Porsche, küçük bir sürprizle karşımızda. Sport Classic ismini geri döndüren Alman üretici, 1.250 örneğini üreteceği otomobilde farklı tasarım elemanları, donanımlar ve aynı güç seviyesinde yer alan diğer 911 modellerinde kullanılmayan bir aktarma kombinasyonu sunuyor.
Gövdeye uygulanan grafiklerin ele verdiği aracın kapı numarası 1 ile 99 arasında seçilebiliyor. 5 kollu ve tek bijonlu jantları önde 20, arkada 21 inç çaplı olan otomobil kaputun üzerinde ördek kuyruğu olarak anılan sabit spoiler sunuyor. Geriye kalan detaylar 911 Turbo S'ten alınma olsa da izolasyonu azaltılan egzoz sistemi iç mekandan daha yüksek sesli bir şekilde duyuluyor.
Ön çamurlukta sınırlı üretim arması yer alan otomobilin logoları altın renkli. Kaputu ve tavanı karbon fiberden üretilen otomobil her iki yüzeyde de ortası çukur bir tasarım kullanmış. Süspansiyon sistemi özel olarak ayarlanan 911 Sport Classic'te Sport Chrono paketi, yönlendirilebilir arka aks ve karbon seramik fren diskleri standart olarak sunuluyor.
İç mekanda ana hatlar aynı kalsa da konyak rengi deri döşeme, ince yapılı ahşap kaplama, sınırlı üretim plakaları, armalı koltuk kafalıkları ve kol dayanağı ile hem kapı içleri hem de koltuklarda sunulan piknik örtüsü desenli döşemeler dikkat çekiyor. Gösterge tablosunda beyaz iğne ve yeşil detaylara sahip olan otomobilin sahipleri, bu araç müşterisine özel bir kol saatine de sahip olabilecek.
Gövdesi gibi motoru da 911 Turbo S'ten alınan otomobilin 3.7 litre hacimli, çift turbo beslemeli, 6 silindirli Boxer motoru 550 beygir güç, 600 Nm tork üretiyor. Standart 911 Turbo'nunkinden daha düşük olan bu güç ve tork sadece arka aksa aktarılıyor. Üstelik şanzıman, 7 ileri vitesli manuel. Bu nedenle güçsüzleşme yaşanmış olsa da, güncel Porsche ailesinde manuel şanzımana sahip en güçlü model 911 Sport Classic oluyor.