6 Kasım 2025 Perşembe

Foton Tunland


Çin, pick up alanında da söz sahibi olmak istiyor. Daha önce elektrikli pick up modellerini gördüğümüz Çinli üreticiler şimdi de Diesel motorlu seçenekler üzerine yoğunlaşmaya başladı. Yoğunlaşma diyoruz çünkü Tunland, V7 ve V9 isminde farklı yüze sahip iki versiyonla piyasaya sürüldü.

Aslında temelleri aynı olan V7 ve V9'un en büyük görsel farklılıkları ön bölümleri. V7, Ford'un A.B.D.'de sattığu büyük pick up modellerine benzerken V9'un yüzü Ram'in pick up modellerinden alınmış. Her iki aracın da kaputlarının ön bölümünde marka adı yazıyor olsa da far ve panjur tasarımları Amerikan rüzgarlarının esmesine neden oluyor.

Her iki araçta da kapı altlarında basamaklar ve 6 bijonlu jantlar sunulurken tavan raylarıi siyah renkli gövde korumaları ve kasa üstü barlar V9'da yer alıyor. 5.617 mm boya sahip olan araçlardan V9, korumaları sayesinde 2.090 mm genişliğe sahip. Aks mesafesi 3.355 mm olarak açıklanırken kasa boyu da 1.577 mm. Her iki seçeneğin arka tasarımı da Ford'dan alınmış gibi duruyor.

İç mekanları otomobilleri aratmayan ikilide dijital gösterge paneli ve büyük dokunmatik ekran haricinde metal görünümlü trim parçaları, deri döşeme ve açılabilir cam tavan kullanılıyor. Fiziksel düğmelerse hem direksiyon simidinde hem de vites konsolunda dikkat çekiyor. Dokunmatik ekran altında da bir dizi şalter benzeri kumanda mevcut.

Kaputları altında 48 Volt hafif hibrit desteğe sahip 2 litre hacimli turbo Diesel motorlar barındıran ikili 163 beygir güç, 450 Nm tork üretebiliyor. V7'nin giriş seçeneği arkadan itişli olsa da diğer bütün araçlar dört tekerlekten çekiş sistemi sunuyor. 8 ileri vitesli otomatik şanzıman standart donanımda. V7'nin arka süspansiyonunda yaprak yaylar kullanılırken V9'da bağımsız süspansiyon kullanılmış. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder