26 Eylül 2009 Cumartesi

Ford F-Serisi Super Duty


Ford, büyük pick up modelleri F250, F350 ve F450'nin Super Duty versiyonlarını tanıttı.

Super Duty adından da bekleneceği üzere heybetli bir görünümü olan aracın bir benzinli bir de turbo Diesel motor seçeneği bulunuyor. Benzinli v8 6.2 litre hacimliyken turbo Diesel ünite 6.7 litre hacimli bir v8.

Benzinli motorda silindir başına çift buji kullanılırken her iki motorda da 6 ileri vitesli otomatik şanzıman kullanılmış.

Haima S3


Çin merkezli üretici Haima, ilk nesil Mazda Tribute temelli SUV modelini tanıttı.

İç ve dış tasarımı beklendiği gibi Tribute modelini andıran aracın 2 litre hacimli motoru 149 beygir gücünde.

Aracın Çin'deki fiyatı 100000 Yuan, yani yaklaşık 10000 Euro.

25 Eylül 2009 Cuma

Toyota 4Runner


Toyota, sportif arazi aracı 4Runner'ı yeniledi.

Eskisinden daha güçlü görünmesi için tasarımında köşeli hatlar tercih edilen araç bu nedenle biraz kutu gibi görünürken 7 kişiye kadar oturma kapasitesi sunması olumlu.

Çapı 20 inçe kadar uzanan jant seçenekleri sunulan aracın arazi şartları için kişiselleştirilme olanakları da bol tutulmuş.

İki veya dört tekerlekten çekişli olarak sipariş edilebilen aracın dört tekerlekten çekişli modellerinde 4 litre hacimli bir v6 kullanılıyor. 270 beygir güç, 378 Nm tork üretebilen bu motor 5 ileri vitesli otomatik şanzımanla birlikte sunuluyor. Arkadan itişli modellerdeyse bu motorun yanında 2.7 litre hacimli motor da tercih edilebiliyor. 157 beygir güç, 242 Nm tork üretebilen bu motor 4 ileri vitesli otomatik şanzımanla eşleştirilmiş.

Abarth 500 R3T


Ralli parkurları eski bir dostun dönüşünü kutluyor. Abarth, Fiat 500 temelli otomobiliyle 1.6 litre hacmin altında olan turbo beslmeli motorların kabul edildiği R3T kategorisinde temsil edilecek.

Ağırlığı, regülasyonlar gereği 1080 kg olan otomobilin süspansiyon sistemi sürücünün isteklerine göre ayarlanabilirken 6 noktalı emniyet kemerlerine sahip yarış koltukları ve roll-barlar standart olarak sunuluyor.

17 iç çaplı beyaz renkli jantları, önde bulunan 4 adet büyük sis farı ve önde 295, arkadaysa 240 mm çaplı disklere sahip Brembo marka fren sistemiyle dikkat çeken otomobilin turbo beslemeye sahip 1.4 litre hacimli motoru 180 beygir güç, 300 Nm tork üretebiliyor.

24 Eylül 2009 Perşembe

AVUS Audi RS6


Audi RS6 modifikasyonu, bu işle uğraşan şirketlerin 2009 yılı hobisi halini aldı. Bu aracı modifiye edenler kervanına katılanlardan biri de AVUS Performance.

Yenilenen süspansiyonuyla yere artık daha yakın olan otomobilin çift turbo beslemeye sahip 5 litre hacimli v10 motoru 700 beygir güç, 800 Nm tork üretebilmekte.

Maksimum sürati 320 km/s'te sınırlandırılan otomobil 0'dan 100 km/s sürate ulaşmak için sadece 4.2 saniyeye ihtiyaç duyuyor.

23 Eylül 2009 Çarşamba

AVUS Mercedes-Benz C63 AMG


İşte AVUS Performance tarafından modifiye edilmiş Mercedes C63 AMG modeli.

Hayır, gözleriniz sizi yanıltmıyor. Araç dışarıdan bakıldığında seri üretim modeliyle neredeyse aynı görünüme sahip. Siyah renkli ızgara, daha büyük çaplı jantlar, siyah renkli aynalar ve alçaltılmış gövde rahatlıkla yapılabilecek modifikasyonlar olsalar da motor üzerindeki çalışma göz kamaştırıcı.

6.2 litre hacimli v8 motoru 585 beygir güç, 740 Nm tork üretebilen otomobil maksimum 320 km/s sürate ulaşabiliyor.

