15 Şubat 2020 Cumartesi
Pagani Imola
Yeni modellerini bağıra bağıra tanıtmak istemeyen firmalardan bir tanesi de Pagani. İtalyan üreticinin yeni hiper otomobili ismini, ürün geliştirmesi sırasında üzerinde birçok tur attığı pistten alıyor. Vergiler hariç 5 milyon Euro'ya sunulan aracın 5 örneği de şimdiden satılmış.
Ana hatları, temellerini kullandığı Huayra ile aynı olan otomobil BC'nin daha da geliştirilmiş seçeneği olarak tanımlanabilir. Birçok hava giriş ve çıkışı eklenen modelin aerodinamik paketi de çok daha zengin. Modelin boyası bile 5 kg hafifleme sağlamış ki bu da ağırlığı 1.246 kg'da tutmuş.
İç mekanı Huayra'nın lüks görünümünü koruyan modelin her köşesi özelleştirilebildiğinden renk ve malzeme opsiyonları bol. Dışarıdan bir Zonda R havası veren otomobilin iç mekanı bu aracın yarış otomobili duruşundan çok farklı.
Süspansiyon geometrisi ve frenlerde değişiklikler yapılan otomobilin çift turbo beslemeye sahip, 6 litre hacimli V12 motoru da güçlenmiş. 827 beygir güç, 1.100 Nm tork üretebilen ünite 7 ileri vitesli, yarı otomatik bir şanzımanla eşleştirilmiş.
Shelby Signature Series Mustang
Şayet standart Ford Mustang seçenekleri sizler için yeterince güçlü değilse Shelby'nin iyi haberleri var. Yine kendi ürünü olan ve makyaj öncesi yüze sahip GT500'den bile güçlü bir Mustang modeli tanıtıldı. Araçtan sadece 50 adet üretilecek.
İlk bakışta tanınabilen özel modelin ön bölümünde splitter, iki çift deflektör, Shelby armalı panjur ve çift yarıklı kaput bulunuyor. Yan bölümde 20 inç çaplı dövme alüminyum jantlar, farklı yan etekler ve Carroll Shelby imzası görülebilirken arkada yeni egzoz çıkışları ve orta bölümü uzatılmış spoiler bulunuyor.
İç mekanda, özel desenlere sahip deri koltuklar ve orta konsulun üst bölümüne eklenmiş üç analog gösterge dışında koltuk sırtlıkları, paspaslar ve ön yolcu konsolunda Carroll Shelby imzaları bulunuyor. Ayrıca kapı eşiklerinde bulunan Shelby yazıları da ışıklandırılmış.
Kaputu altında 5 litre hacimli V8 motorun kompresör beslemeli bir versiyonu bulunan otomobil 825 beygir güç üretebiliyor. Ayrıca güçlendirilmiş aktarma elemanları, yeni bir adaptif süspansiyon sistemi, Borla egzoz ve önde 6, arkada 4 pistona sahip, özel soğutma kanallı Brembo fren sistemi de donanıma eklenmiş.
14 Şubat 2020 Cuma
Toyota GR Supra
Toyota tarafından güzel haberler gelmeye devam ediyor. Geçtiğimiz yıl tanıtılan GR Supra'yı ciddi şekilde güçlendiren Japon üretici diğer taraftan 2 litre hacimli motoru da Avrupa'ya getirdi.
3 litre hacimli motora sahip modellerde alınabilen yeni donanım paketleriyle jantlar, gövde grafikleri ve karbon fiber spoiler gibi opsiyonlar uygulanabilirken 2 litre hacimli motora sahip araç kendisini 18 inç çaplı jantlarıyla belli ediyor.
Aktif diferansiyel, adaptif süspansiyon sistemi ve elektrikli koltuklara sahip olmayan Supra 2.0'da frenler de daha küçük. Ses sisteminin hoparlör sayısı da azaltılan model bu sayede kardeşinden 100 kg daha hafif.
8.8 inç büyüklüğünde bilgi-eğlence ekranını standart olarak sunmaya başlayan Toyota yine BMW'den aldığı 2 litre hacimli, turbo beslemeli motorun 255 beygir güç, 400 Nm tork ürettiğini açıkladı. 3 litre hacimli üniteyse artık 382 beygir güç, 500 Nm tork üretebiliyior. Her iki model de 8 ileri vitesli, tam otomatik şanzımanla alınabiliyor.
12 Şubat 2020 Çarşamba
Aston Martin Vantage Roadster
Aston Martin yaza erken hazırlanıyor. İngiliz üretici, 2017 yılı sonunda yenilediği Vantage modelinin üzeri açılabilen seçeneğini tanıttı. Aracın kumaş tavanı ilginç bir rekorun da sahibi.
Modelin tek yeniliği tavanı olduğundan tasarımın geri kalanı, sabit tavanlı kardeşiyle aynı. Kumaş tavan 6.7 saniyede açılıp 6.8 saniyede kapanabiliyor ve bu sayede elektrikli üniteler arasında rekorun sahibi oluyor. Üstelik bu işlem 50 km/s sürate kadar gerçekleştirilebiliyor.
İç mekanda da sadece tavanı açıp kapamaya yarayan düğmenin yarattığı farka sahip olan otomobilin bagaj hacmi de 200 litre olarak açıklanıyor. Ağırlık da Coupé kardeşine göre 60 kg artışla 1.628 kg olmuş.
Kaputu altında 4 litre hacimli, çift turbo beslemeli V8 motor görev yapanVantage Roadster 510 beygir güç, 685 Nm tork üretebiliyor. 8 ileri vitesli, tam otomatik şanzımanla gücü arka aksa aktaran model 0'dan 100 km/s sürate 3.8 saniyede ulaşabilirken maksimum sürati 305 km/s olarak açıklanıyor.
11 Şubat 2020 Salı
Citroën C3
Citroën bu yıl yaşanacak B segmenti hatchback kapışmasına bütün markalar hazırlanıyor. Renault ve Peugeot gibi üreticiler segmente yepyeni nesillerle giriş yaparken Citroën, C3'ü makyajlamayı seçti.
Önden bakıldığında çift katlı far tasarımını koruduğu görünen otomobilin alt katta bulunan farları farklı tasarıma sahip. Ayrıca buraya doğru yönelen krom çıtalar Cxperience konseptine göndermeler yapmış. Daha uzun AirBump'lara kavuşan araçta yeni jant ve gövde rengi kombinasyonlarının yanında tavan grafikleri de sunuluyor.
İç mekanı neredeyse hiç değişmeyen C3'ün bu kısmında daha fazla yumuşak yüzeye yer verilmiş. Ön konsolda ahşap kaplama benzeri trim parçaları sunulurken daha açık renkli koltuk döşemeleri yeni dikiş desenlerine de kavuşmuş. Modelin yeni donanımları arasında ön park sensörleri de bulunuyor.
Kaput altında da bir sürpriz yok. 1.2 litre hacimli, benzinli motorun 83 ve 110 beygir güç üretebilen seçenekleri 5 ve 6 ileri vitesli manuel şanzımanla alınabilirken 1.5 litre hacimli Diesel ünite 100 beygir güçle ve 5 ileri vitesli manuel şanzımanla sunulmakta. Ayrıca 110 beygir gücündeki araç 6 ileri vitesli tam otomatik şanzımanla da tercih edilebiliyor.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)