Volkswagen, sınıfının örnek alınan modeli Polo’nun daha verimli motorlara ve daha dinamik sürüş özelliklerine sahip yeni neslini tanıttı. Yeni Polo, standart olarak sunulan ESP, İkincil Çarpışma Freni (Multi Collision Brake) , Yokuş Kalkış Asistanı (Hill Hold) ve opsiyonel olarak sunduğu birçok sürüş destek sistemiyle, segmentinin standartlarını yeniden beliyor.
Segmentinde öncü teknolojiyi erişilebilir kılan Yeni Polo, Mayıs ayının ikinci
yarısında Türkiye’de satışa sunuldu.
Yeni Polo, daha güvenli ve daha konforlu bir sürüş için ileri teknolojiler sunuyor; kaza oluşmadan önce devrede olan ve olası bir kazayı engellemeye çalışan sistemler olarak da bilinen Aktif Güvenlik Sistemleri, Yeni Polo’yu sınıfının ötesine taşıyor. Tüm Yeni Polo modellerinde standart olarak sunulan Elektronik Stabilizasyon Programı (ESP)’nın yanında, ilk olarak Golf VII’de sunulan ve Alman Otomobil Kulübü ADAC tarafından İnovasyon Ödülüne layık görülen İkincil Çarpışma Freni ‘Multi-Collision Brake de Yeni Polo’da öne çıkan donanımlar arasında.
Yeni Polo’da güvenlik öncelikli
Yokuş Destek Sistemi (Hill
Hold), Elektronik Motor Çekiş Kontrolü (MSR), Elektronik Diferansiyel Kilidi
(EDL), Elektronik Çekiş Kontrol Sistemi (ASR), Hidrolik Fren Asistanı (HBA) ve
Lastik Basınç Uyarısı gibi yardımcı sistemlerin standart olarak bulunduğu Yeni
Polo, sınıfında ilk kez Adaptif Hız Sabitleyici (ACC)’yi de isteğe bağlı olarak
sunuyor. Yeni Polo’daki bu sistem, DSG şanzımanla birlikte sipariş edildiğinde
“Follow-to-Stop” özelliğini de taşıyor ve öndeki araç durduğunda tam otomatik
olarak Yeni Polo’yu da durduruyor. Ön Bölge Asistanı (Front Assist),
Şehir içi Acil Durum Freni (City Emergency Brake) ve Yorgunluk Tespit Sistemi (Fatigue
Detection) de yine Yeni Polo’da opsiyonel olarak alınabilecek gelişmiş aktif
güvenlik sistemleri arasında bulunuyor.
Bir önceki nesle göre
yüzde 20'ye varan yakıt ekonomisi
Yeni Polo, tamamen
yenilenmiş benzinli ve Diesel motor seçeneklerine sahip. Tümü Euro6
emisyon standartlarına uyumlu motorlara sahip Yeni Polo’da, Comfortline
donanımı ile birlikte BlueMotion Technology standart olarak sunuluyor.
BlueMotion Technology
çatısı altında toplanan, Start/Stop ve fren enerjisi geri kazanımı gibi
sistemlerin de bulunduğu modellerde bir önceki jenerasyona göre yüzde 20’ye
varan yakıt tasarrufu sağlanıyor. Türkiye’de ilk etapta, ikisi BlueMotion
Teknolojisine sahip iki benzinli ve iki diesel olmak üzere dört farklı motor
seçeneği satışa sunulacak.
Yeni nesil
motorlar hazır
Türkiye’de satışa
sunulan motor seçeneklerinin ilki 1 litre hacimli, benzinli MPI ünite olacak. 75 beygir gü, 95 Nm tork üretebilen motor 5 ileri vitesli manuel şanzımanla kombine ediliyor ve Yeni Polo’yu 173 km/s maksimum hıza
ulaştırabiliyor. Bu yeni nesil benzinli motor, 100 km’de ortalama 5,1 lt yakıt
tüketimine sahip.
Türkiye’de satışa
sunulan bir başka yeni benzinli motor seçeneği ise 90 beygir güç üretebilen 1,2 lt hacimli TSI motor olacak.
Düşük devirlerden itibaren etkin olan bir turbo besleme ile desteklenen
ünite 160 Nm maksimum tork sağlıyor. 5 ileri vitesli manuel veya 7 ileri vitesli DSG şanzımanla
tercih edilebilen 1,2 lt TSI motor seçeneği, 100 km’de ortalama 4,7 lt yakıtla
yetiniyor.
Yeni Polo Türkiye’de 1,4
litre hacimli TDI motor seçenekleriyle de satışa sunuluyor. 75 ve 90 beygir ile iki farklı güç
seviyesine sahip olan Diesel seçeneklerinden 90 beygir gücünde olanı 230 Nm tork
üretirken, 100 km’de ortalama 3,4 lt yakıt tüketiyor. 75 beygir gücündeki seçenek sadece 5 ileri vitesli manuel şanzımanla tercih edilebilirken 90 beygir gücündeki seçenekte
manuel şanzımanın yanında 7 ileri vitesli DSG seçeneği de sunuluyor.
Bu sınıfta ilk kez LED
farlar opsiyonel olarak sunuluyor
Yeni tasarım diliyle
sportif yönünü açığa çıkaran keskin hatlara sahip olan Yeni Polo, krom çıtalı
radyatör ızgarasıyla, tamponun altında yer alan 4 bölümlü hava menfezleriyle ve
sınıfında ilk kez sunulan LED farlarıyla dikkat çekiyor. Opsiyonel olarak
tercih edilebilen LED farlar, düşük elektrik tüketimleri, uzun ömürleri ve gün
ışığına yakın aydınlatma performanslarıyla dikkat çekiyor.
Segmentinde bir ilk
daha; Elektro-mekanik servo direksiyon
Yeni Polo’nun gövdesinin
altında daha birçok yenilik yer alıyor. Tasarımı yenilenmiş gösterge
tablosundan klima kontrol paneline, yeni nesil bilgi-eğlence sistemlerinden
direksiyon simidine kadar birçok yeniliğin yer aldığı Yeni Polo’da
elektromekanik servo direksiyon sistemi sayesinde sürüş konforu hissedilir
şekilde gelişmiş. Hidrolik yerine hassas bir elektrik motorundan destek alan
direksiyon sistemi park manevralarında yüksek bir konfor düzeyi sunarken
yüksek hızlardaki hakimiyeti artıran direkt bir yapıya sahip. Sadece ihtiyaç
anında sürücüye destek vererek düşük tüketim değerlerine ulaşmada etkili olan
bu sistem ayrıca herhangi bir bakım ve hidrolik değişimi gerektirmediği için
hem ekonomik hem de çevreci olabiliyor.
Yeni Polo iddiasını
devam ettiriyor
Sınıfının en başarılı
modeli olmanın, bu başarıyı devam ettirme sorumluluğunu da beraberinde
getirdiğini söyleyen Volkswagen Binek Araç Genel Müdürü Vedat Uygun, “Yeni
Polo, bu sorumluluğun üstesinden tamamı yenilenen motorları, tazelenen görünümü
ve dinamik sürüş özellikleriyle kolaylıkla gelecektir” diye konuştu. Yeni
Polo’nun Türkiye’de Mayıs ayının ikinci yarısından itibaren satışa sunulacağını
söyleyen Vedat Uygun, “Türkiye’de diğer nesilleriyle
büyük beğeni toplayan Polo’nun, yeni neslinin de aynı ilgiyi göreceğini
düşünüyoruz.” diye konuştu. Uygun, Yeni Polo’nun, 39 bin 500 TL’den
başlayan tavsiye edilen satış fiyatlarıyla sunulacağını söyledi.
“Yeni nesil ürünleri,
yeni nesil hizmet ve anlayışıyla destekliyoruz”
Volkswagen’in ürün
gamındaki yenilikleri, satış ve satış sonrası hizmetlerdeki yenilikçi hizmet
anlayışıyla birleştirdiklerini ve bu çabaları mutlak müşteri memnuniyetine
dönüştüren çalışmalara imza attıklarını söyleyen Volkswagen Binek Araç Genel
Müdürü, “Ürün gamında yapılan yenilikler son derece önemli. Müşterilerin istek
ve beklentilerinin her geçen gün değiştiği bir dünyada, modellerinizin de bu
değişime ayak uydurması kaçınılmaz. Ancak başarıyı getiren ve sürekliliğini
sağlayan, bu değişimi yaptığınız tüm çalışmalarda gösterebilmek; yeni nesil
ürünleri, yeni nesil hizmet anlayışı, iletişim ve müşteri memnuniyetiyle
desteklemektir.” dedi.
Yeni iletişim
platformu Volkswagenim.com, kullanıcı deneyimini farklı bir boyuta
taşıyacak
Volkswagen Binek Araç’ın
devreye aldığı ‘Volkswagenim’ platformunun müşteriler tarafından
çok beğenileceğine inandığını ifade eden Vedat Uygun, “Satış
ve satış sonrası birçok hizmete rahatlıkla ulaşılabilen ve kişinin kendine özel
bir sayfası olma özelliği taşıyan “Volkswagenim’’de üyelere açık birçok etkinlik de yer alacak. Müşterilerimizin daha özel
hissetmelerine olanak tanıyacak ve bir kulüp havası taşıyacak olan bu
platform ile Volkswagen markası ile bağlarının daha da
güçleneceğine inanıyoruz.” şeklinde konuştu.
Dijital dünyanın tüm
olanaklarını müşteri ve kullanıcıların yararına çevirmeyi amaçlayan VolkswagenBinek Araç, her platformda aktif iletişimi esas alarak hayata geçirdiği
uygulamalarla fark yaratmaya çalışırken Facebook’ta 3 milyonun üzerinde
takipçiyle, Türkiye’nin en fazla takipçi sayısına sahip otomobil markası olma
özelliğini sürdürüyor. Takipçiler ile etkileşim oranı en yakın rakibinin
6 katı olan Volkswagen Türkiye Facebook sayfası sayesinde üretici, Türkiye’de takipçileriyle en
fazla iletişime geçen marka unvanını da taşıyor. Öte yandan, VolkswagenBinek Araç ‘Lovemark’ adlı iletişim kampanyasına paralel 2014 yılının Şubat
ayında ilk kez Instagram'da da yerini aldı. İki ay gibi kısa bir
zaman içinde Instagram/vwturkiye hesabının takipçi sayısı onbinlere ulaştı.
Volkswagen Binek Araç
müşteri memnuniyetinde sektör lideri
Volkswagen Binek Araç,
müşteri memnuniyeti amacıyla gerçekleştirilen çalışmaların mükâfatını
yeni aldığı TMME ödülü ile de sağlamlaştırmış oldu. 81 ilde, 11 bin 564
tüketicinin katılımıyla, bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak ve
özel ekonometrik analiz modeliyle belirlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti
Endeksi 2013 yılı 4. çeyrek sonuçlarına göre Binek Araç sektöründe lider oldu.
kaç gün kalcak bu reklam burda
YanıtlaSilSürekli duracak haber gibi.
Silkişisel test zannediyoruz bari reklamdır yazsanınz
YanıtlaSilAdvertorial yazıyor etiketinde. Testi de var ayrıca.
Silatarlanma deli oğlan siteyi beğenmiyorsan girme onur reis senden para mı alıyor
Sil?
bence olmuş, herkes gibi bende fiyatına kıl oluyorum ama yapacak birşey yok zira bu segmentte bu kalitede arac muadil olarak yok. ne yanı opel corsa o tipi ile o malzeme kalitesi ile nasıl rakip olsun. segmentinin premium araclarından biri olmuş, bravo.
YanıtlaSilSeversin sevmezsin poloyu. Onur abimizin emegi karsiliginda para kazanmasi guzel
YanıtlaSil+1. Onur abi hakediyor para kazanmayi, yarasin valla.
Silbi +1 de benden
SilGöül isterdi ki para yağsın, ben de reklamlarla uğraşmayayım ama olmuyor işte. Bir şeyler yemem de lazım arada :)
SilAslında herkes 1 lira verse yapabiliriz belki. :)