6 Ağustos 2015 Perşembe

Kahn Flying Huntsman 110 WB 6x6 Concept


Mercedes'in çılgın görünümlü 6x6 aracına parası yetmeyen veya sıraya yazılamayanların üzülmesine gerek yok. Kahn Design tarafından bir başka arazi efsanesi temelleri üzerine geliştirilen Flying Huntsman isteklerin çoğuna cevap verirken fiyat olarak da çok daha cazip olmayı başarabiliyor.


Defender'dan çok bir tanka benzeyen aracın uzunluğu önden 400, arkadansa 800 mm artırılırken genişlik de 150 mm artmış. 18 inç çaplı jantlarla donatılan aracın fren ve süspansiyon sistemleri yenilenirken üçüncü aksın eklendiğini belirtmeme sanırım gerek yok. Arka tamponu iptal edilen aracın çift egzoz çıkışı paçalıkların üzerine gizlenmiş.

İç mekanı baştan başa özel üretim olan otomobilin ön konsolu deri döşemeyle daha seçkin bir hal alırken büyük ekranlı navigasyon sistemi, yüksek konumlu kol dayanakları, yeni direksiyon simidi ve hem ön hem de arkada yer alan sportif koltuklar gözlerden kaçmıyor.


Kaputu altında GM raflarından alınan 6.2 litre hacimli bir v8 barındıran Flying Huntsman 6x6 430 beygir gücünde. Araç için istenen bedelse yaklaşık 200.000 İngiliz sterlini ki bu da Mercedes'in, üretimi duran 6x6 aracınınkinden çok daha az.

6 yorum:

  1. firmalar araplara çalışıyo:)

    YanıtlaSil
  2. mercedes veya x firma ülkemize ye böyle bir araç gönderse yasal düzenlemelere göre aracın ruhsatında kamyon mu yazacak üç akslı olduğu için ? ( bu konuda ki yasal düzenleme nedir bilmiyorum aydınlatırsanız sevinrim onur bey yada başka birileri ) ayrıca motor hacminden dolayı araç tr de otomobil olarak tescil ettirmeyi başarılsa bile fiyatı 500.000 sterlini görür ki ( ötv + kdv vs kıl tüy ) o paraya sanıryorum en az 4 tane full aksesuar defender 110 alınır grey market olsa bile ama otokar üretimi alınacaksa adet rakamı artacaktır sanıyorum o yüzden 6x6 farklı arabaya biniyorum demek dışında alınması için pek mantıklı değil ama parası olan adam ne düşünür bilmem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. M1G sınıfında olmalı bu araçlar, dolayısıyla otomobil vergisi veriyorlar.

      Sil
  3. tr de hiçbir üç akslı araç hususi binek yada arazi aracı olarak tescil ettirilemez çünkü mevzuatta öyle bir tanım yok ( aks sayısı +2 ) kamyon diye yada kg taşıma kapasitesinden dolayı en ufak kamyonet ( kapalı kasa ) diye tescil yapılabilir m1g sınıfına tescil yapsalar bile tüvtürk muayenesine gidildiğinde oradan memur arkadaş bu sınıf yanlış git düzelttir diye mauyeneden bırakır ( benzer bir duruma bizzat tanık oldum ) sonra işin yoksa itü otomotiv bölümünden bilirkişilerle vs yada tespit davası açarak uğraşılır tüm bunlara değer mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. M1 tanımında minimum 4 tekerlekli diye bir ifade var ki bu da bana aks sayısının çokluğu bir sorun yaratmazmış gibi bir izlenim bırakıyor. TÜV'de tanık olunan şeyler ne yazık ki çoğunlukla kişilerin keyfi davranışlarından kaynaklanıyor. Şu sıralar homologasyon işleriyle uğraştığımdan sıklıkla başıma geliyor bu tip olaylar.

      Sil
  4. işte tüvtürke arabanın a sından anlamayan adamları koyarsanız ( teknik gelişmelerden hiçbir şekilde eğitilmiyor zaten kurumsal olarakta teknik gelişmeler takio edilmiyor ) dolayısıyla anlamadığı araçlarında kendi insiyatif üzerinden muayene yapan yada yaptırmayan bir kuruluş şayet eğer birgün bir tesla model s in fenni muayenesine denk gelirseniz kuruyemiş ve bilimum ekipman hemen temin edin çünkü birazdan kavga çıkacaktır ki siz yukarıda 3 aks lı 6x6 araçtan bahsediyorsunuz adamlar daha 4x4 fren testini doğru düzgün yapamıyorlar ki roller ' lara rağmen

    YanıtlaSil