1 Haziran 2014 Pazar

Yeni Polo, segmentine üst sınıfın standartlarını taşıyor.


Volkswagen, sınıfının örnek alınan modeli Polo’nun daha verimli motorlara ve daha dinamik sürüş özelliklerine sahip yeni neslini tanıttı. Yeni Polo, standart olarak sunulan ESP, İkincil Çarpışma Freni (Multi Collision Brake) , Yokuş Kalkış Asistanı (Hill Hold)  ve opsiyonel olarak sunduğu birçok sürüş destek sistemiyle, segmentinin standartlarını yeniden beliyor.

Segmentinde öncü teknolojiyi erişilebilir kılan Yeni Polo, Mayıs ayının ikinci yarısında Türkiye’de satışa sunuldu.


Yeni Polo, daha güvenli ve daha konforlu bir sürüş için ileri teknolojiler sunuyor; kaza oluşmadan önce devrede olan ve olası bir kazayı engellemeye çalışan sistemler olarak da bilinen Aktif Güvenlik Sistemleri, Yeni Polo’yu sınıfının ötesine taşıyor. Tüm Yeni Polo modellerinde standart olarak sunulan Elektronik Stabilizasyon Programı (ESP)’nın yanında, ilk olarak Golf VII’de sunulan ve Alman Otomobil Kulübü ADAC tarafından İnovasyon Ödülüne layık görülen İkincil Çarpışma Freni ‘Multi-Collision Brake de Yeni Polo’da öne çıkan donanımlar arasında.


Yeni Polo’da güvenlik öncelikli

Yokuş Destek Sistemi (Hill Hold), Elektronik Motor Çekiş Kontrolü (MSR), Elektronik Diferansiyel Kilidi (EDL), Elektronik Çekiş Kontrol Sistemi (ASR), Hidrolik Fren Asistanı (HBA) ve Lastik Basınç Uyarısı gibi yardımcı sistemlerin standart olarak bulunduğu Yeni Polo, sınıfında ilk kez Adaptif Hız Sabitleyici (ACC)’yi de isteğe bağlı olarak sunuyor. Yeni Polo’daki bu sistem, DSG şanzımanla birlikte sipariş edildiğinde “Follow-to-Stop” özelliğini de taşıyor ve öndeki araç durduğunda tam otomatik olarak Yeni Polo’yu da durduruyor.  Ön Bölge Asistanı (Front Assist), Şehir içi Acil Durum Freni (City Emergency Brake) ve Yorgunluk Tespit Sistemi (Fatigue Detection) de yine Yeni Polo’da opsiyonel olarak alınabilecek gelişmiş aktif güvenlik sistemleri arasında bulunuyor.


Bir önceki nesle göre yüzde 20'ye varan yakıt ekonomisi

Yeni Polo, tamamen yenilenmiş benzinli ve Diesel motor seçeneklerine sahip. Tümü Euro6 emisyon standartlarına uyumlu motorlara sahip Yeni Polo’da, Comfortline donanımı ile birlikte BlueMotion Technology standart olarak sunuluyor.

BlueMotion Technology çatısı altında toplanan, Start/Stop ve fren enerjisi geri kazanımı gibi sistemlerin de bulunduğu modellerde bir önceki jenerasyona göre yüzde 20’ye varan yakıt tasarrufu sağlanıyor. Türkiye’de ilk etapta, ikisi BlueMotion Teknolojisine sahip iki benzinli ve iki diesel olmak üzere dört farklı motor seçeneği satışa sunulacak.


Yeni nesil motorlar hazır

Türkiye’de satışa sunulan motor seçeneklerinin ilki 1 litre hacimli, benzinli MPI ünite olacak. 75 beygir gü, 95 Nm tork üretebilen motor 5 ileri vitesli manuel şanzımanla kombine ediliyor ve Yeni Polo’yu 173 km/s maksimum hıza ulaştırabiliyor.  Bu yeni nesil benzinli motor, 100 km’de ortalama 5,1 lt yakıt tüketimine sahip.

Türkiye’de satışa sunulan bir başka yeni benzinli motor seçeneği ise 90 beygir güç üretebilen 1,2 lt hacimli TSI motor olacak. Düşük devirlerden itibaren etkin olan bir turbo besleme ile desteklenen ünite 160 Nm maksimum tork sağlıyor. 5 ileri vitesli manuel veya 7 ileri vitesli DSG şanzımanla tercih edilebilen 1,2 lt TSI motor seçeneği, 100 km’de ortalama 4,7 lt yakıtla yetiniyor.

Yeni Polo Türkiye’de 1,4 litre hacimli TDI motor seçenekleriyle de satışa sunuluyor. 75 ve 90 beygir ile iki farklı güç seviyesine sahip olan Diesel seçeneklerinden 90 beygir gücünde olanı 230 Nm tork üretirken, 100 km’de ortalama 3,4 lt yakıt tüketiyor. 75 beygir gücündeki seçenek sadece 5 ileri vitesli manuel şanzımanla tercih edilebilirken 90 beygir gücündeki seçenekte manuel şanzımanın yanında 7 ileri vitesli DSG seçeneği de sunuluyor.


Bu sınıfta ilk kez LED farlar opsiyonel olarak sunuluyor 

Yeni tasarım diliyle sportif yönünü açığa çıkaran keskin hatlara sahip olan Yeni Polo, krom çıtalı radyatör ızgarasıyla, tamponun altında yer alan 4 bölümlü hava menfezleriyle ve sınıfında ilk kez sunulan LED farlarıyla dikkat çekiyor. Opsiyonel olarak tercih edilebilen LED farlar, düşük elektrik tüketimleri, uzun ömürleri ve gün ışığına yakın aydınlatma performanslarıyla dikkat çekiyor.


Segmentinde bir ilk daha;  Elektro-mekanik servo direksiyon

Yeni Polo’nun gövdesinin altında daha birçok yenilik yer alıyor. Tasarımı yenilenmiş gösterge tablosundan klima kontrol paneline, yeni nesil bilgi-eğlence sistemlerinden direksiyon simidine kadar birçok yeniliğin yer aldığı Yeni Polo’da elektromekanik servo direksiyon sistemi sayesinde sürüş konforu hissedilir şekilde gelişmiş. Hidrolik yerine hassas bir elektrik motorundan destek alan direksiyon sistemi park manevralarında yüksek bir konfor düzeyi sunarken yüksek hızlardaki hakimiyeti artıran direkt bir yapıya sahip. Sadece ihtiyaç anında sürücüye destek vererek düşük tüketim değerlerine ulaşmada etkili olan bu sistem ayrıca herhangi bir bakım ve hidrolik değişimi gerektirmediği için hem ekonomik hem de çevreci olabiliyor.


Yeni Polo iddiasını devam ettiriyor 

Sınıfının en başarılı modeli olmanın, bu başarıyı devam ettirme sorumluluğunu da beraberinde getirdiğini söyleyen Volkswagen Binek Araç Genel Müdürü Vedat Uygun, “Yeni Polo, bu sorumluluğun üstesinden tamamı yenilenen motorları, tazelenen görünümü ve dinamik sürüş özellikleriyle kolaylıkla gelecektir” diye konuştu. Yeni Polo’nun Türkiye’de Mayıs ayının ikinci yarısından itibaren satışa sunulacağını söyleyen Vedat Uygun, “Türkiye’de diğer nesilleriyle büyük beğeni toplayan Polo’nun, yeni neslinin de aynı ilgiyi göreceğini düşünüyoruz.” diye konuştu. Uygun, Yeni Polo’nun,  39 bin 500 TL’den başlayan tavsiye edilen satış fiyatlarıyla sunulacağını söyledi. 


“Yeni nesil ürünleri, yeni nesil hizmet ve anlayışıyla destekliyoruz” 

Volkswagen’in ürün gamındaki yenilikleri, satış ve satış sonrası hizmetlerdeki yenilikçi hizmet anlayışıyla birleştirdiklerini ve bu çabaları mutlak müşteri memnuniyetine dönüştüren çalışmalara imza attıklarını söyleyen Volkswagen Binek Araç Genel Müdürü, “Ürün gamında yapılan yenilikler son derece önemli. Müşterilerin istek ve beklentilerinin her geçen gün değiştiği bir dünyada, modellerinizin de bu değişime ayak uydurması kaçınılmaz. Ancak başarıyı getiren ve sürekliliğini sağlayan, bu değişimi yaptığınız tüm çalışmalarda gösterebilmek; yeni nesil ürünleri, yeni nesil hizmet anlayışı, iletişim ve müşteri memnuniyetiyle desteklemektir.” dedi.


Yeni  iletişim platformu  Volkswagenim.com,  kullanıcı deneyimini farklı bir boyuta taşıyacak

Volkswagen Binek Araç’ın  devreye aldığı  ‘Volkswagenim’ platformunun müşteriler tarafından çok beğenileceğine inandığını ifade eden Vedat Uygun, “Satış ve satış sonrası birçok hizmete rahatlıkla ulaşılabilen ve kişinin kendine özel bir sayfası olma özelliği taşıyan “Volkswagenim’’de üyelere açık birçok etkinlik de yer alacak. Müşterilerimizin daha özel hissetmelerine olanak tanıyacak ve  bir kulüp havası taşıyacak olan bu platform ile Volkswagen markası ile bağlarının daha da güçleneceğine inanıyoruz.” şeklinde konuştu.


“Volkswagen Binek Araç Facebook’ta takipçileri ile en fazla iletişim halinde olan marka“

Dijital dünyanın tüm olanaklarını müşteri ve kullanıcıların yararına çevirmeyi amaçlayan VolkswagenBinek Araç, her platformda aktif iletişimi esas alarak hayata geçirdiği uygulamalarla fark yaratmaya çalışırken Facebook’ta 3 milyonun üzerinde takipçiyle, Türkiye’nin en fazla takipçi sayısına sahip otomobil markası olma özelliğini sürdürüyor. Takipçiler ile etkileşim oranı en yakın rakibinin 6 katı olan Volkswagen Türkiye Facebook sayfası sayesinde üretici, Türkiye’de takipçileriyle en fazla iletişime geçen marka unvanını da taşıyor. Öte yandan, VolkswagenBinek Araç ‘Lovemark’ adlı iletişim kampanyasına paralel 2014 yılının Şubat ayında ilk kez Instagram'da da yerini aldı.  İki ay gibi kısa bir zaman içinde Instagram/vwturkiye hesabının takipçi sayısı onbinlere ulaştı.

Volkswagen Binek Araç müşteri memnuniyetinde sektör lideri

Volkswagen Binek Araç, müşteri memnuniyeti amacıyla gerçekleştirilen çalışmaların mükâfatını yeni aldığı TMME ödülü ile de sağlamlaştırmış oldu. 81 ilde, 11 bin 564 tüketicinin katılımıyla, bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak ve özel ekonometrik analiz modeliyle belirlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2013 yılı 4. çeyrek sonuçlarına göre Binek Araç sektöründe lider oldu.

10 yorum:

  1. kaç gün kalcak bu reklam burda

    YanıtlaSil
  2. kişisel test zannediyoruz bari reklamdır yazsanınz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Advertorial yazıyor etiketinde. Testi de var ayrıca.

      Sil
    2. atarlanma deli oğlan siteyi beğenmiyorsan girme onur reis senden para mı alıyor
      ?

      Sil
  3. bence olmuş, herkes gibi bende fiyatına kıl oluyorum ama yapacak birşey yok zira bu segmentte bu kalitede arac muadil olarak yok. ne yanı opel corsa o tipi ile o malzeme kalitesi ile nasıl rakip olsun. segmentinin premium araclarından biri olmuş, bravo.

    YanıtlaSil
  4. Seversin sevmezsin poloyu. Onur abimizin emegi karsiliginda para kazanmasi guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. +1. Onur abi hakediyor para kazanmayi, yarasin valla.

      Sil
    2. bi +1 de benden

      Sil
    3. Göül isterdi ki para yağsın, ben de reklamlarla uğraşmayayım ama olmuyor işte. Bir şeyler yemem de lazım arada :)

      Aslında herkes 1 lira verse yapabiliriz belki. :)

      Sil