9 Ekim 2009 Cuma
ENCO Gladiator 700 GT Biturbo
Almanya merkezli modifikasyon firması ENCO Exclusive, Porsche Cayenne Turbo temelleri üzerine geliştirdiği modeli Gladiator 700 GT Biturbo'yu tanıttı.
Çift renkli gövde boyası, genişletilmiş çamurluklar, yenilenen ön ve arka tamponlar ve 23 inç çaplı jantlarıyla bambaşka bir görünüme bürünen aracın iç mekanına geçildiğindeyse dört adet tekli yarış koltuğu, yeni bir direksiyon simidi ve aracın iç mekanını boydan boya geçen roll-bar dikkat çekmekte.
2.5 tona ulaşan ağırlığı nedeniyle frenleri de ciddi modifikasyona uğrayan 700 GT'de önde 410 mm çaplı fren diskleri 12 pistonlu kaliperlerle eşleşirken arka aksta 380 mm çaplı diskler 4 pistonlu kaliperlere sahip.
Aracın değişen turbo beslemeleri, yenilenen egzoz sistemi ve yeniden programlanan elektronik kontrol ünitesi maksimum gücün 700 beygire, maksimum torkunsa 850 Nm'ye ulaşmasını sağlamış. 0'dan 100 km/s sürate 4.5 saniyede ulaşabilen aracın maksimum süratiyse 290 km/s.
700 GT'nin yüksek süratlerde stabil kalabilmesi için süspansiyon sistemi de modifiye edilerek standart versiyondan 50 mm daha alçak olanla değiştirilmiş.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder