Ferrari, yollarda da kullanılabilecek ilk XX modelini tanıttı. Enzo ile başlayan XX programına daha önce sadece pistlerde kullanılabilen otomobiller dahil eden marka, SF90 XX ile birlikte F50'den beri ilk defa bir yol otomobilinde dev bir sabit spoiler de kullanmış oldu.
Gövdesinde dokunulmamış panel kalmayan otomobilin görünümü SF90'dan oldukça farklı. Yeni ön tamponda daha büyük bir splitter kullanan Ferrari, LED farları da daraltmış. Ön bölümde ek hava geçişleri kullanılırken jantlar da daha aerodinamik. Bütün çamurlukların üzerine hava çıkışları açılırken yan deflektörler de genişlemiş.
Kaputta yer alan hava çıkışlarını da büyüten İtalyan üretici hem standart aracın adaptif spoilerini kullanmış hem de arkaya dev bir sabit spoiler eklemiş. Arka tampona da daha büyük hava çıkışları ekleyen Ferrari, LED stopları dört parçadan tek parçaya indirmiş.
Hem Stradale hem de Spider gövdeyle sunulan otomobillerin iç mekanlarıysa standart SF90'dan alınmış. Kapı içleri döşemelerinden arınan otomobilin vites konsolu da daha çıplak görünüme sahip. Paspasları da bulunmayan araçlarda yarış koltukları ve dört noktadan bağlantılı emniyet kemerleri standart olarak sunuluyor. Üretilecek 799 Stradale ve 599 Spider'ın tamamı satılmış.
Yapılan aerodinamik yenilikler sonucunda 240 km/s süratte yere basma kuvveti 530 kg'a ulaşan otomobiller çift turbo beslemeye sahip, 4 litre hacimli V8 üniteyi korumuş. Artık 797 beygir güç üretebilen motor, 233 beygir güç üretebilen üç elektrik motoruyla birleşince araca dört tekerlekten çekiş ve 1.030 beygir güç kazandırmış.
Assetto Fiorano paketli SF90'dan 10'ar kg daha hafif olan XX'ler 0'dan 100 km/s sürate 2.3 saniyede ulaşabiliyor. 0-200 km/s deparı 6.5 saniyede tamamlanan Stradale, 100 kg daha ağır olan Spider'a bu konuda 0.2 saniye fark atıyor. 7.9 kWh kapasiteli bataryalarsa 25 km elektrik menzili sunuyor.