5 Mart 2020 Perşembe

Porsche 911 Turbo S


Uzun süredir Porsche 911 ailesinin en güçlü seçeneği olan Turbo S sonunda yeni nesline kavuştu. Geçtiğimiz yıl yenilenen modelin detaylarıyla dikkat çeken modelin kaputu altında daha fazla güç sunuluyor.

Önden bakıldığında standart 911 modelinden neredeyse farksız görünen aracın tamponu altında adaptif splitter sunuluyor. Gövdesi, önceki nesil Turbo S'e göre önde 45, arkadaysa 20 mm genişletilen otomobilde önde 20, arkada 21 inç çaplı jantlar kullanılmış.


Daha bol hava çıkışına kavuşan arka tamponun altındaysa oval veya çift kare biçimli çift egzoz çıkışı sunulmakta. Splitter ve otomatik olarak yüksekliğini ayarlayabilen spoiler, maksimum süratte 100 kg downforce sunuyor. Yönlendirilebilir arka aks, adaptif süspansiyon sistemi ve limitli kaydırma sunan orta ve arka diferansiyel donanımda yer alıyor.

İç mekanda güncel 911 modellerinden çok farklı olmayan otomobilin dijital ekranlarında güncellenmiş grafikler bulunurken ön konsol tasarımı ve dikiş iplikleri 930 kasa kodlu ilk nesil Turbo'ya göndermeler yapıyor.


Gelelim kaput altına. 3.75 litre hacimli, çift turbo beslemeli, 6 silindirli Boxer motoru 650 beygir güç, 800 Nm tork üretebilen otomobil 8 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzımana ve dört tekerlekten çekiş sistemine sahip. 0'dan 100 km/s sürate 2.7 saniyede ulaşabilen aracın 0-200 km/s deparı 8.9 saniye sürüyor. Maksimum süratse 330 km/s.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder