Laffite Automobili'nin sesi bir süredir çıkmıyor olsa da firmanın Giugiaro tasarımı üç araçla birlikte karşımıza çıkması bu yokluğu affettirecek gibi görünüyor. Araçlardan ilki
G-Tec X-Road tarzı bir SUV, ikincisi bir yarış aracı ve üçüncüsü tam bir keyif otomobili.
Atrax isimli SUV ile süper otomobillerle arazi araçları arasındaki farkı kapayan Laffite, agresif tasarımda parçalı LED farlar, vinç, geniş hava girişleri, karbon fiber çamurluk ve kapı altı korumaları, yukarıya doğru açılan kapılar, tavana yerleştirilmiş hava girişleri, arka bölümde, dışarıya eklenmiş stepne, LED stoplar ve geniş bir difüzör çıkışını standart olarak sunuyor.
Bol bol karbon fiber ve deri döşemenin bulunduğu iç mekanda üst ve altı düzleştirilmiş direksiyon simidi aynı zamanda dijital gösterge paneli ve neredeyse bütün kumanda düğmelerine ev sahipliği yapıyor. Havalandırma kumandalarıysa ızgaraların içine gizlenmiş. 2+1 oturma düzenli koltuklarsa yüksek yan destekleriyle dikkat çekiyor.
Toplamda 1.167 beygir güç, 2.500 Nm tork üretebilen 2.2 ton ağırlığındaki otomobilin 0'dan 100 km/s sürate ulaşma süresi 3.8 saniye olarak açıklanırken maksimum sürat 240 km/s'te sınırlı. Sahip olduğu bataryalarsa araca yaklaşık 400 km menzil kazandırıyor.
Aynı ön tasarımın daha bir yarış otomobilimsi haline sahip olan LM1'in burnunda splitter ve spoiler haricinde hava geçiş kanalları bulunuyor. Aerodinamik jantlar ve çok geniş gövde haricinde yine yukarıya doğru açılan kapılar, dev spoiler, deflektör ve difüzör üçlüsü aerodinamik yapıyı geliştiren detaylardan.
Üst ve alt bölümleri bulunmayan direksiyon simidi yine birçok düğme ve göstergeye sahip olsa da konsolda da ek bir gösterge sunan otomobilde yere sabitlenmiş metal pedallar, yarısı sol kapıya alınan havalandırma kumandaları ve yan kameraların görüntülerini yansıtan ekranlar görülebiliyor. Alcantara döşemeler ve bol karbon fibere sahip iç mekanda ambiyans ışıklandırması da mevcut.
1.650 kg ağırlığa sahip olan otomobil yine 1.167 beygir güç üretse de torku 1.600 Nm'de sınırlandırılmış. Yine de 0'dan 100 km/s sürate 1.9 saniyede ulaştığı iddia edilen otomobilin 410 km menzil sunduğu da belirtilmiş.
Kardeşleri kadar ilginç bir tasarım sunan Barchetta aynı zamanda isminin de hakkını veriyor. Farların üzerinde başlayan A sütunu arkada yer alan spoilere kadar uzanan otomobil tavanda da bir spoiler sunuyor. Kapılar yine yukarıya doğru açılırken yolcuları koruma işi bir taraftan alçak tasarımlı camlara, diğer yandan sökülebilir cam fanuslara verilmiş.
Sürücüsünü yolcudan karbon fiber bir direkle ayıran otomobil bu nedenle direksiyon simidi haricinde kalan kumandaları her iki tarafta da sunuyor. Bunlar arasında yan kameraların görüntüleri de bulunuyor. Direksiyon simidiyse LM1'da sunulanla hemen hemen aynı tasarıma sahip.
Üçlü arasında en düşük güce sahip olan otomobilin elektrik motorları 586 beygir güç, 990 Nm tork üretebiliyor. 0'dan 100 km/ sürate 3.5 saniyede ulaşabilen modelin menziliyse 390 km olarak açıklanıyor.