29 Eylül 2012 Cumartesi
G-POWER G1 V8 HURRICANE RS
BMW 1 Serisi M Coupé'ye el atan üreticilerden birisi olan G-POWER bu otomobili gezegenin en hızlı 1 Serisi modeli haline getirmek için kolları sıvadı.
Dışarıdan bakıldığında tipik G-POWER tarzı, sade bir görünüm sunan otomobilde karbon fiberden üretilmiş yeni bir kaput ve yine aynı malzemeden üretilen bagaj kapağı bulunurken 20 inç çaplı jantlar da firmanın diğer modellerinde kullanılıyor.
Süspansiyon sistemi de yenilenen araçta karbon-seramik fren disklerinin yanında M3'ten alınan 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzıman kullanılmış. Bu değişim ile birlikte M3'ün 4 litre hacimli v8 motorunu da alan araç kompresör besleme yardımıyla 600 beygir güç, 580 Nm tork üretebiliyor.
Göz kamaştırıcı performans verilerine sahip olan otomobil 0'dan 100 km/s sürate 4.4 saniyede ulaşabilirken 200 km/s sürate ulaşmak 12.7 saniye sürüyor. Aracın maksimum süratiyse 330 km/s'in üzerinde.
PRIOR R8 GT850
Elinde bir R8 bulunup R8 GT'yi yeteri kadar hırçın bulmayan müşterilerin artık üzülmesi gerekmiyor. PRIOR Design, iddialı bir gövde kitiyle birlikte motor modifikasyon paketi de sunuyor.
Altına bir splitter eklenen daha sportif görünümlü ön tampon, üzerine ızgaralar eklenen bagaj kapağı, 20 inç çaplı jantlar, yeni yan etekler, tavanda hava girişi, dev spoiler, ön çamurluklar arkasında açılan havalandırmalar, büyük bir difüzör ve yeni arka tampon görünümü tamamlıyor.
24.900 Euro karşılığında sunulan gövde kiti ve 9.900 Euro değerindeki jant-lastik takımının yanında 2.699 Euro'ya yeni bir egzoz sistemi de sunan PRIOR hem motor bölümü hem de iç mekanda bol bol karbon fiber kaplama bulundurmuş.
4.2 litre hacimli v8 motor için sunulan modifikasyon kitiyle birlikte 475 beygir güç elde edebilen firma bunu yeterli bulmayan müşterilere, gücü 565 beygire yükselten bir kompresör sistemi öneriyor.
Volkswagen Golf BlueMotion
Volkswagen Golf'ün yeni nesil modellerinin tanıtılmasının ardından aileye katılımlar devam ediyor. Sportif model GTI'ın konsept hali sonrasında sıra en ekonomik versiyon BlueMotion'da.
Bir önceki nesilde olduğu gibi farklı bir aerodinamik yapı sunan araç kapalı bir ön panjur, özel tasarımlı jantlar, daha az hava açıklığına sahip ön tampon, 15 mm alçaltılmış gövde, 63 kg hafifletilmiş yapı, düzleştirilmiş alt kısım, düşük yuvarlanma dirençli lastikler, fren enerjisi geri kazanım sistemi, start/stop, spoiler ve bagaj kapağı camının iki tarafına eklenen deflektörler ile diğer modellerden ayrılıyor.
İç mekanı sade görünümlü olan araçta alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi ve donanım seviyesinin içerisinde yer alacak aksesuarlar bulunuyor. Bu arada eskiden sadece BlueMotion ismiyle özel bir pakete sahip olan araç artık Trendline ve Comfortline paketleriyle de alınabiliyor.
Kaputu altında Volkswagen'in tanıdık 1.6 litre hacimli turbo Diesel motorunu barındıran otomobil artık 110 beygir güç, 250 Nm tork üretiyor. Uzun oranlara sahip 5 ileri vitesli menuel şanzımanıyla 100 km mesafede ortalama 3.2 litre mazot harcayan aracın maksimum sürati 202 km/s.
28 Eylül 2012 Cuma
Dacia Logan, Sandero ve Sandero Stepway
Renault'nun alt markalarından olan Dacia da Paris'te dikkat çeken markalar arasında yer aldı. Yeni nesil Logan ve Sandero modellerini geçtiğimiz hafta duyuran şirket Sandero Stepway'i de fuar açılışında tanıttı.