AVUS Nissan GT-R Black Edition


Alman modifikasyon firması AVUS, hafifçe modifiye ettiği Nissan GT-R modelini tanıttı.

Toplam üretim adedi 490 olarak belirlenen otomobilin mat siyah boyası hemen dikkat çekerken daha saklı kalan değişiklikler arasında 20 inç çaplı jantlar ve otomobilin yere daha yakın olmasını sağlayan yeni süspansiyon sistemi sayılabilir.

Yeniden programlanan elektronik kontrol ünitesi ve yenilenen egzoz sistemi sayesinde çift turbo beslemeye sahip 3.8 litre hacimli v6 motor 580 beygir güç, 700 Nm tork üretebilmekte.

Ford Figo


Ford, Hindistan'da üretip yine bu ülkede satacağı küçük otomobili Figo'yu tanıttı.

Beşinci nesil Fiesta'nın hafifçe makyajlanmış versiyonu olan otomobil Şenai bölgesinde üretilecek. 500 Milyon Dolar yatırımla üretime geçen otomobilden yılda 200000 adede kadar üretilebilecek. Aracın parçalarının %85'i Hindistan'da bulunan üreticilerden sağlanıyor.

Ford yetkilileri otomobilin Hindistan dışında satılıp satılmayacağını açıklamasa da Asya, Kuzey Afrika ve Doğu Avrupa pazarları bu aracın başarılı satıl rakamları yakalayabileceği yerler.

Carlsson E CK50 Coupé


Carlsson, Mercedes E500 Coupé temelli ilk otomobili CK50'yi tanıttı.

Dışarıdan bakıldığında yenilenmiş tamponları, ön splitter ve arka spoileriyle dikkat çeken aracın egzoz çıkışları ve marşpiyeleri de yenilenmiş. Opsiyonel olarak sunulan süspansiyon sistemi modifikasyonunda otomobil 30 mm'ye kadar alçaltılırken 20 inç çaplı jantlar aracın sportifliğini tamamlamakta.

Otomobilde kullanılan 5.5 litre hacimli v8 motor modifikasyon sonrasında 435 beygir güç, 600 Nm tork üretebilmekte.

Artega GT


Alman üretici Artega'nın küçük coupé modeli GT'nin üretimine başlandı. 2009 yılı sonuna kadar 50 ile 70 arasında araç üreteceğini açıklayan Artega'nın 2010 yılı planıysa 300 ile 350 araç arasında. Fabrikanın yıllık kapasitesiyse 500 araç.

Dışarıdan bakıldığında abartılı olmayan bir sportifliğe sahip olan otomobilin iç mekanında da aynı hava hakim. Deri kaplı olan orta konsolda bulunan büyük LCD üzerinden aracın birçok fonksiyonuna ulaşılabiliyor.

Motor konusunda Volkswagen ile anlaşan üretici bu markadan aldığı 3.6 litre hacimli v6 motoru kullanıyor. 300 beygir güç üretebilen motor 6 ileri vitesli çift kavramalı şanzımanla (DSG) birlikte sunuluyor. Boş ağırlığı 1136 kg olan otomobilin 0'dan 100 km/s sürate ulaşmaıs 4.8 saniye sürerken maksimum sürati 270 km/s olarak açıklandı.

Hennessey R700 Twin Turbo R8


Audi R8'in v8 motorla donatılmış olan modelini alıp güçsüz bulanlar için Hennessey bir opsiyon sunuyor: R700 TT.

Tamponları, marşpiyeleri ve jantları yenilenen otomobile yeni bir arka spoiler ve cam tavan eklenmiş.

4.2 litre hacimli v8 motoru çift turbo besleme yardımıyla 700 beygir güç, 900 Nm tork üretebilen otomobilin motorunu soğutabilmek için tavana da bir hava girişi eklenmiş. Dayanıklılık için motorun iç yapısını da elden geçiren Hennessey araca yeni bir egzoz sistemi uygulamayı da unutmamış.

Hennessey HPE700 Camaro


Hennessey, Corvette ZR-1'dan alınan LS9 adlı motorla donatılmış olan Camaro SS bazlı modelini tanıttı. Sadece 24 örneği üretilecek olan otomobili daha da özelleştirmek için bol bol opsiyon sunulmakta.

19 inç çapında jantlarla donatılmış olan otomobilin bütün parçaları kabonfiberden üretilen aerodinamik paketinde ön splitter, yeni marşpiyeler, küçük bir arka spoiler ve difüzör bulunmakta.

Süspansiyon sistemi elden geçirilen otomobilde kullanılan frenler de yenileriyle değiştirilmiş. Önde 6, arkada 4 pistonlu kaliperlerin kullanıldığı sistemde görev yapan disklerin çapı 355 mm.

Otomobilin motoruysa tam bir canavar. 6.2 litre hacimli v8 motor kompresör besleme yardımıyla 705 beygir güç, 975 Nm tork üretebiliyor. 0'dan 96 km/s sürate 3.7 saniyede ulaşan otomobil 6 ileri vitesli manüel şanzımanıyla maksimum 322 km/s sürat yapabiliyor.

Aracın performansını bu şekilde beğenmeyen müşteriler için motorun çift turbo beslemeyle donatılmış versiyonları da sunuluyor. 850 ve 1000 beygirlik güç seviyelerinde sunulan motor istenilirse 5 ileri vitesli otomatik şanzımanla donatılabiliyor. Diferansiyel soğutucusunu da opsiyonel olarak sunan Hennessey istenilirse fren sisteminde kullanılan diskleri de 380 mm çaplı karbon disklerle değiştirebiliyor.

Hennessey ZR750 Corvette


Hennessey, Chevrolet Corvette ZR-1 temelleri üzerine geliştirdiği ZR750 modelini tanıttı.

Görünümünde fazla bir değişiklik yapılmayan aracın siyah renkli yeni jantları en çok dikkat çeken görsel değişikliği.

Aracın motoruna göz atacak olursak 6.2 litre hacimli, kompresör beslemeli v8 motorun artık 755 beygir güç üretebildiğini görüyoruz. Aynı zamanda 993 Nm maksimum tork üretebilen motor aracı 359 km/s maksimum sürate ulaştırıyor.

Otomobilin hızlanma değerleri de dikkat çekici: 0'dan 96 km/s sürate 2.9 saniyede ulaşabilen ZR750'nin 0'dan 240 km/s sürate ulaşması 13.1 saniye sürüyor.

Mégane Renaultsport 250


Renault, Mégane RS'in özel bir versiyonunu İngiltere'de piyasaya sürdü.

Ortası siyaha boyanmış ve splitter eklenmiş ön tampon, yeni marşpiyeler, uzatılmış arka spoiler, yenilenmiş arka tampon, genişletilmiş çamurluklar, siyah renkli özel jantlar ve arka difüzör aracın dışarıdan kolayca tanınabilmesine olanak sağlarken iç mekanda opsiyonel olarak sunulan Recaro yarış koltukları sportifliği pekiştiriyor.

Ön konsolda bulunan ve "Renaultsport Monitor" olarak anılan bilgi ekranında motorun anlık performansı, tur zamanları, 0-60 mil/s hızlanma süresi, yanal "G" kuvvetleri ve vites değiştirme uyarısı gibi bilgiler takip edilebiliyor.

"Sport" ve "Cup" olarak iki değişik şasi ayarında alınabilen otomobilin çekiş kontrol ve denge sisteminde açık, kapalı ve sport modları bulunuyor.

Otomobilin kalbinde görev yapan 2 litre hacimli turbo beslemeli motor 250 beygir güç, 340 Nm tork üretebiliyor. Bu güç, 6 ileri vitesli manüel şanzımanla ön tekerleklere aktarılıyor.

REVA NXG


REVA, 2009 Frankfurt otomobil fuarında, 4 kişilik oturma kapasitesi sunan NXR modelinin ardından iki kişilik NXG modelini de tanıttı.

Köşeli bir tasarıma sahip olan otomobilin görünümü 4 kişilik kardeşininkinden çok da güzel değil. Ayrıca sportif tasarım nedeniyle küçültülen arka camdan görüş neredeyse sıfıra indirilmiş.

Targa tavana sahip olan otomobilin pilleri 200 km'ye kadar menzil sunarken motoru maksimum 130 km/s sürate izin veriyor. Aracın piller hariç fiyatıysa 23000 Euro.

Ford Mustang Iacocca


California merkezli karoseri üreticisi Gaffoglio Family Metalcrafters tarafından hazırlanan ve ilk nesil Mustang'in yaratıcısı Lee Iacocca'nın adını taşıyan Ford Mustang tanıtıldı.

Sadece 45 örneği üretilecek olan otomobilin hatları sade fakat sportif görünüyor. Düzleştirilmiş tamponlar ve arka kısımdaki "Fast back" görüntüsü dikkat çeken aracın üzerinde "Ford" veya "Mustang" logoları bulunmuyor. Bu logolar yerine aracın birçok yerinde "Iacocca" arması ve "I" harfi görülebiliyor.

Motor seçeneklerine bakacak olursak 4.6 litre hacimli v8 motorun 320 beygir güç üretebilen atmosferik beslemeli ve 400 beygir güç üretebilen kompresör beslemeli modellerini görüyoruz.

Otomobilin 89950 Dolar olan başlangıç fiyatı ülkemiz için aşırı gibi görünmese de 540 beygir güç üretebilen Shelby GT500 Mustang'in 46000 Dolar seviyesinde alıcı beklediği A.B.D.'de bir servet gibi.

22 Eylül 2009 Salı

Jeep Lower Forty


İşte Mopar Underground Design tarafından yaratılmış bir off-road canavarı: Lower Forty.

Temelleri bir Jeep Wrangler'a dayanan bu araç 5.7 litre hacimli bir HEMI v8 ve 6 ileri vitesli bir Getrag manüel şanzımana sahip.

20 inç çaplı jantları 40 inç çaplı lastiklerinin içerisinde küçükmüş gibi duran aracın kaputu karbon fiberden üretilirken ön camı standart bir Wrangler modelininkinden yaklaşık 7 cm daha kısa.

Chevrolet Camaro Z28


Camaro Z28 geri dönüyor!

GM'in iflasının ardından üretilip üretilmeyeceği bir türlü kesinleşemeyen Z28'in üretiminin başlayacağı haberi sonunda geldi.

Mustang'in Shelby GT500 modeline rakip olarak piyasaya çıkacak olan otomobil yenilenmiş tamponları, motor kaputunda bulunan büyütülmüş hava girişi, 20 inç çaplı jantları, yenilenen egzoz çıkışları ve daha sportif süspansiyon sistemiyle diğer Camaro modellerinden ayrılacak.

Araçta kullanılacak motorsa kompresör beslemeye sahip 6.2 litre hacimli v8 ünite. 550 beygir güç üretebilen motor 6 ileri manüel ve 6 ileri otomatik şanzımanlarla sunulacak.

Jeep Grand Cherokee


İşte 2009 New York otomobil fuarında sessiz sedasız tanıtılan yeni Grand Cherokee.

Küçültülmüş ızgara ve farlar, şişkin çamurluklar ve dar cam alanları aracın görünümünü daha güçlü kılarken Mercedes ML serisinden alınan platformu temelinin sağlam olmasını sağlamış.

İç mekana geçildiğinde önceki modele göre daha Avrupai bir tasarım göze çarparken kullanılan malzeme kalitesinin iyileştirilmesi yerinde bir karar olmuş. Donanımında sırtlıkları yatırılabilen arka koltuklardan ısıtmalı direksiyon simidine kadar birçok lüks opsiyon bulunan SUV arazi kabiliyetiyle de isminden söz ettirecek gibi duruyor. Toplam beş ayrı zemine göre ayarlanabilen dört tekerlekten çekiş sistemi, yüksekliği ayarlanabilen süspansiyon ile birlikte sunuluyor.

Aracın motor seçeneklerine gelince: Avrupa pazarı için turbo Diesel motor veya motorların sunulacağı söylense de Jeep bu motorların verilerini paylaşmaktan kaçındı. A.B.D. pazarında piyasaya çıkacak olan iki motordan güçsüz olanı 3.6 litre hacimli bir v6. 280 beygir güç üretebilen motor 353 Nm maksimum torka sahip. İkinci seçenek olan 5.7 litre hacimli HEMI v8 ise 360 beygir güç, 520 Nm tork üretebilmekte.

Toyota iQ for Sports


Toyota, 2009 Frankfurt otomobil fuarında iQ modelinin sportif bir konseptini tanıttı.

Daha önce geçtiğimiz Nisan ayında New York otomobil fuarında tanıtılan Scion iQ konseptinin Toyota amblemine sahip ikizi olan otomobilin motor bölümünde, standar modelden tanıdığımız 1.3 litre hacimli motoru görüyoruz.

