Geçtiğimiz yıl tanıtılan Diesel motorlu Honda Civic'e bir kardeş geldi. Bu sefer tam otomatik bir şanzımanla karşımıza çıkan otomobilin en popüler modellerinden olması beklenen araç hem sedan hem de hatchback gövde seçeneklerine sahip olacak. Donanım değişikliklerine de sahip olan otomobili lansmanında sürme şansı edindim.
21 Temmuz 2018 Cumartesi
Honda Civic i-DTEC Executive 9AT
Geçtiğimiz yıl tanıtılan Diesel motorlu Honda Civic'e bir kardeş geldi. Bu sefer tam otomatik bir şanzımanla karşımıza çıkan otomobilin en popüler modellerinden olması beklenen araç hem sedan hem de hatchback gövde seçeneklerine sahip olacak. Donanım değişikliklerine de sahip olan otomobili lansmanında sürme şansı edindim.
20 Temmuz 2018 Cuma
Audi TT
Audi'nin 20 yaşına basan şık iki kapılı modeli TT makyajlandı. Markanın diğer modellerinden de alıştığıımız üzere görünümü çok farklılaşmayan aracın iç mekanıysa tamamen aynı kalmış.
Daha agresif görünen tamponlara kavuşan araçta S Line paketi, önde dikey hava girişlerine, arkadaysa yine dikey hava çıkışlarına kavuşmuş. Yan eteklerinde şekillerini de değiştiren Audi üç farklı gövde rengi ve çapları 18 ile 20 inç arasında değişen yeni jant seçenekleri sunmaya başlamış.
Daha önce belirttiğim gibi iç mekanda değişikliğe gitmeyen Audi kaput altında da büyük yenilikler sunmuyor. Diesel motorun büyük ihtimalle üretimden kalkacağı konuşulurken benzinli motorlara da partikül filtresi eklenmiş.
19 Temmuz 2018 Perşembe
Renault Mégane R.S. Trophy
Renault'dan güzel haberler geliyor. Geçtiğimiz yıl tanıtılan yeni nesil Mégane R.S.'in daha da güçlenen versiyonu da yolda. Modelin donanmında geliştirmeler yapılırken performans da artmış.
Cup şasiye sahip olan araçla hafifletilmiş 19 inç çaplı jantlar, güçlendirilen frenler ve farklı bir egzoz sistemi görev yapıyor. 4Control isimli yönlendirilebilir arka aksı da standart olarak sunan Renault iç mekanda da bazı farklılıklara yer vermiş.
Deri ve Alcantara kaplı direksiyon simidi ve metal pedal seti gibi detayları kardeşinden aynen alan otomobilde opsiyonel olarak sunulan Recaro koltuklar sabit kafalıklara ve 20 mm alçaltılmış yüksekliğe sahip.
Kaputu altına turbo beslemeye sahip, 1.8 litre hacimli motoru bulundurmaya devam eden otomobil 300 beygir güç, 400 Nm tork üretebiliyor. 6 ileri vitesli EDC ile bu değer 420 Nm'ye ulaşırken 0'dan 100 km/s sürate ulaşma süresi de 5.7 saniye oluyor.
16 Temmuz 2018 Pazartesi
Maserati Levante GTS
Geçtiğimiz yıllarda Maserati de Levante ile SUV hastalığına kapılan markalar arasına katılmıştı. İtalyan üreticinin en önemli modeli konumuna gelen aracın motor seçeneklerinin sayısı da gün geçtikçe artıyor.
Dışarıdan bakıldığında daha agresif görünümlü ön tampon, 22 inç çaplı jantlar ve farklı bir arka tampon gibi yeniliklere sahip olan modelin iç mekanında metal pedal seti, çift renkli deri döşeme ve 14 hoparlöre sahip Harman Kardon ses sistemi dikkat çekiyor.
Kaputunun altında Ferrari tarafından üretilen ve Quattroporte GTS'te de kullanılan çift turbo beslemeye sahip, 3.8 litre hacimli bir V8 motor barındıran araç 550 beygir güç, 730 Nm tork üretebiliyor. Elden geçirilen süspansiyon sistemi, 8 ileri vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemiyle 0'dan 100 km/ sürate ulaşma süresi 4.2 saniye olurken maksimum sürat 292 km/s.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)