Daha ciddi görünen köşeli hatlarıyla kaliteli bir görünüm elde etmiş olan ailenin motor seçenekleri de sonunda açıklandı. Logan ve Sandero'nun kaputu altında görev yapacak olan iki benzinli, bir de Diesel motor toplam dört güç seviyesinde sunulacak.
Turbo beslemeye sahip 0.9 litre hacimli motoru 90 beygir güç, 135 Nm tork üretebilen ikilinin ortalama yakıt tüketim değeri 5.2 litre/100 km olarak açıklandı. Atmosferik emişli 1.2 litre hacimli benzinli motor 75 beygir güç ve 5.9 litre/100 km tüketim verilerine sahipken 1.5 litre hacimli turbo Diesel ünitenin 75 ve 90 beygir güç, 200 ile 220 Nm tork üretebilen iki versiyonu da 3.8 litre/100 km'lik tüketim değerleri sunuyor.
Sandero Stepway'e bakıldığında 5 kapılı kardeşinin yükseltilmiş bir versiyonu olduğu görülüyor. Farklı tamponlara sahip olan Stepway'in alt kısmı siyah plastik korumaya sahipken tamponların altında metal korumalar da bulunuyor. Jantları da farklı olan araçta port bagaj rayları da standart olarak sunuluyor.
0.9 litre hacimli benzinli ve 90 beygir güç üretebilen turbo Diesel motorla donatılabilen araçlar sırasıyla 5.4 ve 4.1 litre/100 km tüketim ortalamasına sahip.
Bu arada Dacia, Logan'ın bagaj hacmini 510, Sandero ailesininkiniyse 320 litre olarak açıkladı.
Mercedes-Benz A Serisi Basın Lansmanı
Mercedes'in başkalaşım geçirttiği A Serisi 25 Eylül tarihinde Refresh The Venue'de yapılan organizasyonla basına tanıtıldı. Organizasyonun sonuna doğru sahneyi Mor ve Ötesi ile paylaşan A Serisi Türkiye'de 1.5 ve 1.8 litre hacimli turbo Diesel ile 1.6 ve 2 litre hacimli benzinli motorlarla satılacak.
Başlangıç fiyatları 66.800 ile 134.400 TL arasında değişen seride kullanılan motorların güçleri 109 ile 211 beygir arasında. 1.5 litre hacimli turbo Diesel motorunu Renault raflarından alan otomobil 109 beygir güç, 260 Nm tork üretebiliyor.
1.8 litre hacimli turbo Diesel motor 109 ve 136 beygir güç üretebilen versiyonlara sahip. 250 ve 300 Nm tork üretebilen motorlarla birlikte 7 ileri vitesli, çift kavramalı yarı otomatik şanzıman alınabiliyor.
1.6 litre hacimli tanıdık ünitenin 122 ve 156 beygir güç üretebilen versiyonları sırasıyla 200 ve 250 Nm tork sunuyor. Bu iki ünite, 7G-DCT haricinde 6 ileri vitesli manuel şanzımanla da sunuluyor.
211 beygir güç, 350 Nm tork üretebilen 2 litre hacimli motorsa sadece otomatik şanzımanla alınabiliyor.
Organizasyonun fotoğraflarına buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca şimdiden belirteyim, A Serisi modellerinden birisinin testi de gelecek hafta burada olacak.
27 Eylül 2012 Perşembe
Renault Clio RS 200 EDC
Paris otomobil fuarında ev sahibi konumunda bulunan firmalardan Renault bekleneni yaptı ve yeni nesil Clio ailesinin en yüksek performansa sahip versiyonunu tanıttı.
Standart haliyle bile oldukça sportif bir görünüme sahip olan Clio'ya LED aydınlatmalara sahip yeni bir ön tampon, siyah renkli yan aynalar, cam çerçeveleri ve kapı kolları, yine siyah renkli 17 veya 18 inç çaplı jantlar, kırmızı renkli fren kaliperleri, büyük bir spoiler, daha sportif görünümlü arka tampon ve çift egzoz çıkışı ekleyen Renault gerçekten de dinamik bir görünüm elde etmeyi başarmış.
