Ferrari, yeni nesil yarış aracını tanıttı. Dayanıklılık yarışlarına katılmak için üretilen model, İtalyan markanın V6 yarışçılarını da geri getirmiş oluyor. Otomobilin sunduğu özellikler kendisini 488 GT3'ten daha başarılı yapabilecek mi ilerleyen aylarda göreceğiz.
Tasarım anlamında dikkatli bakıldığında hatların 296 GTB'yi andırması sürpriz değil. Bununla birlikte gövdenin her noktasrında yer alan aerodinamik paket detayları, görünümü çok farklı hale getirmiş. Splitter, deflektörler, hava giriş ve çıkışları, difüzör ve dev spoiler gözlerden kaçacak gibi değil.
Kaputun üzeri karbon fiber bir kapakla kapatılan otomobilde tek bijonlu, 18 inç çaplı jantlar kullanılmış. Çift egzoz çıkışı arasına sis farı eklenen modelin fren sistemi de güçlendirilmiş. Önde yer alan karbon seramik diskler 400, arkadakilerse 332 mm çaplı. Bu diskler, önde 6, arkadaysa 4 pistonlu kaliperlerle eşleştirilmiş.
Çıplak iç mekanı da büyük bir sürpriz sunmayan araçta dijital gösterge paneli, kumanda paneline sahip, sökülebilir direksiyon simidi, tam boy takla kafesi, koruma filesi, yarış koltuğu ve 6 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri donanımda yer alıyor.
Kaputu altında yer alan çift turbo beslemeye sahip, 3 litre hacimli, V6 motor 600 beygir güç, 710 Nm tork üretebiliyor. Daha aşağıya ve ortaya yerleştirilen motor sayesinde ağırlık merkezi ortaya ilerlerken aracın burulma direnci de %10 artmış.