SUV her ne kadar MPV araçları yok etmiş olsa da Citroën bu gövde tipinin öldüğüne inanmak istemiyor. Markanın güncel tasarım diliyle tanıttığı ELO konsepti henüz bir motora sahip olmasa da ilginç tasarım detayları dikkat çeken bir otomobil. Aracın iç mekanında gelecekte seri üretime alınacak bir iki detay da bulunuyor.
Neredeyse aracın tamponu seviyesine kadar uzanan bir ön cama sahip olan konsept, Citroën'in güncel ter parantez far tasarımının ileri bir haline sahip. Hem far hem de stoplar, birbirinden uzağa yerleştirilen 3 parçaya sahip. Araçtan çok az çıkıntı yapan tamponlarsa metalik renkleriyle öne çıkıyor. 21 inç çaplı jantlarsa ilginç desenli kapaklara sahip.
Arkaya doğru kayarak açılan arka kapılarında daha büyük camlar bulunan otomobilin tavanı da kapı bitiminde alçalıyor. Benzer bir açı değişimi bagaj kapağı camında da görülebiliyor. Bu arada bagaj, asimetrik iki kapağa sahip ve çamurlukların üzerinde de ilginç girintiler bulunuyor. Yan aynaların da kelebek camların önüne alınması ilginç bir detay.
B sütunu bulunmayan otomobilin ön kapısı da öne doğru kayarak açılıyor. Merkezi oturma pozisyonuna sahip olan sürücünün iki yanına daha küçük ve sökülebilen koltuklar yerleştiren Citroën arkada da üç adet tekli koltuk sunmuş. Bu koltuklar katlanarak üzerlerine şişirilebilir bir yatak yerleştirilebiliyor. Arka koltukların altında ek depolama bölümü yer alıyor.
Sürücü koltuğu kullanılmadığında geriye döndürülebilen otomobil bu koltuğa eklenebilen bir tepsiye de sahip. Yan yüzeylerin tamamında fermuarlı cepler sunan konseptin direksiyon simidi, yakın zamanda Peugeot'nun seri üretime alacağını açıkladığı dikdörtgen üniteye benziyor. Aracın gösterge paneliyse ön camın hemen altına yansıtılıyor.





Hiç yorum yok:
Yorum Gönder