İç mekana geçildiğinde yüksek yan desteklere sahip koltuklar, kırmızı renkli emniyet kemerleri ve kaplamalar, piyano siyahına boyanmış orta konsol, RS logolu parçalar ve metal pedal seti aracın sportif duruşunu desteklerken zengin donanımı da fark yaratacak.
Modifiye edilen fren sisteminde, ön aksta artık 320 mm çaplı diskler kullanılırken donanıma eklenen RS düğmesi sayesinde vites geçişleri, direksiyon tepkileri ve motorun gaz pedalı komutlarına verdiği tepkiler daha da sportif hale getirilebiliyor. Daha da dinamik sürüş isteyen müşteriler için Sport veya Cup şasi seçenekleri yine sunuluyor.
Aracın belki de en önemli özelliği kaputu altında saklı. Hacmi 1.6 litreye inen turbo beslemeli motor 200 beygir güç ve 240 Nm torku, bir önceki nesil modelde kullanılan 2 litre hacimli üniteden çok daha düşük devirlerde üretebiliyor. Türkiye'nin saçma vergi sistemine uygun hale geliyormuş gibi görünse de 1.618 cc hacimli motorla aynı vergi diliminde kalan araçta bir de 6 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzıman sunulmakta.
Suzuki S-Cross
Bu yıl Paris'te konsept araç sergileyen firmalar arasında Japon Suzuki de bulunuyor. Firmanın gelecek yıl başlayacak olan Avrupa çıkartmasının ilk ayağını oluşturacak olan yeni nesil Crossover modelin ilk ipuçları organizasyon sırasında verildi.
4.310 mm boya, 1.840 mm ene ve 1.600 mm yüksekliğe sahip olan aracın aks mesafesi 2.600 mm olarak açıklanırken teknik veriler henüz bir sır. 20 inç çaplı jantlara sahip olan otomobilin LED teknolojisi kullanan aydınlatma sistemi ve üç boyutlu tasarıma sahip ön panjuru şık bir duruş sergilerken ön tampon altında yer alan koruma, aracın araziye de kolayca uyum sağlayabileceğinin ipuçlarını veriyor.
Yan aynaları oldukça ince yapılı olan konseptin kapılarından bagaj kapağına kadar ilerleyen çizgi, LED stopların ardından bagaj kapağında da devam ediyor. Köşeli egzoz çıkışlarına sahip olan aracın A ve B sütunları siyaha boyanırken iç mekanda ferahlığı artırabilmek için cam tavan da donanıma katılmış.
Toyota Auris Touring Sports
İçerisinde "Sport" ve "Tour" kelimeleri geçen model isimlerine bir yenisi eklendi. Toyota Auris'in ilk station wagon modeli olan Touring Sports daha geniş bagaj hacmine ihtiyaç duyan aileleri hedefliyor.
Toyota'nın ilk etapta bagaj hacmini açıklamadığı otomobilin 2.600 mm'lik aks mesafesi hatchback kardeşininkiyle aynı olsa da boyu 285 mm uzamış. Önden görünümü hatchback kardeşiyle aynı olan otomobilin arkasına geçtikçe daha "Şişman" bir araçla karşılaşıyoruz.
Arkadan görünümü de kısa boylu kardeşiyle hemen hemen aynı olan aracın daha düşük tasarlanmış arka tamponu bagaj yükleme eşiğini 80 mm alçaltmış.
Mercedes-Benz SLS AMG Coupé Electric Drive
Mercedes'in 2012 Paris otomobil fuarında sergilediği tek elektrikli otomobil B Serisi ED değil. Bir süredir E-Cell modeliyle SLS AMG'de de elektrik motorunu deneyen firma sonunda bu aracın da seri üretim versiyonunu tanıttı.
Krom mavisi gövde rengi B Serisi ED ile aynı olan otomobilde yeni ön panjur ızgaraları, önde 19, arkadaysa 20 inç çaplı yeni tasarım jantlar ve egzoz çıkışlarının bulunmadığı arka difüzör haricinde tasarım anlamında bir değişiklik bulunmuyor. Standart SLS AMG modellerinde yan kısımda V8 6.3 logosu bulunurken bu araçta Electric Drive yazısı dikkat çekiyor.
60 kWh kapasiteli pillerinin sahip olduğu 548 kg'lık ağırlığı dengeleyebilmek için yapısında daha bol karbon fiber kullanılan otomobilin süspansiyon sistemi de yenilenmiş. Fren sistemini hem güçlendirmek hem de hafifletmek isteyen Mercedes'in kullandığı karbon seramik diskler önde 402, arkadaysa 360 mm çaplı.
