20 Ağustos 2020 Perşembe
Subaru Levorg
Subaru'nun ilk olarak 2013 yılında tanıttığı station wagon modeli Levorg yeni nesline kavuşuyor. 2019 yılında konsept haliyle karşımıza çıkan otomobil tasarım anlamında çok yenilik sunmasa da temelleri tamamen yeni.
Geçen yıl sergilenen prototipin birebir aynısı olan aracın bir Subaru olduğunu anlamak zor değil. LED farlar, altıgen ön panjur, büyük hava girişine sahip kaput, 18 inç çaplı jantlar, üst kısmı düzleştirilmiş çamurluklar, yüzgeç anten, parantez biçimli stoplar ve çift egzoz çıkışı dış görünümün bazı detayları olarak sayılabilir.
İçeride de güncel Subaru modellerini andıran otomobil orta konsolda dik yerleşime sahip dev bir ekran barındırıyor. Dijital gösterge paneline de kavuşan Levorg'da alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi, metal pedal seti, çift renkli deri döşeme ve yüksek yan desteklere sahip koltuklar görev yapıyor.
Japon üreticinin yeni global platformunu temel alan araç dört tekerlekten çekiş sistemini standart olarak sunuyor. 1.8 litre hacimli Boxer motoru turbo besleme yardımıyla 177 beygir güç, 300 Nm tork üretebilen Levorg'un şanzımanıysa sürekli değişken oranlı otomatik (CVT) bir ünite. 2023 yılında tanıtılacak Layback isimli seçenekse 55 mm yükseltilmiş gövdeye sahip olacak.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
aga şunu adam gibi motorla getirin de alalım.
YanıtlaSilMillet hacim düşürür, bunlar artırmış.Deli gibi vergi binecek, subaru yine hayal oldu
YanıtlaSilYavaş yavaş yükselmeye başlıyor hacimler aslında. Nedeni, emisyon normlarını daha kolay karşılamak. Nissan 1.7 litre hacimli Diesel motor kullanmaya başladığından X-Trail'in sadece benzinlisi geliyor örneğin artık Türkiye'ye. Subaru da benzer bir sebeple 1.8 kullanmaya başladı. Türkiye gibi çok küçük bir pazarı pek düşündüklerini sanmam zaten motor geliştirirken. Daha mantıklı vergi alan ülkelerin sistemine göre çalışmak çok daha fazla para kazandırıyor adamlara.
SilAbi zaten bu ülke şartlarında araba bile hayal , keşke sadece Subaru hayal olsaydı
YanıtlaSil