20 Kasım 2013 Çarşamba
Subaru WRX
2013 Tokyo otomobil fuarına iddialı hazırlanan firmaların başında gelen Subaru'dan beklenen açıklama geldi. LEVORG konseptinin ardından tanıtılan araç Impreza WRX'in yeni nesil versiyonundan başkası değil.
Ana hatları WRX konseptinden alınmış olsa da çok daha sade bir tasarıma sahip olan seri üretim modelin ön kısmında altıgen panjur ve parantez biçimli LED gündüz farları dikkat çekiyor. Kaputu üzerinde büyük bir hava girişi bulunan araçta 17 inç çaplı jantlar, genişletilmiş çamurluklar, difüzör, dört çıkışlı egzoz sistemi ve bagaj kapağının üzerinde küçük bir spoiler yer alıyor.
İç mekanı güncel nesilde olduğu gibi sade bir tasarıma sahip olan WRX'in üç kollu direksiyon simidinin alt kısmı düzleştilmiş. Yüksek yan destekli ön koltuklar ve metal pedal seti de standart donanıma eklenirken opsiyonel donanımda koltuk ısıtması, 440 Watt çıkış gücü sunan ses sistemi ve GPS bulunuyor.
Kaputu altında turbo beslemeye sahip 2 litre hacimli bir motor bulunan WRX 268 beygir güç, 350 Nm tork üretebiliyor. Dört tekerlekten çekiş sistemine sahip olan araç 6 ileri vitesli manuel veya sürekli değişken oranlı otomatik şanzımanla alınabilecek.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Öyle güzel bir WRX konseptindeen böyle bir araç çıkartan subaru'ya dev bir alkış..
YanıtlaSilTamamen aynı fikirdeyim.
YanıtlaSilbu kadar sıkıcı görünmek zorunda mı ? 2005 ten kalma bir araba gibi duruyor.
YanıtlaSilsubaru ne yapsak da WRX i bitirsek diye düşünmüş
YanıtlaSil+1 +100 +9999999999.. malesef wrx hastasi insani arabadan soguturlar ya.
Silkonseptle alakası yok. hüsraaann ağlamak istiyorum. meydanı bmw ye kazıkçı audiye bırakın aferim
YanıtlaSilsti'ın alt versiyonu mu bu?
YanıtlaSilEvet öyle.
Silbence şu son araçları hiç fena değil, niş marka olmaya çalışıyor sanırım subaru
YanıtlaSil