29 Temmuz 2020 Çarşamba
Lamborghini Essenza SCV12
Lamborghini'nin pahalı oyuncaklarına bir katılım daha oldu. İtalyan üreticinin Essenza SCV12 isimli modeli sadece pistler için geliştirildi. 40 örneği bulunacak otomobilin hepsi şimdiden satılmış durumda.
Standart otomobillerinin ne kadar agresif göründüğü düşünüldüğünde Lamborghini'nin bu pist canavarı pek de şaşırtmıyor. Splitter ve fren soğutma kanallarının girişinin yanında yer alan LED farlarla önünü aydınlatan aracın düşük burnu ön görüşü iyileştirmiş.
Büyük deflektörler, çıkık yan etekler, birçok hava giriş ve çıkışı, dev spoiler ve difüzör ikilisiyle dikkat çeken bir aerodinamik kit sunan araç 250 km/s süratte 1.200 kg yere basma kuvveti üretebiliyor. Tavanta yer alan hava girişi motora nefes aldırırken önde 19, arkadaysa 20 inç çaplı jantlar magnezyumdan üretilmiş.
Yukarıya doğru açılan kapılardan ulaşılan iç mekanı da tam bir yarış otomobili gibi tasarlanan Essenza SCV12'de kayarak açılan pleksiglas yan camlar, kapı kolu yerine geçen çekecekler, tek hareketle sökülebilen, dijital ekran ve birçok kumanda düğmesine sahip direksiyon simidi, tamamı kumandalardan oluşan orta konsol, yarış koltukları ve 6 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri bulunuyor.
Frenlerinde Brembo imzası bulunan otomobilin egzoz sistemi de Capristo tarafından üretilmiş. Kaputu altında markanın şimdiye kadar ürettiği en güçlü atmosferik emişli V12 motoru barındıran otomobil 830 beygir üzerinde güç üretebiliyor. Arkadan itişli aracın şanzımanıysa 6 ileri vitesli, sıralı bir ünite.
Mercedes-AMG GT
Mercedes-AMG GT ailesi sadeleşiyor. Geçtiğimiz günlerde ailenin en güçlü versiyonu olan Black Series ile karşımıza çıkan üretici şimdi de giriş seçeneğini yenilediğini duyurdu. GT S ise artık üretilmeyecek.
Görünümünde değişiklik yapılmayan GT'nin standart donanımına karbon seramik fren diskleri, adaptif AMG Ride Control süspansiyon sistemi, elektronik diferansiyel, lityum iyon akü ve Race sürüş modu eklenmiş.
Night Pack ile de alınabilen araçta bu donanım seçildiğinde krom bölümler siyaha boyanırken jantlar ve kaliperlerde de aynı renk görülüyor. Bu araçların iç mekanında direksiyon simidi kolları, vites değiştirme kulakçıkları ve yüksek yan destekli koltukların döşemesi de siyah renkli.
Dynamic Plus paketiyle birlikte direksiyonel arka aksı da opsiyonel olarak sunan Mercedes-AMG, 4 litre hacimli, çift turbo beslemeli V8 motorun gücünü 530 beygire yükseltmiş. 0'dan 100 km/s sürate 3.8 saniyede ulaşabilen otomobilin maksimum sürati 302 km/s.
27 Temmuz 2020 Pazartesi
Toyota Corolla Hatchback Hybrid Passion X-Pack e-CVT
Toyota Corolla Hatchback geri döndü. İki nesil boyunca yerini Auris'e bırakan otomobil 12. nesil Corolla ile birlikte sahalara döndü. Sedan kardeşinde olduğu gibi hibrit bir üniteyle üretilen aracın pilleriyse lityum iyon. Performans anlamında, dört kapılı kardeşten biraz daha iyi olan otomobilin C segmentinde yer alan diğer beş kapılılar karşısında neler yapabildiğini inceleme ardından göreceğiz.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)