Drako, GTE'nin ardından elektrikli hiper SUV modelini de duyurdu. Araç için siparişleri almaya da başlayan üretici, içten yanmalı motora sahip üreticilerin tasarımlarını hiper otomobil performansıyla birleştirmeyi başarmış.
5.055 mm boya, 2.057 mm genişliğe ve 1.600 mm yüksekliğe sahip olan otomobilin ön bölümünde ilginç tasarımlı LED farlar haricinde küçük bir hava girişi ve büyük hava geçişi yer alıyor. 23 inç çaplı jantlar ve ince tutulmuş çamurluk korumaları, yan aynalar yerine gelen kameralar ve ön çamurluk arkasındaki hava çıkışları yan görünümün öne çıkan detayları.
Koyu renkli tavan ve tavan raylarının haricinde yatık bagaj kapağı, kapağa taşan LED stoplar, çıkıntı yapmayan tampon ve bu tampon üzerinde görülebilen hava çıkışları dinamik yapıyı pekiştiriyor. Bagaj kapağının üst kısmında da ince bir spoiler var.
Yüksekliği ayarlanabilen süspansiyon sistemi sayesinde yerden yüksekliği 315 mm'ye kadar ulaşabilen SUV, fren sistemiyle de dikkat çekiyor. Önde 420, arkadaysa 410 mm çaplı karbon seramik diskler 10 ve 6 pistonlu kaliperlerle kontrol ediliyor.
Yukarıya doğru açılan kapılardan geçilen iç mekan bir taraftan yüksek yan destekli koltuklar, metal pedallar ve hem üst hem de alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi gibi dinamik detaylar yer alırken diğer taraftan dijital gösterge paneli, yan kamera görüntülerini ileten küçük ekranlar, 17.1 inç büyüklüğünde dokunmatik ekran ve arka koltuklar için dev tabletler modernliği yansıtıyor.
2.254 kg ağırlığa sahip olan otomobilin elektrik motorları toplamda 2.000 beygirin üzerinde güç üretebildiklerinden 0-100 km/s depar 2 saniye sürüyor. Maksimum sürati 320 km/s'in üzerinde olan aracın henüz batarya bilgileri paylaşılmamış olsa da menzilin 680 km civarında olacağı belirtilmekte. Üstelik bu üniteler 500 kW şarj destekliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder