Basınla paylaşılan fotoğrafından da görüldüğü gibi ön görünümü, geçtiğimiz yıl tanıtılan konsept kardeşine benzeyen aracın iç mekanında üç sıra koltuk bulunacağı belirtildi.
Avrupa pazarında 2 litre hacimli benzinli ve 2.2 litre hacimli turbo Diesel motor seçeneklerine sahip olacağı açıklanan araç model ve donanım seviyesine göre Auto Start & Stop ve yeni geliştirilen 6 ileri vitesli otomatik şanzımana sahip olacak.
İki veya dört tekerlekten çekişli olarak alınabilen aracın 2013 yılında piyasaya çıkması planlanan hibrit versiyonunun yaklaşık 800 km menzil sunması bekleniyor.
Avrupa pazarında 2 litre hacimli benzinli ve 2.2 litre hacimli turbo Diesel motor seçeneklerine sahip olacağı açıklanan araç model ve donanım seviyesine göre Auto Start & Stop ve yeni geliştirilen 6 ileri vitesli otomatik şanzımana sahip olacak.
İki veya dört tekerlekten çekişli olarak alınabilen aracın 2013 yılında piyasaya çıkması planlanan hibrit versiyonunun yaklaşık 800 km menzil sunması bekleniyor.
bir mitsubishi aşığı olarak beğendim aracı. hani çığır açacak bir model olmamış ama tek fotoğraftan gördüğümüz kadarıyla mitsubishi dizayn olarak geliştiriyor kendini. resmi yazılanlar dışında, sizin kendi görüşünüz nedir bu araçla ilgili Onur bey? malum çoğu kişi resmi tanıtımlar dışında sizin gibi birinin görüşleri için takip ediyor burayı :)
YanıtlaSilYayınlanan tek bir resimden yeni dizaynın eskisine nazaran daha güzel göründüğü kesin. Şimdiki outlanderler makyaj olarak ASX'lere çok benziyordu bence yapılacak makyaj oturmuş araca.
YanıtlaSilOutlander kullanan bazı arkadaşlarım vardı şehir dışına off-road'a çıkıcnca bazen altı alçak kalabiliyordu oysa outlanderın büyük abileri pajerolar patır patır dere tepe düz gidiyorlardı umarım yeni nesil outlanderları biraz daha yerden yüksek yaparlar.
Motora gelince 2 litre ve 2.2 litre ağzı süt kokan şehirli suvlar için yeter de artar bile hatta bana soracak olursanız Türkiye şartlarında bu motor gücü fazla bu aracı almak isteyenler muhtemelen ekonomik nedenlerden ASX'i seçecek... Yıllardır bir Pathfinder kullanıcısıyım ama off roadda Mitsubishiyi her zaman takdir etmişliğim vardır bu adamlar 4x4 yapınca güzel yapıyorlar ve aksesuar seçenekleri gördüğüm en güzel firmalardan biri.
Aracı kullanmadan yorum yapmam yanlış olur fakat elimizdekilerle sübjektif bir değerlendirme yaparsam Mitsubishi’nin diğer dört tekerlekten çekişli modellerinde olduğu gibi arazi kabiliyetinin başarılı olacağını öngörebiliriz. Bence tasarımı eskisinden daha kötü olmuş ama zevkler ve renkler tartışılmaz.
YanıtlaSilMotorların güçleri henüz kesinleşmemiş olduğundan yeterlilikleri hakkında da bir şey söylemek zor fakat PSA ile ortaklaşa kullanılan 2.2 litre hacimli turbo Diesel motorun 163 beygirden 200 beygire yükselen gücü iştah kabartıyor. Bu ünitenin korkunç vergilerle getirilebilecek olmasıysa büyük bir şanssızlık. 2 litre hacimli motor da 136’dan 150 beygir civarına yükselen gücüyle yeterli gibi dursa da düşük torkuyla yakıt tüketimi yüksek olacak gibi görünüyor.
Bunun yanında hibrit versiyondan ümitliyim. Her iki motorun da pozitif yanlarını birleştirebilecek bir ünite gibi duruyor ama yorum yapmak için henüz erken.