Opel'in değişimi devam ediyor. Alman marka, şimdiye kadar GM temellerini kullanmaya devam eden Astra'yı tamamen Stellantis bünyesine geçirdi. Markanın yeni yüzüne sahip olan otomobilde elektriklenme de yaşanmış.
Mokka'yı andıran LED far ve panjur tasarımıyla dikkat çeken ön bölümde, köşelere yerleştirilen LED sis farları ve kaput üzerinde yer alan şerit gibi detaylar görülebiliyor. Çift renkli jantlar ve kontrast renkli tavan da opsiyonlar arasında yer alıyor.
Arkadan bakıldığında büyümüş bir Corsa'yı andıran otomobil köşeli hatlarını burada daha da net gösteriyor. Gövde rengine boyalı olarak kalan C sütunu ve spoiler ortasına dik yerleştirilen 3. fren lampası ve köşeli tasarıma sahip LED stoplar diğer dikkat çeken noktalar.
4 mm artan boyu 4.374 mm'ye ulaşan otomobil 1.860 mm genişliğinde. Aks mesafesiyse 13 mm artışla 2.675 mm'ye ulaşmış. Bu arada bagaj hacmi de 422 litreye ulaşmış.
İç mekanı da Mokka'ya göz kırpan Astra'da dijital gösterge paneli ve geniş dokunmatik ekran neredeyse aynı yükseklikte sunuluyor. Fiziksel butonlar da sunan otomobilde ince kollara sahip bir direksiyon simidi görev yaparken otomatik şanzımanlı versiyonlarda vites kolu, yerini selektöre bırakmış. Konsola entegre havalandırma ızgaralarından en solda olansa piyano siyahı yüzeye sahip.
Bu arada opsiyonel donanımlar arasında head-up display, Alcantara döşeme, ön ve arka koltuk ısıtması, AGR armalı, soğutmalı ve masajlı ön koltuklar, dur-kalk fonksiyonlu hız sabitleme sistemi ve 360 derece kamera yer alıyor.
Kaput altında da temellerini paylaştığı Peugeot 308'den izler bulunan otomobilde güçleri 110 ile 225 beygir arasında değişen benzinli ve Diesel motorlar kullanılıyor. 1.2 litre hacimli benzinli ve 1.5 litre hacimli Diesel haricinde 1.6 litre hacimli benzinli motoru kullanan şarj edilebilir hibrit versiyonlar 180 veya 225 beygir güçle alınabiliyor. Motor ve donanıma göre 6 ileri vitesli manuel veya 8 ileri vitesli otomatik şanzıman standart donanımda yer alıyor.
çok güzel. özgün ve teknolojiye uygun bir hal almış. tutar.
YanıtlaSil