Dört adet elektrik motoruna sahip olan araç 740 beygir güç, 1.000 Nm tork üretebiliyor. 45 kg ağırlığa sahip olan motorlar sayesinde dört tekerlekten çekişli bir araç haline gelen SLS AMG Coupé Electric Drive 0'dan 100 km/s sürate 3.9 saniyede ulaşabilirken maksimum sürati 250 km/s'te sınırlandırılmış.
En güçlü seri üretim elektrik motorlu otomobil ünvanına sahip olan aracın Almanya pazarında vergiler dahil satış fiyatı 416.500 Euro olacak.
Lamborghini Gallardo LP 560-4
2012 Paris otomobil fuarına gelen ziyaretçileri Lamborghini standında Edizione Tecnica dışında bir sürpriz daha bekliyor. Bir süredir tamamen yenileneceği tahmin edilen Gallardo, organizasyona hafif bir makyajla teşrif etmiş.
Yeni ön tamponu üçgenlerle dolu bir tasarıma sahip olan araçta tasarımı hafifçe makyajlanan 19 inç çaplı jantlar görev yapıyor. Arka kısımda da havalandırma çıkışlarının üçgen şekilleri dikkat çekerken difüzörün şekli de az da olsa değiştirilmiş.
İç mekanında tasarım olarak bir değişiklik göze çarpmayan araçta gövde rengi parçaların daha bol kullanıldığı görülürken 5.2 litre hacimli v10 motorun ürettiği 560 beygir güçte de bir farklılık bulunmuyor.
Audi Crosslane Coupé
Bir süredir fotoğrafları internette dolanan Crosslane Coupé sonunda Paris'te tanıtıldı. Markanın piyasaya sürmeyi düşündüğü Q2 modelinin konsept hali olarak nitelendirilebilecek aracın tasarımı diğer Q ailesi modellerine de ilham verecek.
Oldukça köşeli hatlara sahip bir araç olan Crosslane Coupé 4.21 metre boy, 1.88 metre en, 1.51 metre ve 2.56 metre aks mesafesi sunmakta. LED aydınlatma grubunun ince yapısı dikkat çekici olan aracın kaputu üzerinde şık görünümlü havalandırma delikleri bulunuyor. Şişkin çamurluklar ve büyük çaplı jantlarla sportif de görünen aracın tavanı yerinden çıkarak yolculara bir cabriolet kullanma zevkini de yaşatıyor.
Oldukça sade görünümlü bir arka yüze sahip olan aracın iç mekanında da sadelik hakim. Deri, karbon fiber ve metal parçalar birbiriyle uyumlu bir duruş sergilerken orta konsolda sadece havalandırma kumandalarının bulunması düğme çokluğunun önüne geçmiş. Alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi ve metal çerçeveli paspaslar gibi hoş aksesuarlara sahip olan otomobilin gösterge paneli tamamen dijital.
Turbo beslemeye sahip, 1.5 litre hacimli, 3 silindirli motoru iki elektrik motoruyla birlikte hareket sağlayan Crosslane Coupé 1.390 kg ağırlığa sahip. Karma kullanımda 177 beygir güç üretebilen araç 0'dan 100 km/s sürate 8.6 saniyede ulaşabilirken maksimum sürati 182 km/s.
Sadece elektrik motorlarıyla kullanıldığında 0'dan 100 km/s sürate 9.8 saniyede ulaşabilen aracın bu modda sunabildiği maksimum menzil 86 km. 17.4 kWh kapasiteli pillere sahip olan otomobil sadece elektrik motorlarını kullanarak 130 km/s sürat yapabiliyor.
Lamborghini Gallardo LP 570-4 Edizione Tecnica
Paris'te Lamborghini Gallardo'nun yeni yüzüyle karşılaşmayı bekleyenlere ilk sürprizi yine İtalyan üretici yaptı. Yenilenmeden önce araca son bir özel versiyon daha eklendi.
LP 570-4 Superleggera ve LP 570-4 Spyder Performante ailesinin yeni hali olarak da tanımlanabilecek olan otomobil üç renk kombinasyonuyla alınabiliyor. Mat siyah üzerine turuncu, mat beyaz üzerine turuncu ve turuncu üzerine mat siyah.
Karbon seramik fren diskleri ve sabit bir arka spoileri standart olarak sunan Lambirghini iç mekanın her köşesini Alcantara döşemeyle donatırken kontrast renkli dikiş iplikleri ve karbon fiber kaplamalar dikkat çekiyor.
5.2 litre hacimli v10 motoru 570 beygir güç, 540 Nm to küretebilen otomobilde dört tekerlekten çekiş sistemi standart olarak sunuluyor.
LP 570-4 Superleggera ve LP 570-4 Spyder Performante ailesinin yeni hali olarak da tanımlanabilecek olan otomobil üç renk kombinasyonuyla alınabiliyor. Mat siyah üzerine turuncu, mat beyaz üzerine turuncu ve turuncu üzerine mat siyah.
Karbon seramik fren diskleri ve sabit bir arka spoileri standart olarak sunan Lambirghini iç mekanın her köşesini Alcantara döşemeyle donatırken kontrast renkli dikiş iplikleri ve karbon fiber kaplamalar dikkat çekiyor.
5.2 litre hacimli v10 motoru 570 beygir güç, 540 Nm to küretebilen otomobilde dört tekerlekten çekiş sistemi standart olarak sunuluyor.
26 Eylül 2012 Çarşamba
Jaguar F-Type
Jaguar, birkaç haftadır fotoğraflarını paylaştığı F-Type'ı sonunda resmen tanıttı. Aracın motor seçeneklerinde bir sürpriz olmasa da markanın Aston Martin'in pazarına artık iyiden iyiye girdiği görülebiliyor.
C-X16 konseptinden esinlenilmiş şık tasarımından daha önce bahsettiğimiz aracın gizlenebilen orta konsol hava üfleme ızgaralarının yanında Aston Martin modellerinde olduğu gibi gizlenebilen kapı açma kollarına sahip olması da dikkat çekici. Bu arada otomobilin bagaj kapağının bitiminde açısı ayarlanabilen bir spoiler gizlendiğini de belirtelim.
Motor seçenekleri arasında iki v6, bir de v8 ünite bulunan aracın F-Type, F-Type S ve F-Type V8 S isimli üç modeli bulunacak. Tamamında Stop/Start kullanılacak olan motorların hepsi kompresör beslemeye sahip.
3 litre hacimli v6 motorun 340 ve 380 beygir güç üretebilen versiyonlarına sahip olan aracın düşük güçlü modeli 0'dan 100 km/s sürate 5.3 saniyede ulaşabilirken maksimum sürati 260 km/s'te sınırlandırılmış.
380 beygir güç üretebilen motora sahip olan F-Type S, 0'dan 100 km/s sürate 4.9 saniyede ulaşabilirken yine elektronik olarak sınırlandırılmış olan maksimum sürati 275 km/s.
Ailenin en güçlüsü olan V8 S'te kullanılan 5 litre hacimli motor 495 beygir güç, 625 Nm tork üretebiliyor. 0'dan 100 km/s sürate ulaşması sadece 4.3 saniye süren aracın maksimum sürati 300 km/s'te sınırlandırılmış.
Tamamında 8 ileri vitesli otomatik şanzıman standart olarak sunulan F-Type ailesinin İngiltere pazarında sahip olacağı başlangıç fiyatlarıysa şu şekilde: F-Type: 58.500 Sterlin, F-Type S: 67.500 Sterlin ve F-Type V8 S: 79.950 Sterlin.
SsangYong e-XIV
SsangYong, XIV konsept ailesinin yeni üyesini tanıttı. Genel hatlar olarak birbirine oldukça yakın olan araçlardan XIV-1 geçtiğimiz yıl tanıtılırken XIV-2'nin tanıtımı üzerinden sadece 6 ay geçti.
4.160 mm boya, 1.790 mm ene ve 1.575 mm yüksekliğe sahip olan aracın aks mesafesi 2.600 mm olarak açıklandı. Genel duruş itibariyle kardeşlerini andıran otomobilin köşeli hatlar, şişkin çamurluklarla birleşince güçlü bir görünüm oluşturmuş. Buz mavisi rengince LED aydınlatma grubuna sahip olan 3 kapılı konsept, çerçevesiz kapı camları ve inceyapılı yan aynalara da sahip.
İç mekanı oldukça fütüristik bir tasarım sunan aracın direksiyon simidinin alt kısmı düz, üst kısmıysa şeffaf tasarlanmış. Gösterge tablosu tamamen LCD ekrandan oluşan otomobilin orta konsolu da, havalandırma kumandaları dışında dokunmatik bir ekrandan oluşmakta. Şık bir vites konsoluna da sahip olan e-XIV'de dört adet tekli koltuk kullanılmış.
Elektrik ağırlıklı bir hibrit sisteme sahip olacağı açıklanan aracın elektrik motoru gücü tekerleklere aktarırken içten yanmalı motor sadece pilleri şarj edecek.
Porsche Panamera Sport Turismo
Porsche şaşırtmaya devam ediyor. Alman üretici, tanıtıldığında tartışmalara neden olup sonradan büyük satış başarıları yakalayan modeli Panamera'nın ardından bu aracın temelleri üzerine geliştireceği Shooting Brake'in konsept halini de tanıttı.
Bu araçla birlikte Panamera'nın yeni yüzünü de gösteriyor olabilecek olan Porsche, otomobilin tamponunda splitter ve çift katlı LED aydınlatmalar kullanırken farlar da ilk defa tamamen LED teknolojisine sahip. Şişkin çamurluklar, ön çamurluklar arkasında bulunan hava yarıkları ve dev jantlarla sportif bir duruş sergileyen otomobilin arka kısmında spoiler, difüzör, dörtlü egzoz çıkışı ve siyah renkli stoplar dikkat çekiyor.
İç mekanı oldukça etkileyici bir görünüme sahip olan otomobilde iki dairesel göstergenin arasına yerleştirilen büyük LCD ekran gösterge tablosunun büyük bir kısmını oluşturuyor. Yan aynaları bulunmayan aracın arkasını gösterme görevi iki kameraya verilmiş ki bu kameralar görüntülerini doğrudan gösterge tablosuna aktarabiliyor.
Güncel Porsche modellerinde kullanılan yatık vites konsolunu orta konsolla birleştiren Porsche bu kısımda dokunmatik bir ekrana yer vermiş. Sport Turismo'nun iç mekanında bulunan en "alışılmış" parçaysa şık direksiyon simidi.
Motoru hakkında henüz kesin bir bilgi verilmeyen konseptte içten yanmalı v6 ünite ve elektrik motorunun ortak çalışmasıyla aracı hareket ettirecek bir hibrit sistem görev yapacak.
Nissan Juke NISMO
Nissan'ın motorsporları departmanı NISMO, markanın ürün gamında bulunan modeller için geliştirdiği parçaları zaten satış sonrasında müşterilere sunuyordu. Araçlara sonradan uygulanan parçaların popülerliği arttıkça NISMO da yavaş yavaş fabrika çıkışı araçlara takılan parçalara yönelmeye başladı.
Bu yönelimin ilk meyvelerinden olan Juke NISMO daha ilk bakışta standart Juke'tan ayrılıyor. İlk olarak geçtiğimiz yıl sergilenen araçta NISMO logolu ön panjur, alt kısmında bir splitter bulunan, LED aydınlatmalı ve daha köşeli bir tasarıma sahip ön tampon, çamurluklar için ek parçalar, siyah renkli, 19 inç çaplı jantlar gibi detaylar sunan aracın alt kısmını dört bir yandan saran şerit ve yan aynalar kırmızı renkli.
Yan camların alt kısmında olduğu gibi kaput ve tavan üzerinde de değişik grafiklere yer veren Nissan yan etekleri büyütürken bagaj kapağına daha büyük bir spoiler de yerleştirmiş. Alt kısmına difüzör eklenen arka tampon üzerinde ek sis farı ve reflektör bulunurken daha büyük çaplı egzoz çıkışının iç kısmı da kırmızıya boyanmış.
Daha sert bir süspansiyon sistemine sahip olan otomobilin 1.6 litre hacimli motoru turbo besleme yardımıyla 215 beygir güç üretebiliyor. İki veya dört tekerlekten çekişli olarak alınabilecek olan aracın motor hacmi 1.618 cm3 olduğundan saçma vergi sistemimiz yüzünden fiyatı da Türkiye'de uçuk olacak.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)