AMG modelleri tanıtılmaya devam ediyor. Yeni nesil C Serisi'nin şimdilik en güçlü modeli olacak C43, 4 silindirli motoruyla ortaya çıktı. Eskisinden daha güçlü olan otomobil tahmin edileceği gibi etkileyici performans sunmaya devam ediyor.
C43'ün, diğer motor seçenekleriyle de sunulan AMG görünüm paketli versiyonlardan çok farklı durduğunu söylemek zor. Panamericana ön panjur ve dörtlü egzoz çıkışları haricinde büyük bir farklılık sunmayan araçların sedan seçeneklerinde ince bir spoiler de kullanılmış. Jant çaplarıysa 18 ile 20 inç arasında değişiyor.
İç mekanda da durum farklı değil. Güçlü modele eklenen sabit kafalıklı ve daha sportif yan desteklere sahip koltuklar, pist tur zamanı ölçer, AMG'ye özel grafiklere sahip göstereg paneli ve Alcantara parçalara sahip direksiyon simidi farklılıklar arasında. Karbon fiber trim parçaları ve metal pedal seti de standart donanımda.
Gelelim kaput altına. Yakın zaman önce SL ailesinde tanıtılan elektrikli turbo beslemeye sahip, 2 litre hacimli, benzinli motor C43'ün de kaputu altında yer bulmuş. 408 beygir güç, 500 Nm tork üretebilen ünite 9 ileri vitesli MCT şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemiyle eşleştirilmiş.
0'dan 100 km/s sürate 4.6 saniyede (Estate 4.7) ulaşabilen C43'ün maksimum sürati, seçilen donanıma göre 250 km/s veya 265 km/s'te sınırlanıyor. Bu arada 48 Volt hafif hibrit sistemin de 14 beygirlik katkı yaptığını hatırlatalım. Kaput altına kule gergisi eklendiğini ve motorun da boylamasına yerleştirildiğini belirtelim.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder