Ferrari'nin ilk SUV modeli sonunda bizlerle. Uzun süredir beklenen araç, rakip firmaların kendi modellerini satmaya başlamalarının ardından piyasaya çıkmış olsa da Ferrari'ye yakışır şekilde dikkat çekici olmayı başarıyor.
4.973 mm boya ve 1.589 mm yüksekliğe sahip olan otomobil yuvarlak hatlarıyla dikkat çekiyor. Geniş hava girişlerine sahip ön tamponun üst bölümünde ince yapılı LED farlar ve uzun bir kaput görülüyor. Çıkıntı yapan çamurluklarsa önde 22, arkada 23 inç çaplı jantları sarıyor.
Ön kapı kolları hemzemin, arkalarsa gizli olan modelde kaputun yan aynalarla birleştiği noktada hava çıkışları bulunuyor. Arkadaysa spoiler, dörtlü LED stoplar, çıkıntı yapmayan tampon altına gizlenen difüzör ve dörtlü egzoz çıkışı gözlerden kaçmıyor.
Arka kapıları geriye doğru açılıyor olsa da bir B sütununa sahip olan otomobilde bu kısımda iki tekli koltuk yer alıyor. Elektrikli kumandaya sahip bu koltuklarda öndeki kadar konfor sunuluyor. Cam tavanla donatılan model bu sayede yaşam alanını daha da ferahlatmış.
Ön bölümde simetrik bir kokpit tasarımı sunan Purosangue'de dijital gösterge paneli ve ön yolcu ekranı kullanılırken orta konsolda kumanda düğmelerinin sayısı çok az. Manettino'lu direksiyon simidi, metal pedal seti ve şık tasarımlı hava çıkışları diğer detaylar.
Kaputu altında yer alan 6.5 litre hacimli, atmosferik emişli V12 motor 725 beygir güç, 716 Nm tork üretebilen aracın bu ünitesi dakikada 8.250 devir çevirebiliyor. Dört tekerlekten çekişli aracın 8 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzımanı arkaya alındığından yüzde 49:51 gibi bir ağırlık dağılımına kavuşmuş. 0'dan 100 km/ sürate 3.3 saniyede ulaşabilen SUV Ferrari'nin maksimum süratiyse 310 km/s. Sertliği ayarlanabilen süspansiyon sistemine sahip olan Purosangue'nin yerden yüksekliğiyse 183 mm.
tüh! onur hocamız klima tuşları fiziksel olmadığı için bu kokpiti de eleştirir şimdi :D şaka bi' tarafa bu purosangue nasıl okunuryor?
YanıtlaSilayrıca vicdansız ferreri insan elektrikli motorla falan tanıtır şunu 6.5 litre nedir???