30 Mart 2019 Cumartesi
Mitsubishi eK
Mitsubishi'nin, kardeş firması Nissan ile ortaklaşa geliştirdiği Kei Car eK yeni nesline kavuştu. Bu tip araçlarda genelde gördüğümüz üzere iki farklı yüze sahip olan model eK Wagon ve eK X olarak ayrılmış.
Kei Car modellerinden alıştığımız üzere kutu biçimli bir tasarıma sahip olan ikiliden eK Wagon daha sade bir yüze sahipken eK X, Mitsubishi'nin çift katlı farlara sahip yeni yüzünü taşıyor. Küçük tekerlekler ve dik yerleşime sahip stoplar da araçların detayları arasında.
İç mekanda saklama bölümlerine büyük önem verdiği görülen Mitsubishi, analog gösterge paneli ve büyük dokunmatik ekran gibi özelliklerinin yanında orta konsolun altına entegre edilmiş vites kolu ve bu sayede kesintisiz bir şekilde ilerleyen ön koltuk oturaklarına sahip.
Kaput altında 0.66 litre hacimli, benzinli motor bulunan araç 52 beygir güç, 60 Nm tork üretebiliyor. Sürekli değişken oranlı otomatik şanzımanla (CVT) donatılan araçlar önden veya dört tekerlekten çekişli olarak alınabiliyor. Daha fazla performans ve düşük yakıt tüketimi isteyenler içinse eK X'te hafif hibrit sistem sunulacak.
28 Mart 2019 Perşembe
Buick LaCrosse
Buick, artık A.B.D.'de üretmeyeecğini açıkladığı LaCrosse modelini Çin'de satmaya devam edecek. bu nedenle üretimi sadece Asya'da devam edecek olan otomobilin makyajı da pazara uygun biçimde yapılmış.
Opel Insignia'yı andırmaya devam eden sedan gövdeli otomobilde LED aydınlatma grubu ve kromajlı ön panjur kullanılırken şişkin arka çamurluklar ve çift çıkışlı egzoz gibi detaylar korunarak dinamik duruşun devamı sağlanmış.
İç mekanda güncel Opel modellerine daha da çok benzeyen otomobilin makyajla kazandıkları, farklı trim parçaları, yenilenmiş dokunmatik ekran ve daha zengin donanımla sınırlı.
Kaputu altında ilk etapta turbo beslemeli, 2 litre hacimli bir motor barındıracak olan LaCrosse, 240 beygir güç, 350 Nm tork üretebiliyor. 9 ileri vitesli otomatik şanzımanla eşleştirilen üniteye yakında 162 beygir güc üretebilen, 1.3 litre hacimli bir motor daha eklenecek.
Mercedes-AMG A35 Sedan
Mercedes-AMG'den beklenen tanıtımlardan bir tanesi daha yapıldı. A Serisi'nin sedan gövde seçeneği, giriş AMG versiyonuna kavuştu. Araç, sedan AMG modellerinin giriş versiyonu olarak satılacak.
Görünümünde, beş kapılı kardeşinde olduğu gibi beklenen değişiklikler bulunan otomobilde daha agresif görünümlü tamponlar, farklı ön panjur, yan etekler ve 18 inç çaplı jantlar yer alıyor. 19 inç çaplı jantlar opsiyonel olarak sunulurken çift egzoz çıkışı standart. Ayrıca bagaj kapağı üzerinde ince bir de spoiler yer alıyor.
İç mekanda da hatchback kardeşinin izinden giden modelde alt kısmı düzleştirilmiş, AMG armalı direksiyon simidi, metal pedal seti ve sabit kafalıklı koltuklar alınabiliyor. Bagaj hacmi 420 litre olarak açıklanırken fren disklerinin çapları önde 350, arkadaysa 330 mm.
Kaputu altında turbo beslemeye sahip, 2 litre hacimli motoru barındıran araç 306 beygir güç, 400 Nm tork üretebiliyor. Dört tekerlekten çekiş sistemi ve 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate 4.8 saniyede ulaşabilen aracın maksimum süratiyse 250 km/s'te sınırlandırılmış.
Ferrari P80/C
Ferrari'nin en özel otomobillerinden bir tanesi tanıtıldı. Daha önce de karşımıza çıkan ve özel müşteriler için üretilen tek örnek modellerden olan P80/C, aynı zamanda yollara çıkma izni bulunmayan bir yarış otomobili.
Geliştirilmesi dört yılda tamamlanan araç hem yarış hem de sergileme amaçlı iki farklı görünüme sahip. Büyük boyutlarıyla dikkat çeken splitter, yan etekler, difüzör ve spoiler yerlerinden sökülebilirken 18 inç çaplı jantlar da yerlerini 21 inç çaplı kardeşlerine bırakıp daha şık bir görünüm sağlanabiliyor.
488 GT3 temelleri üzerine geliştirilen otomobilin ok gibi bir görünüme sahip olması da rüzgar tünelinde geçirilen günlerin bir getirisi. Yollarda kullanılamadığından aracın aydınlatma grubu, ön ve arkada yer alan küçük hava girişlerinin içerisine gizlenebilmiş.
İç mekanı da 488 GT3'ten alınan modelde yerinden çıkarılabilen direksiyon simidi, dijital gösterge paneli, tam boy takla kafesi, karbon fiber kapı içi kaplamaları, yarış koltukları ve altı noktadan bağlantılı emniyet kemerleri bulunuyor.
Maranello merkezli üretici, aracın kaputu altında yatan motorun detaylarını açıklamamış olsa da yine temellerini kullandığı modelde görev yapan çift turbo beslemeli, 3.9 litre hacimli V8 ünitenin kullanılmış olması mümkün.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)