P72 sonunda gerçek oluyor. 2019 yılında ortaya çıkan süper otomobil neredeyse hiç değişmeden seri üretime geçiyor. 72 örneği üretilecek olan modelin dış görünümü değişmemiş olsa da iç mekanda ufak yenilikler var. Asıl farklılıksa kaput altında yatıyor.
60'lı yılların klasik yarış otomobillerine benzeyen şeklini koruyan otomobil dev hava girişleri ve tavana uzanan cam yüzeylere sahip kapılarıyla etkileyiciliğini koruyor. Bakır temalı aracın gövdesinin birçok yerinde bu renk kullanılırken tek bijonlu jantlar da bu renkte sunuluyor. Bu arada şov otomobilinin 72 araçlık seriye dahil olmadığını belirtelim.
İç mekanı da genel anlamda aynı kalan aracın bakır teması burada da devam ediyor. Analog göstergeler, derin yarış koltukları ve dört noktadan bağlantılı emniyet kemerlerine sahip araçta mekanizması açık vites kolu, üst ve altı düzleştirilmiş direksiyon simidi ve tavana yerleştirilmiş havalandırma kumandaları dikkat çekiyor.
Konseptin aksine kaputu altında bir V12 barındırmayan araçta Ford raflarından alınan 5 litre hacimli bir V8 görev yapıyor. Kompresör beslemeye sahip ünite Roush ile birlikte geliştirilmiş ve 700 beygir üzerinde güçle 820 Nm tork üretebiliyor. 6 ileri vitesli manuel şanzımana sahip arkadan itişli otomobilde sertlik ayarlı süspansiyon sistemi de bulunuyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder