Volvo'nun büyük SUV modeli XC90 bir kere daha makyajlandı. Önceki operasyonlardan daha kapsamlı olan bu işlem sonrasında elektrikli kardeşi EX90'ı andırmaya başlayan modelin iç mekanı da biraz daha modern hale gelmiş. Motor seçeneklerindeyse büyük bir yenilik yok.
İncelen LED farlar, büyüen ve ilginç desenli bir ızgaraya kavuşan ön panjur ve daha sade bir tasarım sunan ön tampon haricinde yeni jant tasarımları ve farklı gövde renkleri sunan XC90, arka bölümde egzoz çıkışlarını kaybetmiş. Ayrıca LED stopların iç desenleri yenilenmiş.
İç mekanda da yeni döşeme ve kaplama seçenekleri sunan otomobilde dijital gösterge panelinin grafikleri yenilenirken dokunmatik ekran büyümüş. Havalandırma ızgaraları da daha şık görünüme kavuşan modelin vites konsolunda yer alan bardaklıkları da yeniden tasarlanmış.
Yenilenen süspansiyon sistemi ve artan izolasyon haricinde motorlarını koruyan otomobilin hafif hibrit B5 seçeneğinde 2 litre hacimli motor turbo besleme yardımıyla 250 beygir güç üretebilirken B6'da buna bir de kompresör besleme ekleniyor ve güç 300 beygire ulaşıyor.
T8'in de kaputu altında yer alan 2 litre hacimli motor 310 beygir güç üretebiliyor ve 145 beygir gücündeki elektrik motoruyla birleşip en yüksek performanslı XC90'ı doğuruyor. Dört tekerlekten çekişli bu araç 70 km elektrik menzili sunabilen şarj edilebilir bir hibrit.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder