu azcık araitırın gidin mağazalarda arabalara binnde konusun anladınızmı hadi iyi geceler

    YanıtlaSil
  16. arkadaş clio 4 3 kapı neden değil diyor ne güzel işte aile aracı olarakta kullnırsın kapı kolu yukarıda 3 kapı gibi gözüküyor yeni focus st de 5 kapı

    YanıtlaSil