Bir süredir ismini durmadığımız üreticilerden olan Ginetta son yıllarda yol otomobillerinden çok yarış araçlarına yoğunlaşmıştı. 2019 yılında konsept halini tanıttığı aracı Akula'yı üretime başlayacağını açıklayan marka, bu modelin 20 örneği bulunacağını da belirtti.
Sürpriz bir şekilde aradan geçen 5 yılda tasarımında değişiklik yapılmayan otomobilin köşeli hatları, agresif aerodinamik kiti, tek bijonlu 20 inç çaplı jantları, arka tekerleklerin önündeki egzoz çıkışları ve bol hava giriş-çıkışlı karbon fiber panelleri korunmuş. Değişen tek parça küçülen spoiler olmuş.
İç mekanında sabit koltukların korunduğu görülürken bu parçaların sünger bölümleri yeniden tasarlanmış. Yere yerleştirilen ayarlanabilir metal pedal seti, dijital gösterge paneli, sökülebilir direksiyon simidi ve karbon fiber paneller gibi donanımlar bu tip bir otomobilde normal olsa da dokunmatik ekran ve kablosuz şarj plakası şaşırtıcı.
100 litre hacimli yakıt deposuyla menzili 700 km üzerine çıkabilen otomobilin bagaj hacmi de 473 litre olarak açıklanıyor. Karbon seramik fren diskleri opsiyonel olarak sunulurken sertliği ayarlanabilir süspansiyon sistemi ve limitli kaydırmalı diferansiyel standart.
Kaputu altında, 7.200 d/d'da 608 beygir güç üretebilen 6.4 litre hacimli, atmosferik emişli bir V8 bulunan otomobil 670 Nm tork üretebiliyor. 6 ileri vitesli manuel veya 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzımanla alınabilen otomobil 0'dan 100 km/s sürate 2.9 saniyede ulaşabilirken maksimum sürati 290 km/s.