Hyundai, hidrojenin peşini bırakmayacak gibi görünüyor. Nexo'nun ardından daha da verimli bir SUV geliştirme çabası içerisine giren Güney Kore merkezli üretici Initium FCEV konseptiyle hem bunu, hem de tasarım anlayışının gelecekte izleyeceği yolu bizlere gösteriyor.
Köşeli hatlarıyla öne çıkan otomobilin kare temasını sürdürdüğü, aydınlatma grubuna bakıldığında anlaşılabiliyor. Çift katlı farların üst katı birbirine bağlanmış. Çamurluk korumaları çok geniş tutulan otomobilin 21 inç çaplı jantları da hemzemin kapı kolları ve yan kameraları gibi aerodinamik tasarımlı.
C ve D sütunları birbirine ters açı alan otomobilin tavanında hem ön hem de arka aydınlatmaları olan port bagaj ünitesi dikkat çekiyor. Ayrıca stopların da önde olduğu gibi kare yapıları dikkatlerden kaçmıyor. Her iki tamponun tasarımı da araziye hazırmış gibi görünüyor.
İç mekan tasarımı henüz paylaşılmayan konseptin sahip olduğu elektrik motoruysa 204 beygir güç üretebiliyor. Hidrojen yakıt piliyle beslenen otomobilin sahip olduğu büyük tanklar sayesinde menzilinin 650 km'yi bulması bekleniyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder