Yeni nesil GMC Canyon bizlerle. Chevrolet Colorado'nun ortaya çıkmasının ardından çok gecikmeden tanıtılan pick up aslında eskiden de olduğu gibi bu modelin teknik ikizi. Kaput altında yaşanan gelişmeler de ikizinden tanıdık.
Görsel olarak Colorado'nun izinden gittiğini söyleyebileceğimiz Canyon'da daha büyük ön panjurlar ve ince yapıları korunsa da farklı far tasarımı dikkat çekiyor. Kaputu da az da olsa farklılaştırılan araçta çapları 20 inçe kadar çıkan yeni jant seçenekleri bulunuyor. Çamurluk korumalarının üzerine ışıklandırmalar eklenirken LED stoplar ve kasa kapağı çevresinin de tasarımı değiştirilmiş.
İç mekanı kardeşiyle neredeyse aynı olan modelde dijital gösterge paneli ve büyük dokunmatik ekran korunmuş. Ön yolcu önünde yer alan panel yeniden tasarlanırken köşelerdeki havalandırma çıkışları da daireselden köşeliye dönmüş. Vites konsolundaysa bir farklılık bulunmuyor.
17 inç çaplı jantlar, 33 inç çaplı lastikler ve yükseltilmiş süspansiyon sistemi sayesinde AT4X seçeneğinin yerden yüksekliği 272 mm'yi bulan Canyon'un bu seçeneği 36.9 derece yaklaşma, 25 derece uzaklaşma ve 24.5 derece askı açılarına sahip.
Turbo beslemeye sahip. 2.7 litre hacimli, 4 silindirli motorun tek seçeneğini sunacak olan Canyon 314 beygir güç, 582 Nm tork üretebiliyor. Arkadan itişli veya dört tekerlekten çekişli olarak alınabilen araç 8 ileri vitesli otomatik şanzımanla donatılıyor. 745 kg yükleme kapasitesi ve 3.5 tonluk çekme kapasitesiyse ulaşılabilen maksimum değerler.