Porsche, 911 GT3 ailesini genişletmek için çok beklemedi. Aslında büyük arka kanadı iptal edilmiş standart bir GT3'ten çok da farklı olmayan otomobil yine de Porsche tarafından özel bir isimle adlandırılıyor.
Aracın GT3'ten görsel farklılıkları, daha önce de belirttiğimiz gibi büyük arka kanadın ve hemen altında yer alan daha küçük kardeşinin iptal edilmiş olması. Bu bölümde yüksekliği otomatik olarak ayarlanan bir spoiler kullanan Porsche, ön tamponun tamamını gövde renkli olarak sunmuş.
Touring armaları ve kromajlı cam çerçevelerine de sahip olan aracın iç mekanının birçok yerinde Alcantara yerine deri tercih edilirken kapı ve konsolun üst kısımlarında farklı trim parçaları kullanılmış.
Otomobilin kaputu altındaysa 4 litre hacimli, tanıdık ünite bulunuyor. 6 silindirli Boxer motor atmosferik emişli ve 510 beygir güç, 470 Nm tork üretebiliyor. Bu motor, gücünü arka tekerleklere 6 ileri vitesli manuel veya 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzımanla aktarabiliyor.