Kia'nın ilginç tasarımlı elektrikli modellerinden
EV6 makyajlandı. İç mekanda yoğunlaşan yenilikler haricinde bataryaları da büyüyen otomobilin motor seçeneklerinde de az da olsa yeniliğe gidildi. Aracın sahip olduğu potansiyel şarj hızı da yine etkileyici.
Eskisinden de agresif duran ve neredeyse çift parçaya bölünen LED farları haricinde panjur ve ön tamponu da yeni olan otomobilde tasarımı farklılaşan 19 ve 20 inç çaplı jantlar görev yapıyor. Arka bölümde de tamponun yenilenmesi dışında bagaj kapağı camına silecek eklenmediği görülebiliyor. Stoplarsa iç tasarımı farklılaşan bir LED çubukla birbirine bağlanmış.
İç mekana geçildiğinde yeniden tasarlanan iki kollu direksiyon simidinin çift renkli deri döşemeye kavuşması ve hem üst hem de alt kısmının düzleşmesi haricinde göbekte yer alan logonun sağa çekilmesi de dikkat çekiyor. Ayrıca modelde artık üç kollu bir direksiyon simidi de tercih edilebiliyor.
Parmak izi okuyucu sayesinde kayıtlı olan sürücüler aracı anahtarsız çalıştırabilirken bilgi eğlence sistemine sonunda kablosuz Apple Carplay ve Android Auto eklenmiş. Ortak panel kullanan dijital gösterge paneli ve dokunmatik ekran da yenilenirken kablosuz güncellemenin sınırları genişlemiş. Elektronik dikiz ayna ve gelişmiş head up display de donanımlar arasında.
Arkadan itişli seçenekleri 170 veya 229 beygir güç, 350 Nm tork üretebilen otomobilin çift motorlu versiyonları 325 beygir güç, 605 Nm tork üretebiliyor. Gövde yapısı güçlenen otomobilin süspansiyon sistemi de elden geçirilirken GT paketiyse 650 beygir güç, 770 Nm tork üretebiliyor ve Hyundai Ioniq 5 N'de olduğu gibi sahte vites geçişleri sunabiliyor. Bataryalar, en güçsüz seçenekte 63, diğerlerinde 84 kWh kapasiteli.