Ford'un küçük pick up modeli Maverick yeni bir versiyona kavuştu. Görünümünde ciddi farklılıklar olsa da kaput altında bir yenilik bulundurmayan aracın iç mekanı da sürpriz sunmuyor. Görünmeyen noktalarda yapılan iyileştirmelerse yol tutuşu iyileştirmeye yönelik.
Kardeşleri parantez biçimli farlara sahip olsa da Maverick Lobo'da ünitelerin alt kısımları iptal edilmiş. Yeni ön panjur ve tamamen farklı ön tampon sayesinde bambaşka bir duruş sunan modelin kapı kolları, arka tamponu ve kapı altı korumaları gövde rengine boyanmış. 19 inç çaplı, siyah renkli jantların tasarımı da bu donanıma özel. Ön çamurluklarda da Lobo armaları bulunuyor.
İç mekanda tasarım anlamında bir yenilik olmasa da Lobo baskılı koltuklar, sarı ve mavi renkli dikiş iplikleriyle Lobo isimli sürüş moduna özel grafikler farklılıkları oluşturuyor. Süspansiyon sistemi önde 13, arkadaysa 29 mm alçaltılan aracın direksiyon sistemi de elden geçirilmiş. Tork yönlendirme sistemi eklenen Lobo'nun ön fren sistemi Focus ST'den alınmış.
Kaputu altında 2 litre hacimli, turbo beslemeye sahip, benzinli motor bulunan Maverick Lobo 241 beygir güç, 373 Nm tork üretebiliyor. 7 ileri vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemi de standart donanımda. Daha büyük radyatör ve fana kavuşan modele şanzıman yağ soğutucusu da eklenmiş.