Aracın dışında yeni tamponlar, şişirilmiş çamurluklar, yeni marşpiyeler, LED teknolojili aydınlatma grubu ve siyah renkli 18 inç çaplı jantlar dikkat çeken detaylar.

Otomobilin içerisine geçildiğindeyse yeşil rengin kullanıldığı koltuk döşemeleri, kapı içinde özel aydınlatmalar, orta konsolun üzerinde bulunan 10 inç büyüklüğündeki dokunmatik ekran ve dokunmatik orta konsol kumandaları dikkat çekmekte.

Suzuki Palette SW


Suzuki, Japon pazarı için ürettiği Keicar modeli Palette'i makyajladı.

Genel hatlarına dokunulmayan otomobilin ön ve arka yüzü makyajlanırken 0.6 litre hacimli ve turbo beslemeye sahip motoru da aynı kalmış.

Aracın sürekli değişken oranlı şanzımanı (CVT) artık manüel kontroller sunarken istenildiğinde vitesler, önceden programlanmış iki modda değişebiliyor. İlk mod daha çok yakıt tüketimini düşürmeye calışırken ikincisi performans odaklı.

BMW ACS4 Turbo Z4


Alman modifikasyon firması AC Schnitzer 2. nesil BMW Z4 temelli ilk otomobilini tanıttı.

ACS4 Turbo kitiyle donatılan aracın 3 litre hacimli, 6 silindirli motoru 360 beygir güç, 520 Nm tork üretebilmekte. 1485 kg boş ağırlığa sahip olan otomobil maksimum 286 km/s sürate ulaşırken 0'dan 100 km/s sürate ulaşmak 4.9 saniye almakta.

Daha sportif bir süspansiyon sistemiyle donatılan otomobil için 18, 19 ve 20 inç çapında jant opsiyonları sunuluyor. Yeni bir egzoz sistemine sahip olan aracın aerodinamik paketinde yeni bagaj üstü spoiler, yeni marşpiyeler ve ön tampon altı splitter bulunuyor.

21 Eylül 2009 Pazartesi

Opel Astra


Ülkemizde satışına başlanmamış olsa da Avrupa'da bir süredir piyasada olan Astra J/D hakkında bir süredir yazmak istiyorum.

Gerek içten gerekse dıştan görünümü Insignia'ya benzetilmiş olan Astra'nın boyutları da epeyi büyümüş. Boyu 4419 mm ile ilk nesil Vectra'nın sedan modelinden sadece 1 cm kısa olan Astra'nın 2685 mm olarak açıklanan aks mesafesiyse son nesil Vectra sedanınkinden sadece 1.5 cm daha az.
370 litre olan bagaj hacminin de önceki modele göre çok artmadığını göz önünde bulundurursak iç mekan genişliğinin ciddi şekilde arttığını söyleyebiliriz.

Aracın motor seçeneklerine baktığımızda Türk tüketicisinin yüzünü güldürecek birkaç modelin olduğunu görüyoruz:

Benzinli motorlardan başlayacak olursak listenin en başında iki adet 1.4 litre hacimli ecoFLEX modeli görüyoruz. 87 ve 100 beygir güç üretebilen motorların ardından gelen 1.6 litre hacimli ünite 115 beygir güç üretebiliyor.

Beni asıl heyecanladıran motorlarsa 1.4 ve 1.6 litre hacimli motorların turbo beslemeyle donatılan kardeşleri. 1.4 litre hacimli motor 140 beygir güç, 200 Nm tork üretebilirken 1.6 litre hacimli olanı 180 beygir güç ve 230 Nm tork üretebiliyor.

Turbo Diesel motor seçeneklerine baktığımızda 1.2 ve 1.7 litre hacimli ünitelerin eskiden olduğu gibi kaput altında yer bulduklarını görüyoruz. 1.2 litre hacimli model 95 beygir güç üretirken 1.7 litre hacimli motorun 110 ve 125 beygir güç üretebilen iki modeli bulunuyor. 1.7 litre hacimli motorun ülkemizde büyük vergi dezavantajı olduğundan bunun yerine yeni 2 litre hacimli motorun getirilmesi bile daha mantıklı. 160 beygir güç, 350 Nm tork üretebilen bu motoru Insignia'dan tanıyoruz.

Şanzıman seçeneklerinde bakınca da şahsen benim yüzüm gülüyor zira atmosferik beslemeye sahip 1.4 litre hacimli motorlar hariç bütün benzinlilerde ve 2 litre hacimli turbo Diesel seçenekte 6 ileri vitesli manüel şanzımanın yanında 6 ileri vitesli, tork konvertörlü otomatik şanzıman opsiyonu sunuluyor. Bu sınıftaki rakiplerinin genelde otomatikleştirilmiş manüel şanzımanlarla donatıldığı düşünüldüğünde Opel'in farklı bir yola saptığı görülüyor.

Otomatik şanzıman konusunda Opel'i takdir etsem de donanımında tabela okuyabilen kamera sisteminden ısıtmalı direksiyon simidine kadar bir sürü üst düzey opsiyon bulunan aracın arka koltuk yolcuları için ayarlanabilir havalandırma ızgaraları bulunmaması bence büyük eksiklik. Rakiplerden Volkswagen Golf'ün bu donanımı birkaç nesildir standart olarak sunması Opel'in bu konuda geride kaldığını gösteriyor. Fiat bile Bravo modelinde bu donanımı sunmakta.

Bu eksiği bir kenara bırakacak olursak Astra gerçekten güzel bir otomobil olmuş. Sedan modeli üretilir mi bilemiyorum fakat üretilirse Vectra'dan boşalan koltuğa oturacağı aşikar. Hatchback olarak bile boyutları Vectra serisini zorlayan otomobilin sedan modeli bu serinin boyutlarına ulaşacaktır. Insignia tarzında arkaya doğru alçalan tavanı bulunan bir sedan almak istemeyen müşterilerin de Opel tarafından sunulabilecek tek seçenek olan Astra'nın sedan versiyonuna yönelmeleri olası görünüyor.

20 Eylül 2009 Pazar

Audi Edo R8


Edo Competition, v8 motora sahip Audi R8 sahipleri için küçük bir modifikasyon kiti sunuyor.

Yeni katalitik konvertörler ve iki tonda ses verebilen sportif egzoz sisteminden oluşan modifikasyonlar sonucunda 4.2 litre hacimli v8 motor 442 beygir güç, 450 Nm tork üretebilir hale geliyor. Paslanmaz çelikten üretilen egzoz sistemi standart modeldekinden 8 kg daha hafif olma özelliği de taşıyor.

19 ve 20 inç çaplı jant opsiyonları sunan Edo Competition bu araç için karbon fiber parçalar da sunmakta. Ön tampon altında bulunan splitter, arka tamponda bulunan havalandırma ızgaraları ve yine arka tamponun altında bulunan difüzör karbon fiber parçaları oluşturuyor.

Maksimum sürati 310 km/s'e ulaşan Edo R8 0'dan 100 km/s sürate 4.5 saniyede ulaşabiliyor.

Lexus GS 450h


Lexus, 2010 model yılı için hafif bir makyaj gören GS 450h modelini 2009 Frankfurt otomobil fuarında tanıttı.

Yeni bir ön ızgara, yenilenen stoplar ve yeni tasarım 18 inç çaplı jantlar aracın dışarıdan görülebilen yenilikleri.

Kaza öncesi fren sistemi ve aktif koltuk kafalıklarıyla güvenlik seviyesi de yükseltilen otomobilin donanımında bulunan navigasyon ve ses sistemi yenilenmiş. İç mekanda kullanılan ahşap kaplama seçeneklerine bir yenisi eklenirken 3 değişik gövde rengi araca özel olarak sunulmaya başlanmış.

3.5 litre hacimli bir v6 motora sahip olan hibrit aracın elektrik motoruyla birlikte ürettiği maksimum karma güç 345 beygir. 100 km mesafede ortalama yakıt tüketimi 7.9 litre olarak açıklanan aracın kilometre başına yaptığı CO2 salınım miktarıysa 186 gram.

BRABUS Ultimate High Voltage


İşte BRABUS'un Tesla ile ortaklaşa geliştirdiği bir konsept: Ultimate High Voltage.

Temel olarak bir Smart Fortwo kullanan otomobilde bulunan elektrikli motor 82 beygir güç, 280 Nm tork üretebilmekte.

0'dan 60 km/s sürate 3.7 saniyede ulaşabilen otomobilin 0-100 km/s deparı 9.8 saniye sürmekte.

18 inç çaplı jantlarıyla oldukça sportif görünen otomobilin elektrikli motorunun pek sportif bir ses yaymadığının farkında olan BRABUS araca bir adet Amerikan v8'i bir de yarış otomobilinin ses kayıtlarını koymuş.