Porsche 911 makyajlandı. Tahmin edileceği gibi tasarımda kapsamlı değişiklikler yaşanmamış olsa da kaput altına, seri üretim 911 modellerinde ilk defa karşımıza çıkan hibrit bir ünite görülebiliyor. 911 arması taşıyan ilk 911 modeliyse 2010 yılında tanıtılan GT3 R Hybrid olmuştu.
Yanilenen ön tampon tasarımında artık ikinci aydınlatma ünitesi sunmayan 911'in ön bölümünde yer alan bütün aydınlatma, Matrix LED farlar tarafından yapılıyor. Yeni jant seçenekleri haricinde stopların elden geçirilmesi, bu bölümde modeli daha da geniş göstermiş. Motora hava girişi sağlayan kaput üzerindeki girişler de makyajlanmış.
Bütün 911 modellerinin arka plakaları artık egzoz çıkışlarının üst kısmında. Buna 911 GTS T-Hybrid dahil. Standart olarak sunulan sport egsos sistemiyle çıkışları birbirine yaklaştırılan bu modelin ön bölümünde tamamen farklı bir tampon tasarımı bulunuyor. Kenarlarda bulunan kapakçıklar sistem gereksinimlerine göre açılıp kapanabiliyor.
İç mekanda gerçekleşen yeniliklerse herkesin hoşuna gitmeyebilir. Diğer Porsche modellerinde olduğu gibi artık bir düğmeye basarak çalıştırılan otomobil analog devir göstergesine de veda etmiş. Sabit tavanlı modeller artık standart olarak iki kişilik olsalar da arka koltuklar ücretsiz olarak eklenebiliyor.
İlk etapta sadece çift kavramalı, yarı otomatik şanzımanla satılacak 911 modellerine daha sonra manuel şanzıman seçeneği de eklenecek. GTS'ten alınan soğutma ve turbo beslemeye sahip olan giriş seçenekleri 3 litre hacimli, çift turbo beslemeli motordan artık 394 beygir alan 911 seçeneklerinin 450 Nm'lik torklarıysa değişmemiş. Bu araçlar, Sport Chrono paketiyle 0'dan 100 km/s sürate 3.9 saniyede ulaşabiliyor.
GTS T-Hybrid'de kullanılan üniteyse 3.6 litre hacimli, 6 silindirli Boxer motora ve küçük bir elektrik motoru kullanarak devirlenebilen tek turbo beslemeye sahip. 1.9 kWh kapasiteye sahip bataryayla ağırlığı 50 kg artan modelde 54 beygir güç, 150 Nm tork üretebilen bir elektrik motoru da görev yapıyor. Toplam sistemse 540 beygir güç, 610 Nm tork üretebiliyor. Aracın detaylı hızlanma verileri açıklanmamış olsa da 0-100 km/s deparının 3 saniye civarında tamamlanması planlanıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder