17 Ekim 2018 Çarşamba
BMW X7
BMW'deki SUV çıkgınlığı bitmiyor. Alman üretici şimdi de Mercedes GLS'ye doğrudan rakip olacak dev aracını tanıttı. İddialı bir görünüme sahip olan aracın hatları, 2017 yılında tanıtılan X7 iPerformance konseptine benziyor.
Markanın şimdiye kadar seri üretim araçlarında kullanılan en büyük panjura sahip olan X7'te ince yapılı LED farlar kullanılırken dik yapılı ön bölüm heybetli duruşu pekiştirmiş. 20, 21 veya 22 inç çaplı jantlar sunan otomobilin arkasında LED stoplar ve bunlar arasında, aynı 7 Serisi'nde olduğu gibi kromajlı çıta dikkat çekiyor.
Ön çamurluktan başlayıp kapıların altından devam eden bir kromajlı çıtaya daha sahip olan araç 5.150 mm boya, 2 metre genişliğe, 1.805 mm yüksekliğe ve 3.100 mm aks mesafesine sahip. Bu arada pnömatik süspansiyon sistemi de aracın standart donanımında yer alıyor ve arazi sürüşlerinde gövdeyi yükseltebiliyor.
İç mekanında yeni nesil BMW modellerinin şık çizgilerine sahip olduğu görülebilen X7'de dijital gösterge paneli ve geniş bilgi-eğlence ekranı standart olarak sunuluyor. 3 koltuk sırası bulunan otomobilde 5 bölgeli havalandırma sistemi, üç parçalı açılır tavan, ve 20 hoparlörlü Bowers & Wilkins ses sistemi gibi donanımlar alınabiliyor.
İkinci koltuk sırası ister üç kişilik ister tekli bir çift koltuktan oluşabilen araçta bütün bu koltuklar elektrikli olarak hareket edebiliyor ve hem ikinci hem de üçüncü sıra bu şekilde katlanabiliyor. En arka sırada bile hoparlör, koltuk ısıtması, havalandırma kanalları, bardaklık ve ahşap kaplama sunan BMW X7'nin bagaj hacmi 326 ile 2.120 litre arasında değişiyor.
Sıralı 6 silindire ve 3 litre hacme sahip Diesel motorları xDrive30d'de 265 beygir güç, 620 Nm tork, M50d'de ise 400 beygir güç, 760 Nm tork üretebilen X7'nin aynı hacimli benzinli ünitesi xDrive40i'de 340 beygir güç, 450 Nm tork üretebiliyor. Avrupa'da satılması düşünülmeyen xDrive50i'de görev yapan 4.4 litre hacimli V8 motorsa 462 beygir güç, 650 Nm tork üretebiliyor.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder