Geçtiğimiz yıl yeni nesil örneklerini bizlerle buluşturan Isuzu D-Max şimdi de yeni nesil SUV seçeneğine kavuştu. Teknik olarak ticari kardeşinin neredeyse aynısı olan araç Asya, Güney Afrika ve Avustralya pazarlarında satılacak.
MU-X, tasarım konusunda D-Max'ten farklılaşmayı başarmış. Daha büyük farlar ve farklı ön panjur haricinde sis farlarının daha aşağıya alındığı görülebiliyor. Daha büyük jantlar ve genişleyen arka çamurlukların haricinde yatay LED stoplar ve yüksek konumlandırılmış arka tampon gözlerden kaçmıyor.
İç mekana geçildiğinde D-Max'in neden binek araçlarınkine benzeyen bir konsola sahip olduğu kolayca anlaşılıyor. Genel anlamda aynı görünüm korunmuş olsa da vites konsolu çevresi yeniden tasarlanmış ve daha premium bir havaya bürünmüş. Ayrıca araç, kapanan arka bölüm sayesinde üç koltuk sırasına kavuşmuş.
D-Max'in 1.9 ve 3 litre hacimli turbo Diesel motorlarına sahip olan aracın bu üniteleri sırasıyla 150 ve 190 beygir güç, 350 ve 450 Nm tork üretebiliyor. İlk motor sadece arkadan itişli olarak sunulsa da güç aksa 6 ileri vitesli manuel veya otomatik şanzımanla aktarılabiliyor. Yüksek güçlü üniteyse dört tekerlekten çekiş sistemi ve otomatik şanzımanla sunuluyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder