1 Haziran 2015 Pazartesi

Volkswagen Golf TSI BlueMotion


Volkswagen'in farklı modelleri arasında düşük yakıt tüketimi sunan versiyonlara verilen BlueMotion eki bir kere daha bir Golf'ün üzerinde görülecek. 2012 yılında tanıtılan kardeşinin aksine bu araç benzinli motora sahip.

Görünümünde yapılan farklılıklar minimal olan otomobilde BlueMotion logolu kapalı ön panjur, 15 inç çaplı jantlar, gövde rengi spoiler ve 15 mm alçaltılmış süspansiyon sistemi standart olarak sunulurken elektronik diferansiyel kilidi, start&stop ve fren enerjisi geri kazanım sistemleri de donanımda yer alıyor.


Şimdiye kadar üretilmiş en cimri benzinli Golf ünvanını alan otomobilin turbo beslemeye sahip 1 litre hacimli motoru geçtiğimiz yıl tanıtılan Polo TSI BlueMotion'da da görev yapıyor. Golf'te 115 beygir güç, 200 Nm tork üretebilen ünite 6 ileri vitesli manuel veya 7 ileri vitesli DSG ile donatılabiliyor. 0'dan 100 km/s sürate 9.7 saniyede ulaşabilen otomobilin maksimum süratiyse 204 km/s.

Almanya pazarında fiyatı 20.450 Euro'dan başlayacak olan otomobilin ortalama yakıt tüketim değeriyse 4.3 litre/100 km olarak açıklandı.

8 yorum:

  1. Bu motorlar sakin kullanıldığında az yakıyor orası tamam ama dayanıklılık ve bakım masrafı konusunda ne durumdalar? Kaş yaparken göz çıkarıyorlar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsi motor alırken bir daha düşünün derim. Bunu 0 araç alıp 15000 km motoru patlayan bir tüketici olarak söylüyorum. Keşke bu konuda yalnız olsam fakat çevremde en az bu duruma düşmüş 4 tanıdığım var hepsinin tsi motoru değişti, ayrıca internette günden güne rastladığım ve artan tsi motor arızası konularıda dahil.DEMEM O Kİ çift şarjlı motor ALMAYIN, çünkü hepsi bir genel sorun olarak silindir seviyesi düşüklüğü (silindir ve piston aşınması) sorunu çıkartıyor.Evet yeri gelir şahini beğenmeyiz ama 200.000 km motoruna anahtar vurulmamış şahine biniyor insanlar biz ise verdiğimiz PARA İLE REZİL OLDUK. BİZ YANDIK SİZ YANMAYIN bir kere daha düşünün.

      Sil
    2. TSI DE SORUN OLSA KOSKOCA MERCEDES AYNI MOTORUN 1.6 SINI C 180 K DA KULLANMAZDI...
      BU ARADA 50000 YTL ÜZERİ ÜCRET ÖDENEREK ALINAN PASSATLARDA KİMSE 3-5 KURUŞUN HESABINI YAPMAZ ...AYRICA TSI KULLANMANIZI ÖNERİRİM GÖRÜŞLERİNİZ BİR ÇIRPIDA DEĞİŞECEKTİR EMİN OLUN

      Sil
    3. Mercedes'in kullandığı motorla Volkswagen'inkinin pek ilgisi yok. Bununla birlikte özellikle yağ eksiltme problemi twincharger TSI motorlarında giderilemeyen bir problem oldu. Zaten bu nedenle de yavaş yavaş yok oldular. 1.4 TSI'ın 170 ve 180 beygir güç üretebilen versiyonları çift aşırı beslemeli ki 170'lik olan zaten artık Golf ve Jetta'da kullanılmıyor, 180'liğinin yerine de 1.8 litre hacimli motor geldi.

      Sil
  2. Amcamda 2009 model Highline Golf 6 var 1.4 Tsı 122 hp 6 ileri sıfır almıştı hala motoruna anahtar değmedi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaça bırakır amcan

      Sil
    2. motora niye anahtar değsin.. tornavida değer alyan değer pense değer anahtar niye değsin..

      Sil
    3. Bizim millet çekiç bile değdirir sen rahat ol :D

      Sil