Peugeot'yu B segmentinde temsil eden SUV makyajlandı. Yeni yüzüyle daha iddialı olmak isteyen
2008'in motor seçeneklerinde genel olarak bir yenilik olmasa da 2024 yılında aileye eklenecek olan ünite daha düşük yakıt tüketimi sunacak.
Asıl yeniliği önde olan otomobilin far tasarımı aynı kalsa da LED iç üniteler yeniden tasarlanmış. Tampon ve panjurla birlikte logo da diğer yeni Peugeot modellerinde olduğu gibi sunuluyor. 2008 arması da daha aşağıda. Sis farları iptal edilen aracın tek şeritli gündüz aydınlatmalarıysa artık üç parça.
Yeni gövde renklerine kavuşan aracın jant tasarımları da yenilenmiş. Allure ve GT'nin standart donanımında sunulan 17 inç çaplı jantların ismiyse "Karaköy" olmuş. Tavanına yüzgeç anten eklenen 2008'in LED stoplarının da iç desenleri daha 3 boyutlu görünecek şekilde değiştirilmiş.
İç mekanda çok az değişiklik sunan otomobilde yeni döşeme renkleri bulunurken dokunmatik ekranda da grafik yenilemesine gidilmiş. Manuel şanzımanlı araçların vites kolu yenilenirken diğer modellerde küçük selektör kullanımına devam edilmiş. Arka bölümdeyse bazı donanımlarda çift USB soketi sunuluyor.
Kaput altında 1.2 litre hacimli benzinli ve 1.5 litre hacimli Diesel motorları bulundurmaya devam eden 2008'de ünitelerin performansları da değişmemiş. 2024 yılındaysa 48 Volt hafif hibrit teknolojisine ve 6 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzımana sahip 136 beygir gücündeki araç bizlerle olacak.
Hazır elektriklenmeden bahsetmişken E-2008'in de büyüyen "e" harfiyle birlikte güçlendiğini belirtelim. Artık 156 beygir güç üretebilen otomobilin bataryaları da 54 kWh kapasite sunuyor. 406 km'yi bulan menzil haricinde 7.4, 11 ve 100 kW'lık şarj hızlarında bir değişim bulunmuyor.