Countach geri döndü. Modelin 50. yaşında aramıza dönen otomobil 112 örneğe sahip olacak. Klasik ve fütüristik çizgileri birlikte sunmayı başaran tasarımı ardında hibrit teknolojisi sunan araç tanıdık temellere sahip.
Köşeli hatlarıyla öne çıkan burun kısmında alçak tasarlanan otomobilin bu bölümünde ince bir splitter, LED farlar, klasik Countach'ın kapaklı farlarına göndermeler yapan çıkıntılar ve ince panjura eklenen model ismi görülebilen otomobilde 20 ve 21 inç çaplı jantlar kullanılmış.
Kapılar ve arka çamurluğun önüne yerleştirilen hava girişleri ve ince yan eteklerle öne çıkan yan bölüm sade dururken arkada Sián'a göndermeler yapan LED stoplar, gizlenebilen spoiler, dörtlü egzoz çıkışı ve çok öne çıkmayan difüzör yine çok öne çıkmayan bir duruşa sahip.
İç mekanı da Sián'dan alınan otomobilin tavanı ortasında yer alan cam bölüm bu kısmı daha ferah kılmış. Dijital gösterge paneli ve dokunmatik ekrandan oluşan orta konsolun haricinde tanıdık çizgiler vites konsolu ve direksiyon simidinde devam ediyor.
Kaput altı da Sián kokan Countach'ın 6.5 litre hacimli V12 motoru 780 beygir güç, 720 Nm tork üretebilen otomobil 48 Volt süper kapasitörden 34 beygir güç, 35 Nm ek tork alabiliyor. Sadece 34 kg ağırlığa sahip olan sistem sayesinde aracın ağırlığı 1.595 kg'da kalmış.
7 ileri vitesli, yarı otomatik şanzımana ve dört tekerlekten çekiş sistemine sahip olan otomobil 0'dan 100 km/s sürate 2.8 saniyede ulaşabilirken 0-200 km/s deparı 8.6 saniye sürüyor. Maksimum süratse 355 km/s olarak açıklanıyor. Bu sürati aşağıya çekme göreviyse önde 400, arkadaysa 380 mm çapa sahip karbon seramik diskler ve 6 ile 4 pistonlu kaliperlere verilmiş.
az sürmedim. (gta vice city)
YanıtlaSilsebebini bilmiyorum ama adanalının ayrılması iyi olmuş. sana onur derdi şimdi artis fahir'e abi çekiyor.. peh!
YanıtlaSil