1 Mart 2013 Cuma
Toyota FT-86 Open
Toyota, sportif coupé modeli GT86'nın üzerini açıyor. 2013 Cenevre otomobil fuarında sergilenecek olan konsept aracın ismi bir kere daha FT-86 olarak değiştirilmiş.
Dört kişilik yapısını koruyan aracın tasarımında büyük bir değişiklik olmasa da 18 inç çaplı jantlar dikkat çekiyor. İç mekanda çift renkli deri döşeme fark edilirken direksiyon simidi ve konsolda özel logolar bulunuyor.
Sarı renkli paspaslara sahip olan otomobilin tasarım olarak en büyük farklılığı orta konsolda bulunuyor. GT86'da büyük bir radyo kontrol ünitesi kullanan Toyota bu konseptte küçük bir radyo ünitesi ve üç analog göstergeye yer vermiş.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
biz surus zevkine onem veriyoruz bu aracla toyota sportif ruhu geri donecek deniyordu, bu yuzden de araci ustu acik yapmayacagiz aerodinamik sebeplerden oturu deniyordu. noldu o ruhunu korumaya calisan toyota'ya? para tatli mi geldi? bu kendisini seven takip eden insanlari aldatmak kandirmaktir adeta. gt86 alacagim varsa da almam artik. birak lanet olsun farki neyse verilir 4 coupe alirim
YanıtlaSil@10:03
YanıtlaSildediğinizi anlıyorum ancak neden üstü açık bir model yapmak aldatmak olsun. coupe model hala satılıyor. bu sadece insanlar için bir seçenek. bu arabayı alanların hepsi piste götürmeyecek sonuçta, hele ülkemizde düşünün durumu... bu mantığa göre otomatik vitesli versiyon da yapmamaları gerekiyordu. Bazı insanlar nispeten ucuz paraya "afilli" görünen ve sağlam bir araba istiyor ve bu araba ile hiç yarışmayı düşünmüyor olamazlar mı? Hatta daha açık olalım: Bu bazı insanlar dediklerim, coupe de dahil alıcı kesimin %90'ını kapsamıyor mu?
Ben bu kadar parayı harcayacak olsam üstü açılan modelini tercih ederdim.
Bence sorun üzeri açılan veya otomatik şanzımanlı modellerin üretilmesi değil. "Üretmeyeceğiz" dedikten sonra üretilmesi. Madem üretilecekti çıkıp aksini belirten iddialı açıklamalar yapılmamalıydı.
SilBMW M divizyonu da yapıyor bunu sık sık. En başta "Oooo turbo olamaz, asla." diyorlardı. Baktılar emisyon normlarını sağlayıp performansı yüksek tutmak için gerekiyor şimdi bütün M modelleri turbo beslemeli. "SUV bize yakışmaz, ağırlık merkezi yüksek." dediler, baktılar talep büyük, hem X5 hem de X6 M ürettiler.
Şimdi de M5'in sürüş karakteristiklerini bozmamak için dört tekerlekten çekiş olmayacak diyorlar ama Audi'nin ardından Mercedes'in de bu opsiyonu sunup hem satışlarda hem de hızlanma verilerinde öne geçmesi karşısında bir kere daha yiyecekler lafı gibime geliyor.
şimdi sıra lamborghini'de; bakalım o ne kadar arkasında duracak "atmosferikten vazgeçmeyeceğiz" lafının
Silarkadaş cabrio sevmem şahsen, ama çok güzel olmuş bu. baştan "yok hacı yapmayacaz" demeselermiş iyiymiş tabi.
YanıtlaSilancak bu araç da haddinden pahalı. 120bin TL'ye falan geliyor. afedersin sikerler öyle fiyatı. o kadar da güzel duruyor ki yakından, içi de çok güzel, oturma pozisyonu vs. harika. ama yine de malesef sikerler öyle fiyatı. bi de sikerler öyle fiyatı demiş miydim?
~ Onu Bey bu yorumu silerseniz gücenmem.