Lamborghini markasının en çok satılan modeli Gallardo tarih oldu. Bu aracın yerine geçecek otomobil içinse bekleme sanıldığı kadar uzun olmadı. Yeni boğanın ismi Huracán.
Şık görünen tasarımında Lamborghini standartlarında bir sürpriz olmayan otomobilin ince LED aydınlatma grubu, öne doğru çıkıntı yapan tamponu, yanlarda yer alan büyük hava girişleri, spoiler şeklinde tasarlanmış arkası, büyük difüzörü ve dört çıkışlı egzoz sistemi dikkat çeken detaylar arasında sayılabilir.
İç mekanında daha köşeli bir tasarım hakim olan Huracán'ın altıgen havalandırma ızgaraları tekli olarak yerleştirilirken direksiyon simidinin alt kısmı düzleştirilmiş. Arkası boşaltılmış orta konsolun üst kısmında bulunan üç gösterge dijitalken aracı çalıştırmaya yarayan düğme kırmızı bir kapağın arkasına gizlenmiş.
Vites topuzunun tasarımı da köşeli olan araçta kullanılan gösterge paneli de tamamen dijital. Direksiyon simidi arkasına büyük boyutlu vites değiştirme kulakçıkları ekleyen Lamborghini karbon seramik fren disklerini standart donanıma eklemiş.
Dört tekerlekten çekiş sistemine sahip olan otomobilin ağırlığını 1.422 kg'da tutuan firma kaputun altına 610 beygir güç, 560 Nm tork üretebilen 5.2 litre hacimli bir v10 motor yerleştirmiş. Sürüş karakteristikleri değiştirilebilen çift kavramalı yarı otomatik şanzımanla donatılan Huracán 0'dan 100 km/s sürate 3.2 saniyede ulaşabilirken 200 km/s sürate 9.9 saniyede ulaşılabiliyor. Maksimum ürati 325 km/s'in üzerine çıkan araç Start/Stop sayesinde 12.5 litre/100 km'lik ortalama yakıt tüketim değeri sunuyor.
lambo=murcielago diye boşa söylemiyorum :) nerdeyse bütün tasarımları murcielago'nun modernleştirilmiş hali.keşke yeni model çıkarmayıp sadece murcielago üretimine devam etselerdi.2-3 güncellemeyle onlarca yıl satılırdı o araç.yurtdışında bi m5 bi de murcielago görünce aşırı derecede heyecanlanmıştım...
YanıtlaSildostum huracan demişsin ama bu bildiğin aventadorcan!?
YanıtlaSilbide spyder modeli otomatik metal tavan olursa bak gari tadından yenmez
YanıtlaSilbunu almak için zengin sanayici olmaya gerek yok. Bakan olmak yeter. Keşke benim de babam bakan olsaydı:(
YanıtlaSilAçıkçası hiç heyecan verici değil. 4 egzoz tam hayal kırıklığı... Tek çıkış egzoz olmalıydı
YanıtlaSilŞu resimdeki gibi bi tasarım olsaydı nefes kesici derdim.
http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2013/06/Lamborghini-Cabrera-.jpg
Lamborghini kolaya kaçmış görünüyo:( Ferrari kazandı yine. 458 çok daha iyi
Gallardo nun ilk ortaya çıktığı zamanki etkiyi veremese de güzel bir "baby aventador" denilebilir.
YanıtlaSilArka camın önündeki panjur gibi görünen siyah spoyler güzel detay. Eski spor arabalara benzemiş. Miura P400, Diablo SE30 gibi modellerde de vardı.
YanıtlaSilstopların arasındaki kara bölge olmasa daha iyi olurdu kanımca. geri kalanı başarılı, zaten lambo'nun kötü tasarımı bir tane taş çatla iki tanedir (bazı conceptler hariç).
YanıtlaSilnasil okunuyor o huracan?
YanıtlaSilHurakan diye.
Siltesekkurler Onur abi :)
SilRica ederim.
SilDaha sapık bi tasarım olabilirdi. Uğraşılmamış... Türkiye fiyatı 600bin euro. Bu paraya heryeri carbon fiber olmalı ve içi çok daha lüks olmalı. Bakalım teknolojik bi yenilik var mı? Bence Mclaren daha çok maliyet harcıyor. Bu Lambo adam kazıklıyo... Ferrarilerde durup dururken yangın çıkıyo...
YanıtlaSilevet ne kadar özel bi marka olsa da daha ucuz olmalıydı. bu fiyat cidden fazla, özel üretim veya amiral gemisi değil aksine markanın giriş modeli.
SilBu fiyatlandırmada suç Lamborghini'nin değil. Türkiye fiyatlarına bakıp araçları değerlendirmek yanlış. Sonuçta Avrupa pazarında 250.000 Euro civarında olacak fiyatı.
SilGerçekten olmamış, güzelim Gallardo'nun yerine bu mu gelecekti? Lamborghini'den çok daha iyisini beklerdim. Design inanılmaz zayıf ve kötü olmuş.
YanıtlaSilBir arkadaş 600 Bin Euro demiş Türkiye için, eğer dediği doğruysa giderim o paraya Aventador alırım zaten. Çok gereksiz ve çirkin bir araba olmuş. Lamborghini'nin şuanki bütün arabaları bundan daha güzel.
aventador'un küçüğü sayılabilecek bu aracı o kadar eleştirip aventador alırım demek de birazcık tutarsız.
SilKusura bakma ama Aventador'un tasarım çizgileriyle bunun alakası yok. Olsa olsa çakma aventador olur bundan. Ve bununla birlikte Aventador'ın bütün şasisi carbon fiber. Bakalım teknolojik olarak bi yenilik getiricek mi bu modelde? Ferrari her zaman yeni modellerinde yeniliklerle gelir. Bakalım bu ne yaptı.
SilFerrari yeni model çıkardığında Dünyaya yeni bi teknoloji sunar, Mercedes de S serisi tanıtımlarında aynı inovasyonu uygular. Diğer markalar da sırf görüntü yerine bunlarla uğraşsa bi katkısı olsa fena olmaz yani...
mercedes s yeni nesillerinde yenilik sunma işini vazife edinmiş bir model ve mercedes'in klasik meydan okuması. ama huracan'dan bahsediyoruz onun amacı sportifliğin zirvelerinde dolaşmak. bence 1422kg 3.2sn 610hp gibi veriler işini yaptığının delilleri. gelecek açısından benzin motorunda sona geliniyor lamborghini farklı enerjilerle gitmeye başlar mı? ayrı konu.
SilNissan GT-R de 0-100=2.9 sn. puhahaha hem de 3/1 fiyatına...
YanıtlaSilBence şu anda piyasa sürülen bu giriş modeli değil, superleggera olarak çıkarılacak versiyonu bomba olucak. Full carbon fiber büyük bi arka kanat falan.. o zaman Ferrari korkabilir.
YanıtlaSilkimse kusura bakmasın da.v8 motora ancak v10 motorla cevap verebiliyosan bi durup düşünmelisin.ha bu aracı alacak adamlar düşünmez o ayrı da marka açısından söylüyorum.v8 motora v10 motorla cevap verebilen bir araca açıkçası daha iyi demem.hele ki 458 gibi 4 yıllık geçmişi olan bir araç bile hala kendi sınıfında geçilemiyosa da kimse kusura bakmasın.bir vw grubu eksisidir bu durum(genel olarak vw grubunu severim o ayrı)
YanıtlaSilaynen katılıyorum. Hayır bakıyosun Mclaren yeni çıkaracağı model için cam sileceklerini tamamen ortadan kaldırıp savaş uçağı teknolojisi kullanarak yağmur böcek gibi etkenleri titreşim ile temizlemeye hazırlanıyor. Ferrari desen Formula 1 den E-trac gibi sürekli yeni teknolojiler ekliyo. Lamborghini de biraz uğraşsa ve aldığı parayı hak etse adam kazıklamasa sadece...
Silyukarıda biri gt-r hızlanmasının 2.9sn olduğunu söylemiş ki doğru, bence lamborghini'nin yapması gereken ferrari 458'den hızlı bir yeni model geliştirmekti yani herkes yeni teknoloji görmek istiyor. lamborghini'nin amacı teknolojiyle etkilemek değil klasik anlamda hızlı araçlar üretmek. (öbür taraftan ortalama algısı aile aracı üretmek olan bir firmanın -nissan- avrupa'nın anlı şanlı süperspor üreticilerine bu kadar bela olabilmesi hala şaşırtıcı)
Siljapon süperspor otomobilleri genel olarak hayranlık uyandırıcı zaten.en fazla turbo kullandıkları için karşılaştırmaya yanaşmayabilir insanlar.ama japonların 3te 1 fiyatlı araçlarla avrupalıları bu kadar zorlaması gerçekten hayranlık uyandırıyor.m5-impreza ya da gtr-458 karşılaştırması bu duruma örnek.ama diğer japonlarda da gtr dışında adam gibi süperspor otomobil kalmadı.bu da bi soru işareti
SilHonda NSX geri dönüyor bakalım o nasıl olacak.
Silaynen o var bi de aklımdan çıkmış :)
SilLexus LFA var bi de. Mükemmel bi araç bence
SilO da geçmişte kaldı. 1 senedir üretilmiyor.
SilOlmamış mı? çirkin mi? Şaka mısınız la siz yukarıdakiler?!
YanıtlaSilMerabalar bende 2015 model lamborghini huracan var 215.000€ aldim cok rahat ve yari otomatik yari manuel antalya alanyada yasiyorum 24 yasindayim ve cok zengim gercektende herkese parasi olana bu arabayi siddetle oneririm
YanıtlaSil