Honda ilginç projelerle uğraşıyor. Son zamanlarda giderek daha da elektrikli hale gelen otomotiv endüstrisine yeni bir bakış açısı getiren Japon üretici, Avrupa'da sadece hibrit motorla satılan CR-V'nin hidrojenle de çalışan şarj edilebilir hibrit seçeneğini tanıttı.
Daha ince bir ön panjur ve yeni hava girişleriyle çok daha agresif duran otomobilin sol ön çamurluğunda şarj girişi bulunurken arka tampon altında egzoz çıkışları bulunmuyor. Şeffaf stoplar, bütün gövdenin tek renk olması ve iptal edilen tavan rayları da öne çıkan detaylar arasında. Bu arada bu özelliklerden bazıları standart PHEV seçenekte de karşımıza çıkıyor.
İç mekan tasarımı değişmemiş olsa da 4.3 kilogram hidrojen depolayabilen tankların yerleşimi bagaj hacminden büyük bir parça çalmış. 17.7 kWh kapasiteli bataryalarıyla 47 km menzil sunabilen otomobil hidrojen de devreye alındığında 435 km menzil sunabiliyor. Verilerse 176 beygir güç ve 311 Nm tork olarak belirtilmiş.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder